טלה 21.3־20.4

האנרגיה הגבוהה והדחפים שאפיינו את החודש האחרון יירגעו ויתמתנו. הקצב יואט ותוכלו ליישם את מה שהתחלתם לעשות בחודש האחרון בקצב שלכם. ענייני כספים והשקעות יעסיקו אתכם בשבועות הקרובים וצפויים שינויים בתחומים אלה. שישי־שבת יהיו עמוסים באירועים ובפעילויות ואתם תהיו תקשורתיים ומוקפים בחברה. ראשון־שני יהיו מתוחים בבית ובקרב המשפחה. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

שור 21.4־20.5

מקבץ פלנטות בשור יביא יצירתיות והזדמנות להתחזקות. אתם בולטים בשטח. ונוס אלת היופי והאהבה במזלכם מוסיפה לנוכחות שלכם מגנטיות. ילידי אמצע המזל נכנסים לתקופה של שינויים בלתי צפויים. נסו להיות גמישים ולא להתעקש על המוכר והנוח. עולים הרבה רעיונות בענייני כספים. לא כולם רלוונטיים ואמינים. אל תתפתו לרעיונות לא מבוססים. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

תאומים 21.5־20.6

אתם פעילים, תקשורתיים ודומיננטיים בתחילת השבוע. יש לכם נטייה לבזבז אנרגיה במקומות הלא נכונים או עם האנשים הלא נכונים. כדאי למקד את האנרגיה באמצעות פעילות גופנית. אתם נמרצים אך יש לכם נטייה להתעייף מהר. בשישי־שבת הירח במזלכם יגביר את האקשן כמו שאתם אוהבים. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

סרטן 21.6־22.7

השבוע תרצו לשהות עם חברים שמעניקים לכם ביטחון ותחושת יציבות. בימים הראשונים של השבוע תהיו עסוקים בסיום פרויקטים בעבודה. תחושו עצבנות פנימית וחוסר שקט לא מובנים. הקשיבו לעצמכם ואל תבזבזו אנרגיות לשווא. בימים ראשון עד שלישי הירח במזלכם יגביר את הרגישות.

אריה 23.7־22.8

עד יום שלישי מומלץ לסיים יוזמות ופרויקטים. החל מיום זה תעבור האנרגיה שלכם לבית הקריירה ותתמודדו עם שינויים שידרשו השקעה והתמדה בתקופה הקרובה. נסו לא לערב אגו בענייני קריירה. בימים שלישי עד חמישי הירח במזלכם מעניק לכם אנרגיה ויצירתיות, אך ייתכנו מאבקים בענייני קריירה. גם עניינים חברתיים דומיננטיים כרגע. אתם מקושרים ומובילים. שימו לב לא לבזבז זמן על האנשים הלא נכונים. ימים טובים השבוע: שישי–שבת.

בתולה 23.8־22.9

ענייני קריירה מעסיקים אתכם. אתם מקושרים ופעילים. יחד עם זאת, אתם מבזבזים אנרגיה מיותרת על אנשים ואירועים לא נכונים. נדרש מכם שינוי בתפיסת העולם על מנת שתוכלו להתפתח ולצאת מהמקום המוכר. אתם נוטים לפחד לקחת סיכונים וחבל. נצלו את התקופה הקרובה לבדיקה איך לנהל את השינויים הצפויים בחייכם כדי להתפתח. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מאזניים 23.9־23.10

מתחים במערכות יחסים יימשכו עד יום שלישי ולאחר מכן יירגעו. היו סבלניים. אתם נמשכים לנסיעות וללימודים ומאוד פעילים בעניין, רק נסו להתמקד. ימים דומיננטיים לתחומים אלה השבוע: שישי־שבת. יש לכם נטייה לאבד גבולות בעבודה. אל תבזבזו אנרגיה מיותרת כי זה עלול להחליש אתכם. בימים ראשון עד שלישי תתעורר מתיחות בענייני קריירה. שלישי בצהריים עד חמישי יהיו ימים טובים מבחינה חברתית ותהיו דומיננטיים ומשפיעים.

עקרב 24.10־21.11

ענייני זוגיות ושותפויות יתחזקו החל מיום שלישי. מתחים וכעסים מצטברים עלולים לצוף. רצוי לא להישאר באזור הנוח והמוכר אלא לשנות את מה שצריך לשנות, אחרת עלול להיווצר משבר. הקרמה המשפחתית דורשת התייחסות ושינוי. הגיע הזמן לנקות את מה שלא עובד יותר. בפניכם הזדמנות לעשות זאת. בשלישי עד חמישי יתעורר מתח בנושא של קריירה מול בית. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי בצהריים.

קשת 22.11־21.12

מערכות היחסים שלכם תזזיתיות ומתוחות. כעסים יוצאים ותחושו אי־נוחות ועצבנות. כדאי לחזק את הקבלה והאהבה העצמית. שישי־שבת יהיו מתוחים במיוחד. עניינים מהילדות ומהבית יוצרים בלבול ומשפיעים על המצב במערכות היחסים שלכם. החל מיום שלישי תהיה התחזקות בענייני עבודה ובריאות. אתם מתקבעים על חשיבה מסוימת ופועלים לפיה, אבל שינויים צפויים בכל מקרה. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

גדי 22.12־20.1

החל מיום שלישי תהיה התחזקות בענייני אהבה וילדים. זהו זמן טוב להתחבר לאהבה מתוך מקום של ערך עצמי גבוה וליצור שינוי בחייכם. אתם זקוקים לאהבה שמעניקה ביטחון ויציבות. זה זמן טוב למגנט אחת כזאת, אם רק תהיו מספיק פתוחים לכך. העבודה מעסיקה אתכם, ותידרשו להתרוצצויות במיוחד בשישי־שבת. אל תתפזרו כדי לא לאבד אנרגיה לשווא. בראשון עד שלישי יצופו מתחים בענייני זוגיות ושותפויות.

דלי 21.1־18.2

אתם דומיננטיים ופעילים בעיקר בימים שישי־שבת. החל מיום שלישי יגברו המתח בבית ובקרב המשפחה והצורך בשינוי. עליכם להיות סבלניים לקראת השינויים, שאותם לא תוכלו למנוע. מומלץ להתגמש ולהבין שהשינוי הכרחי והמצב המוכר לא יכול להימשך. בשלישי עד חמישי יתעוררו מתחים בזוגיות ובשותפויות.

דגים 19.2־20.3

החל מיום שלישי נוכחותכם בסביבה הקרובה תתחזק. בשישי־שבת תחושו חוסר שקט, עצבנות וכעסים בבית ובקרב המשפחה. ימים ראשון עד שלישי טובים לרומנטיקה ואהבה, אך הרגישות בימים אלה תגבר. משלישי בצהריים עד חמישי צפויה התעסקות בעבודה. אלה ימים יצירתיים, שבהם הנוכחות שלכם מורגשת ויהיו לכם הזדמנויות להשפיע על מהלכים.