טלה 21.3־20.4

אתם דומיננטיים ותקשורתיים. מרקורי, שנמצא בנסיגה ונכנס השבוע לתאומים, ישפיע על התקשורת שלכם עם הסביבה הקרובה ועלול לגרום לאי־הבנה ולרכילויות סביבכם. השתדלו לא לדבר על הכל עם הסובבים אתכם, אף שזה לא קל עבורכם.
מתח וכעסים מצטברים בבית ובקרב המשפחה, בעיקר בימים שישי עד ראשון. עניינים חברתיים מעסיקים אתכם ותוכלו להוביל מהלכים לשינוי חברתי בתקופה הקרובה. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

שור 21.4־20.5

שינויים מתגבשים בכל התחומים, אך בעיקר בקריירה. אל תתנגדו לשינוי ושמרו על גמישות. רעיונות צצים בתחום הכלכלי. שימו לב, חלק מהם יכולים לשדרג את מצבכם ולהרחיב את השפע, וחלק לא רלוונטי לכם. למדו לסנן את מה שלא מועיל.
תצטרכו לשים לב לכספים שיוצאים ונכנסים, יש לכם נטייה לבזבוז ולהוצאות מיותרות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, שלישי עד חמישי.

תאומים 21.5־20.6

אין לכם רגע דל, בדיוק כמו שאתם אוהבים: הרבה אירועים, אנשים ואינפורמציה. אתם זקוקים לשקט ולזמן לעצמכם, אחרת תהיו מוצפים, מבולבלים וחסרי אנרגיה. הרבה מהמידע שאתם מקבלים מהסביבה חסר חשיבות, למדו לסנן.
השקפת עולמכם והחשיבה שלכם מתגבשות, ואתם לומדים מהמידע הרב שאתם סופגים. יוזמות כלכליות יכולות לחזק אתכם. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

סרטן 21.6־22.7

מרס בסרטן מול פלוטו בגדי מעניק עוצמות של שינוי ועשייה לצד צבירת כעסים ותסכול בקרב מי שלא ינצל נכון את התקופה. רצוי ליזום ולא להיות פסיביים ולהתרפק על העבר. זהו זמן של תנועה והתקדמות, כך שחוסר תנועה יהיה לרעתכם.
אתם חווים חוסר שקט ומחשבות טורדניות. שמרו על האנרגיה ונסו לפעול לבד. תנו לעצמכם זמן להשתחרר מהאנרגיה המעמיסה. שישי עד ראשון יהיו מתוחים, במיוחד בזוגיות. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

אריה 23.7־22.8

אתם דומיננטיים מבחינה חברתית ויש לכם אפשרות להשפיע על אנשים. סננו ידע שאינו מועיל לכם. נצלו את היכולת שלכם ואת כושר המנהיגות על מנת להשפיע על אחרים ולבצע שינוי חברתי.
הזוגיות והקריירה בקונפליקט של ישן מול חדש. אתם חוששים לעשות שינויים כדי לא לפגוע במצב העדין שבו אתם נמצאים. עם זאת, זה לא בשליטתכם - השינוי יגיע ומצב חדש יתהווה גם אם לא תסייעו לו לקרות. כדאי לשתף עם זה פעולה, אחרת עלול להיגרם משבר.

בתולה 23.8־22.9

הקריירה בראש מעייניכם: הרבה התרחשויות בתחום. מרקורי שנמצא בנסיגה מחזק אפשרויות להתקדמות שלא נכונות כרגע. רכילויות עלולות לפגוע בקריירה שלכם. היו דיסקרטיים ואל תדברו עם כל אחד על התוכניות שלכם. קשרים שנרקמים יכולים לחזק את מעמדכם או לפגוע בכם, היו ערניים וסננו את מי שלא מתאים לכם.
בחודשיים הקרובים ייפתחו בפניכם הזדמנויות ויחולו התפתחויות בענייני זוגיות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מאזניים 23.9־23.10

יש לכם צורך בידע ובהרחבת אופקים, והסקרנות שלכם גוברת. נסיעות באות בחשבון. אתם קולטים הרבה ידע מסביב, סננו את מה שחשוב, מכיוון שהרבה מידע מיותר ולא אמין עלול להעמיס עליכם.
אתם תקשורתיים ומושכים אליכם אנשים, שיחות ואינטרקציות חברתיות. השתדלו לא לבזבז אנרגיה. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

עקרב 24.10־21.11

אתם חשים חוסר שקט רגשי ועומס מנטלי. אתם בקונפליקט בין הישן לחדש, בעיקר בתחום המשפחה והזוגיות. יש לכם צורך בשינוי, אך הצורך שלכם בשליטה מקשה עליכם למוטט את הישן והמוכר. השתדלו לשחרר את שליטתכם במצב על מנת למנוע משבר.
לפנויים תהיה אפשרות להתפתחויות רומנטיות. למי שמצוי בזוגיות צפויה התפתחות, אם ביצעתם שינויים נדרשים מול עצמכם. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, שלישי עד חמישי.

קשת 22.11־21.12

זוגיות ושותפויות מעסיקות אתכם מאוד. מי שמצוי בזוגיות צריך לשים לב לתקשורת בתוך הקשר ולהיות יותר קשוב וסבלני. דברים קורים מהר, ויש אפשרות לחזק את הקשרים באמצעות תקשורת בונה או מנגד להיכנס לוויכוחים ולגרום לקצרים בתקשורת שילוו בחוסר סבלנות. שימו לב לאופן שבו אתם מתקשרים. זה ישפיע על מהלך העניינים במערכות היחסים. למדו לסנן, לא לשתף בכל דבר, מכיוון שדבריכם עלולים לא להיות מובנים. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

גדי 22.12־20.1

השבוע יהיה בסימן יוזמות ופעולות משמעותיות בזוגיות ובשותפויות. כל מהלך יגרום לשינוי גדול בהמשך. בעבודה ממשיך להיות סוער, והרבה דברים קורים. שימו לב למי אתם מעבירים מידע ועם אתם מתחברים, כי יש סיכוי שדבריכם לא יובנו כהלכה וזה יפגע בכם בהמשך.
קשרים שיירקמו כרגע יכולים להיות משמעותיים להמשך. שימו לב לא לבזבז אנרגיה. בימים שישי עד ראשון הירח יהיה במזלכם ויגרום לרגישות בזוגיות. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

דלי 21.1־18.2

ענייני אהבה תוססים כרגע: הרבה אירועים וחיבורים עם הסביבה יכולים להביא לחוויות רומנטיות. אתם תקשורתיים, חברותיים ומלאי קסם, במיוחד מי שאינו בזוגיות. יהיו גם אופציות לא רלוונטיות, אז אל תבזבזו אנרגיה. בזוגיות עם תקשורת נכונה יוכלו להתחזק האהבה והרומנטיקה, אך זה תלוי במצב הקשר.
בבית האדמה עדיין לא יציבה, ואתם בתהליך שינוי בלתי נמנע. בימים ראשון עד שלישי הירח במזלכם ויביא עמו חוויות נעימות עם הסביבה ומנגד מתח בבית.

דגים 19.2־20.3

בבית המצב רועש וגועש, היחסים בין בני הבית דורשים אורך רוח וזהירות בתקשורת. זה לא זמן טוב לומר כל מה שעל לבכם. יופיטר במזלכם מגביר סיטואציות, לטוב ולרע. היו ברורים במסרים שאתם רוצים להעביר, בעיקר בבית ובקרב המשפחה.
בימים שלישי עד חמישי הירח במזלכם יגרום לרגישות גבוהה, בעיקר בבית, ודברים יכולים לצאת מפרופורציות. מוזיקה, מדיטציה ופעילות גופנית יכולות לעזור לאזן את האנרגיה. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.