זוכרים את מודעת ההיכרות הקלאסית והכי בנאלית משנות ה-80 - "מחפשת גבר גבוה, שרמנטי ובעל חוש הומור"? אז לא סתם חוש הומור משורבב כאחת הדרישות העתיקות ביותר מבעל או אישה פוטנציאלים. חוש הומור זו תכונה לחיים בריאים, שאני ממליצה לכם לאמץ, גם בהקשר של החיים עצמם וגם בין הסדינים. זה שאתם עומדים לשכב ביחד זה לא אומר שחייבים להיות רציניים. תתפלאו כמה שחוש הומור יכול להוסיף לכם לאינטימיות הזוגית ולתשוקה המינית. למה? זו מתמטיקה פשוטה מאוד – הומור = שחרור אנדורפינים = שמחת חיים = עונג ולשם כך התכנסנו, לא? 

כששני אנשים מתאחדים למפגש סקסי זה מרגש, עושה פרפרים בבטן ועוצר נשימה. אבל זה יכול להיות גם מצחיק, ואפילו קורע מצחוק. לפעמים אנשים לוקחים את הקונספט של סקס ברצינות גדולה מדי, אבל סקס יכול להיות גם כיפי ומצחיק. להבין איך גוף נצמד לגוף, להכיר את האיברים השונים אחד של השנייה, פתחים שונים בגוף, לחקור עם צעצועים – כשכל זה מופיע בסרטים זה נראה כאילו זה עובר חלק ופוטוגני, אבל המציאות היא אחרת. במציאות איבר נתקל באיבר, לפעמים הכפתור לא נפתח, הרגליים יוצאות מתוך המיטה, פלוץ יכול פתאום להתפלק החוצה, ברך יכולה תוך כדי שינוי תנוחה להיכנס באשך (לא בכוונה... או שכן?) ועוד שלל התקלות, שאפשר להתבאס עליהן, לקפוא במבוכה ולהיות מתוסכלים, או שאפשר פשוט לצחוק מהן (לפחות כל עוד הן לא כואבות). השאלה מה אתם מעדיפים?

סקס (צילום: ingimage ASAP)
סקס (צילום: ingimage ASAP)

המדע איתי
צחוק מחזק את הקשר בין בני אדם. צחוק משחרר אנדרופינים, הורמון טבעי שנותן תחושת אופוריה. ביחד עם האנדרופינים וחומרים כימיים אחרים הוא גם מעודד שחרור של אוקסיטוצין, הורמון האהבה האהוב עליי. האוקסיטוצין משמש כשחקן ראשי ומשמעותי בלידה, אהבה ובסקס. הוא משתחרר באופן טבעי בזמן אורגזמה, מה שמביא אותי לנוסחה הפשוטה – צחוק + אורגזמה = לפגוש את אלוהים! האוקסיטוצין גם נוגד הורמונים שגורמים ללחץ ומתח ועוזר להיקשרות, הרגעות והרגשת נינוחות. אז המדע בעד שילוב צחוק עם סקס. כבר הבנתם מה דעתי?

לסיכום ביניים, הסיבות שתרצו להכניס צחוק, הומור ושובבות לחדר המיטות:

1. צחוק משחרר הורמונים מרגיעים
2. צחוק מרפה את הגוף וגורם להתמסרות
3. חוש הומור מכניס קלילות כיפית למערכת יחסים ומייצר קירבה
4. צחוק שובר את המבוכה הראשונית
5. הומור יכול לחלץ אתכם ממצבים מביכים במיטה

נקטר האלות: כל מה שצריך לדעת על שפיכה נשית

שכנעתי אתכם? אז מה דעתכם להעלות את רמת העונג הזוגי והמיני בעזרת קצת צחוק?

אז איך מכניסים הומור למיטה? הנה כמה רעיונות משעשעים:

משחקי תפקידים - משחקי תפקידים יכניסו שובבות לסקס ויתנו לכם דרך עקיפה להכניס פנטזיות מיניות וקלילות לסקס. תשחקו ברופאה וחולה, בשוטרת וגנב, בזו שנתפס לה הגב והמעסה שלה, במאהב צרפתי וקונדיטורית מפתה... תחפושות, מבטא ומקל נוצות ואתם מסודרים!

בדיחות - היא גונחת "אלוהים, אלוהים" תגיד לה שלא קוראים לך אלוהים, קוראים לך נדב ותצחקו ביחד! אתם לא תפסיקו לצחוק, זה ישחרר לכם את הגוף, ירפה אותו ויהפוך את החוויה של הסקס ממשעממת למעניינת וכיפית. להתבדח תוך כדי הסקס זה רצוי, כיפי ומומלץ בחום.

שיתוף סיפורים מביכים - שיתוף סיפורי זוגיות, סקס ודייטינג מביכים יכול לשבור את הקרח לזוגות חדשים וגם להעמיק את ההכרות בדייטים מתקדמים. שברתם פעם את המיטה תוך כדי הסקס? תפסה אתכם שוטרת עושים אהבה ברכב? גמרתם בטעות על איבר שלא התכוונתם (כמו על העין?!)? בגיל 16 בסקס האוראלי הראשון שלכם חשבתם שאולי נכנסתם להריון? אל תחסכו את הצחוקים מהחצי השני – ספרו ותצחקו על זה ביחד.

נמאס לך מהתנוחה המיסיונרית? טריקים במיטה שיטריפו אותה לחלוטין

לעשות שטויות - בתחילת קשר עלולים להתבייש להשתטות אחד ליד השנייה וזה לגמרי מובן, אבל אם אתם מרגישים שאתם רוצים שהיחסים יעלו שלב, לעשות שטויות אחד עם השנייה במיטה זה ה-דבר!. אולי תתפלאו, אבל רגע של שטות יכול לקרב ביניכם יותר משעה של שיחה רצינית – תנסו את זה! יכולים לתפוס את הכרית ולשחק מלחמת כריות, יכולים להתהפך לדוגי ולעשת קולות של כלב בשביל הצחוקים. כל דבר מפגר, שטותי שעולה בדעתכם יכול להקליל את האווירה שלפעמים רצינית מידיי.

דגדוגים - לנשק אחד את השנייה נשיקות קטנות שמדגדגות, לרפרף על העור היד ככה שזה יעשה צמרמורת, לעשות פרררר בבטן, לדגדג אפילו בבית השחי ולהעביר מקל נוצות על כפות הרגליים – צחוק זה פשוט בריא וכיף – עשיתי לעצמי חשק!

ולא פחות חשוב, איך לא להכניס הומור?
1. לצחוק על איברים בגוף שלו או שלה (לא.. זה לא מצחיק)
2. לצחוק בזמן שיחה רצינית שאתם מנהלים כשזה לא קשור
3. לגעת בנקודה רגישה של הפרטנר ולהפוך אותה לבדיחה
4. לא לקחת ברצינות אמצעי מניעה
5. צחוקים על גודל או שומן גוף.. הממ.. לא. פשוט לא

אז במה את בוחרים - בסקס משעמם ונטול שמחה או בסקס מלא תשוקה, אש, חיים והומור? מקווה שאת האופציה השנייה!

לחיים מלאים בתשוקה חיה ובועטת.

שלכם, לימור

מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים 
בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא