אם לבן הזוג שלך יש איבר מין גדול, כזה שאת מרגישה שאת לא מצליחה להכיל, קבלי את הבשורות הטובות: בעזרת המדריך הבא תקבלי את כל הצעדים לסקס מהנה ומענג גם עם האילוץ הזה. ואם לבן הזוג שלך יש איבר מין בגודל ממוצע את בטח אומרת לעצמך עכשיו "אוי אוי אוי" או חושבת שזה "צרות של עשירים", אבל יכול להיות שגם את, בתנוחות מסוימות או בגיל המעבר או מכל סיבה שהיא, חווה לפעמים קושי בחדירה. גם לך המדריך הזה יוכל לעזור גם לך.

אפתח בבעיה המרכזית עם חלק מהגברים המצויידים היטב, והיא שהם בטוחים (ושוב אני מדגישה, רק חלקם, לא כולם!) שאיבר מין גדול אמור להספיק וכתוצאה מכך הם מתעלמים מהעונג האמיתי שלך. הם באים לזבנג וגמרנו. גם בן זוג שאין לו איבר מין גדול, אבל הוא לא קשוב, ולא חשוב לו העונג שלך, אם הוא מגיע לשפיכה וזהו, לא יענג אותך במקרה הרע, ויכאיב לך במקרה העוד יותר גרוע.

אז אם כואב לך כשהוא מחדיר את האיבר, בין אם הוא גדול ובין אם לא, זה הזמן לעצור, ללמוד ביחד איך לעורר ולענג אותך כך שתהיי רטובה, שתרצי אותו את הגוף שלו, שתרקדו ביחד במחול התשוקה ושניכם תהנו מעונג מיני שישפר לכם את איכות החיים.

נקטר האלות: כל מה שצריך לדעת על שפיכה נשית

אז מה אפשר לעשות? מדריך צעד אחר צעד לעונג מיני בכל מצב:

משחק מקדים - אם צריך אומר גם עשרים פעם – משחק מקדים! סקס עושים כששני בני הזוג רוצים, מגורים, ערים מינית, מעוניינים, חמים ולוהטים. עד שאת לא מרגישה מגורה, רטובה ושכל הגוף שלך מתאווה לפין שלו בתוך הפות שלך, אין חדירה! ממשיכים במשחק המקדים עד שהפות רטובה מספיק ורוצה, כמהה, משתוקקת ללינגם שלו!  וגם הוא לפות שלך

  1. סקסטינג: מתחילים בהודעות טקסט או תמונות מגרות במשך היום – הצצה לאיברים פרטיים והתגרות מינית בהודעות טקסט יכינו את המצע לקראת ערב מגרה ומלא תשוקה.
  2. אווירה רומנטית: ממשיכים בסידור אווירה רומנטית בבית  מעמעמים אורות, מסדרים את הבית, שמים את כל הכביסה המלוכלכת בסל הכביסה, שמים נעליים מסריחות בכניסה לבית, מנקים את חדר השינה, מדליקים נרות בריחות של תשוקה ומסדרים את המיטה שתהיה מזמינה.
  3. לאט זה שם המשחק: מתחילים את הסקס במשחק מקדים איטי ומפנק, אתם לא ממהרים לשום מקום! לבוש סקסי מגרה, שהוא צריך להוריד לאט לאט, ריקוד מפתה, ליטופים ונישוקים בגוף, טיול עם האצבעות בנקודות ארגוניות, ליקוקים בתנוך האוזן, בפופיק, בפות; החדרת אצבעות, נשיקות בפה ובכל מקום בגוף שעושה לך את זה, אפשר גם לשלב מין אוראלי (אדבר על זה בהמשך המדריך).
  4. אצבעות: אחת.. שתיים.. גם שלוש אם צריך. כן, כן, קודם כל את מתחילה להתענג עם האצבעות שלו. חומר סיכה על האצבע ולהחדיר לאט, לאט. נשמו יחד. בקשי ממנו לעסות את פנים הווגינה שלך כך שתרגישי עונג בזמן החדרת האצבעות. 

סקס (צילום: ingimage ASAP)
סקס (צילום: ingimage ASAP)

מין אוראלי - שילוב של מין אוראלי במשחק המקדים יכול להיות מושלם כשלבן הזוג יש איבר גדול או אם את חווה קושי בחדירה מסיבות אחרות. הוא יכול למצוץ ולשאוב לך את הפות; את יכולה ללקק, למצוץ ולינוק לו את האיבר מהאשכים ועד הכיפה כשאת מסתכלת עליו בעיניים במבט חודר; אתם יכולים ליהנות מתנוחת 69. אני שואלת את עצמי: למה לא בעצם? כשאתם מענגים אחד את השנייה במין אוראלי משותף, כשהוא שוכב עלייך הפוך או את שוכבת עליו הפוכה. מין אוראלי מגרה ומענג בפני עצמו ויכין את שניכם לקראת החדירה.

חומרי סיכוך - אם לפני החדירה את מגורה, אם את רטובה ורוצה אותו בפנים זה הזמן נכון לחדירה! אבל במקרה של איבר מין ענק, וגם במצבים אחרים, יכול להיות שהגירוי בלבד אינו מספיק. אל דאגה! יש חומרי סיכוך שאפשר לרכוש אונליין בלי לצאת מהבית בלי טעם וריח, בטעמים מדליקים ואפילו חומרי סיכוך מתחממים. בקיצור, השמיים הם לא הגבול! חומרי סיכוך קיימים בדיוק בשביל זה, ואין שום סיבה לא להשתמש בהם. אדגיש שכמובן שהם לא הפתרון לגירוי מיני, את הגירוי המיני צריך, נקודה – חומר הסיכוך הוא רק תוספת.

ויברטור הוא חבר - ויברטור מענג או צעצוע מין זוגי יהיה התוספת המושלמת לסקס שלכם. למה? כי בעזרת צעצוע מין מענג בן הזוג יוכל לענג אותך ולהכין את הפות בהדרגתיות לאיבר שלו, כי בעזרת ויברטור תכירי טוב יותר את הפות שלך ותדעי איך לגרות אותה ולענג אותה, כי סקס זה לא רק חדירה של זין לתוך הפות שלך, כי זה יכניס שובבות וכיף אדיר לחיי המין שלך. אם עד היום לא ניסית ויברטור זה לגמרי הזמן לנסות!

לבחור תנוחה אחת ולדבוק בה - בדרך כלל אני ממליצה לגוון בתנוחות וגם לך אני ממליצה לגוון בתנוחות, אבל לא באותה הפעם. דווקא עם איבר גדול כדאי לבחור בכל פעם תנוחה אחת ולדבוק בה. החלק היותר מורכב הוא החדירה, ואם את מרגישה שהחדירה מקשה עלייך, בעזרת תנוחה אחת הוא לא יצא ויחדור אלייך מספר פעמים ותוכלו להתרכז בליהנות מהתנוחה שבחרתם אחרי החדירה במקסימום, בלי לדאוג לחדירה נוספת. בנוסף, יכול להיות שיש תנוחות מסוימות שירגישו לך יותר בעייתיות בעקבות האיבר הגדול, לדוגמא להתיישב עליו כשהוא שוכב על הגב. לא נורא, יש עוד בערך מיליון תנוחות אחרות שתוכלו להנות מהן.

נמאס לך מהתנוחה המיסיונרית? טריקים במיטה שיטריפו אותה לחלוטין

בשורה התחתונה, עונג מיני זה דבר שמגיעים אליו ביחד בזוגיות פתוחה, קשובה ועם הרבה רצון. תלמדו ביחד איך אתם מגרים אחד את השנייה ואיך ליהנות מסקס מלא תשוקה ולא רק זבנג וגמרנו. אחרי שתלמדו את זה הדרך שלכם לעולם העונג המיני תהיה פתוחה, תוכלו להתענג ממשחק מקדים ארוך ומפתה שמתחיל עוד בבוקר בהודעות וממשיך באווירה רומנטית וליטופים ארוכים, להשתמש בחומרי סיכוך וגם בצעצועי מין שובבים ולבחור את התנוחות הכי מגרות ומתאימות עבורכם.

לחיי עונג מיני בכל הגדלים והצורות,

שלכם,

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.