אוננות זה עונג מיני של אהבה עצמית, ואת כבר יודעת שאני חושבת שאהבה עצמית היא החיים! אם את לא תראי לעצמך אהבה, אמיתית, טהורה, מי יעשה את זה? זו אחת הסיבות החשובות למה כל אחת, גם אם היא בזוגיות, צריכה לאונן. אבל לא רק! יש לאוננות אינספור יתרונות ובאמת שאספתי כמה רק על קצה המזלג (או השרביט). כל מה שנשאר זה לקרוא, לפנות זמן ולהתחיל לאונן (ואם את רוצה, את גם מוזמנת לקנות לך חבר ויברטור, שימתיק את האוננות וייקח אותה לשלב הבא). 

10 יתרונות לאוננות

  1.  סקס לא תמיד זמין - גם כשאת בזוגיות סקס לא תמיד זמין. לפעמים בן הזוג לא נמצא, לפעמים רבתם ופשוט לא בא לך לנגוע בו כרגע ובפעמים אחרות הוא עייף. את לא צריכה להיות תלויה באדם אחר בשביל עונג מיני ואם בא לך עונג מיני אין סיבה שלא תקבלי אותו. את רעבה – את אוכלת. את צמאה את שותה. את חרמנית – תאונני. אל תחכי שמישהו אחר יביא אותך לאורגזמה.
  2. מיניות עצמית היא הבסיס להכל - איך להראות לעצמך אהבה עצמית אם לא בעונג מיני? אוננות זו אחת הדרכים הכי סקסיות ומהממות להראות לעצמך אהבה, להכיר את הגוף שלך לעומק ולהנות ממנו. תזכרי שמיניות עצמאית היא הבסיס להכל! גם למיניות הזוגית שלך.
  3. אוננות תעזור לך גם בסקס עם הפרטנר - ככל שתכירי יותר נקודות עונג בגוף שלך – איזו נקודה מגרה ומעלה לך את החשק המיני בשביל משחק מקדים? איזו נקודה גורמת לך לצרוח מעונג? איזו נקודה גורמת לך לגמור? איזו  עוצמה עושה לך את זה? מתי את מעדיפה לאט ומלטף? ומתי מהר וחזק? ככל שתכירי את הגוף שלך, הפות שלך, הנקודות הארוגניות בגוף שלך ואיך אפשר לגרום לך לעונג טוב יותר ככה תוכלי להדריך טוב יותר את הפרטנר שלך כשתעשו אהבה.
  4. זה משמח - עבר עלייך יום לא משהו או שאולי את ממש בלחץ מטורף ובא לך לעשות משהו משמח לבד עם עצמך בלי לשמוע אף אחד אחר – תאונני! זה ירים לך את המורל ויחזיר את הצבע והחיוך לפנים.
  5. כי ויברטור הוא החבר הטוב ביותר של האישה - ויברטור טוב ומתוק לא מצפה ממך לשום דבר, הוא לא רוצה שתקשיבי לו, הוא לא מעוניין שתרדי לו, הוא לא יגלגל לך עיניים, הוא לא יבקר אותך או ישפוט אותך– הוא רק נמצא שם ואוהב אותך ללא תנאי.
  6. לשינה טובה - אורגזמה תעזור לך לישון כמו תינוקת, ומי מאיתנו בעידן האינסטנט והמסכים מצליחה להירדם כמו שצריך? אז פשוט תתנתקי מהכל, תסגרי את החלונות לשקט נעים, תשימי מוזיקה אם בא לך, תדליקי מזגן (על חום אם חורף ועל קור אם קיץ), כנסי מתחת לשמיכה הנעימה והמפנקת ותאונני את עצמך לשינה מתוקה.
  7. לגלות את עצמך מחדש - שחקי איתך. תחקרי אותך. נסי לשנות זוויות אצבעות, תנוחות אוננות עם עצמך (בשכיבה, בעמידה, בישיבה.), נסי לשנות מהירויות, מקצבים וחוזק של מגע. וכל פעם תגלי עוד איזו נקודה, תנוחה, רגש שעושים לך את זה – תסעירי ותסחפי עם עצמך!
  8. הפרשת הורמונים מכל טוב - עונג מיני, בין אם הוא מתבצע בזוג ובין אם לבד, גורם להפרשת הורמונים מיטיבים – אוקסיטוצין, דופמין, זופרסין, אנדרופינים ועוד. ההורמונים יעלו לך את מצב הרוח, יעזרו לשיכוך כאבים, ישחררו מתחים ולחצים, יגרמו לך להיות שמחה ומאושרת ובגדול יעשו לך אך ורק טוב.
  9. משחרר ומפיג לחצים - בהמשך לסעיף הקודם, הפרשת אנדורפינים ודופמין עוזרת לשחרור והפגת כל המתח והלחץ שמצטבר לך בחיים, וזה בחינם! נשמע לי כמו סיבה מספיק טובה לאונן. תחושת רוגע ושלווה בחיים האינטנסיבים שלנו בלי לצאת מהבית זו מתנה. ואני תמיד אומרת "אל תתעצבני – תאונני!".
  10. פחות כאבים בווסת - אז זה לא מוכח מחקרית אבל גירוי מיני ואוננות עוזר לרחם שלך להתכווץ וכך יכול לעזור להפרשת הדם ולכן יכול לעיתים להפחית גם כאבי מחזור. נסי, מקסימום תצליחי.

אוננות תשפר לך את יחסי המין עם בן\בת הזוג (צילום: ingimage ASAP)
אוננות תשפר לך את יחסי המין עם בן\בת הזוג (צילום: ingimage ASAP)

תכלס, אין סיבה למה לא לאונן. האצבעות שלך תמיד זמינות עבורך, זו אהבה עצמית טהורה (שהיא קודש הקודשים). אוננות תאפשר לך להכיר את הגוף והעונג שלך טוב יותר וכך תוכלי לעזור לפרטנר לכוון אותו לענג אותך טוב יותר. מגע עצמי משמח ומתאים גם ביום שלא בא לך לפגוש או לדבר עם אדם אחר. אוננות תעזור לך לישון טוב יותר, לגלות את עצמך כל פעם מחדש, תעזור לגוף שלך להפריש הורמונים שיעשו לך רק טוב, תשחרר אותך, אולי תפחית את כאבי המחזור אפילו. אוננות היא ללא עלות וגם אם בא לך בקטנה להשקיע, וויברטורים יראו לך אהבה ללא תנאי!

נו, כבר השתכנעת? אז רק דבר אחרון לסיום: כמו כל דבר בחיים, גם אוננות דורשת תרגול. אל תצפי שמהפעם הראשונה הכל יזרום חלק, אבל אני מבטיחה לך שעם תרגול והתמדה את תיהני מכל היתרונות שכתבתי בכתבה הזו (גם אם זה לא נראה ככה מהתחלה).

אז אני מחכה לשמוע איך הייתה הפעם הראשונה שנגעת בעצמך, וכשתיהני מעצמך אל תשכחי להשאיר זמן גם לסקס עם בן/בת הזוג שלך כי אין כמו מיניות מענגת בשניים! כל היתרונות שציינתי – כפליים! 

לחיים של אהבה עצמית ג'וסית ומענגת,
שלך,
לימור בנדל
מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.