אני אפתח בעיקר: מותר לך לפנטז!

ואגיד את זה שוב: מותר לך לפנטז!

לא, אני לא מדברת על לפנטז על בעלך או החבר שלך! נחשי מה – אין דבר כזה משטרת המחשבות, ואם לפנטז מעורר אותך מינית, וזה מעורר אותך מינית, אז אין סיבה לא לעשות את זה. אז אם החבר שלך לא מבין למה את צריכה ורוצה לפנטז כנראה שהבעיה היא אצלו. תאמיני לי שגם הוא מפנטז, ולא רק עלייך.

אז לפני שאני ממשיכה רק אדגיש את הדבר החשוב ביותר שאת צריכה לקחת מהכתבה הזו: מותר לך לפנטז! ואני ממש מקווה שזה מספיק ברור אחרי שכתבתי את זה כמה פעמים.

עכשיו אחרי שפרקתי את זה, בואי נדבר על פנטזיות מיניות. אין שום דבר רע בלפנטז על אנשים אחרים שהם אינם בני הזוג שלנו. כל עוד זה נשאר בפנטזיות, או לחילופין אם יש לכם מערכת זוגית פתוחה\פוליאמורית או כל מערכת יחסים זוגית ומינית שהסכמתם עליה, אז בכלל אפשר ליהנות ולא רק עם העיניים! אבל גם אם אתם במערכת יחסים מונוגמית לחלוטין, זה בסדר לפנטז! זה בסדר שהוא יפנטז וזה בסדר שאת תפנטזי, זה נורמלי, זה בריא, זה טוב ואין שום סיבה לא לעשות את זה.

בזכות פנטזיות מיניות את מעוררת את כל החושים שלך, את חווה מיניות שאולי את לא רוצה לחוות - או שאולי לא מתאפשר לך לחוות - במציאות. את נהנית מעונג מיני בעוד דרך, ומרחיבה את עולם העונג המיני שלך. אז למה לא בעצם? בשורה התחתונה: אין סיבה בעולם לא ליהנות מפנטזיות מיניות!

נמאס לך מהתנוחה המיסיונרית? טריקים במיטה שיטריפו אותה לחלוטין

איך ועל מה אפשר לפנטז בלי להשתעמם?

האקס המיתולוגי - לכל אחת היה איזה חבר\סטוץ בעבר שכשהיא חושבת עליו עוברת צמרמורת בגוף של חשק. כשהייתי בת 29 היה לי פרטנר מיני והיו לנו סקס מ-ט-ו-ר-ף! הוא היה יפיפה, סקסי, גוף למות, אהבתי להסתכל עליו כשעשינו אהבה, כדורסלן עם שרירים, זרועות, כריזמה – רק מלחשוב עליו, על הריח שלו ועל הגוף שלו אני גומרת! גם לך יש לפחות אחד כזה, ואם לא, תחשבי על הכדורסלן שלי.

אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותך - מדים עושים את זה להרבה נשים. שוטר, רופא, כבאי, אינסטלטור, יו ניים איט. אז מה לעשות? אופציה אחת זה ליצור סתימה במכוון ולהזמין אינסטלטור 😉. תוכלי לחפש חתול שנתקע על העץ ולהזמין שירותי כבאות, או לעבור ליד תחנת משטרה ולחכות לשוטרים שיצאו למרדף. ובהנחה שבא לך על אופציה יותר מציאותית – תוכנית או סרט של אנשים במדים או משחק תפקידים עם בן הזוג הן שתי אופציות נהדרות ומעוררות מינית.

אל תחיי בסרט, או שכן - שחקנים סקסיים יש בשפע! סם הְיוּאַן הלוא הוא ג'יימי פרייזר מ"זרה" (outlander), מני מונטנה הלוא הוא ריו העבריין מ"בנות טובות" (good girls), ג'ייסון מומואה ממשחקי הכס ואדם דמוס מסקס לייף. כמובן שיש גם את השחקנים המוכרים ואהובים כבר שנים: בראד פיט, קיאנו ריבס, ליאונרדו דה קפריו ודיוויד בקהאם. גם בישראל לא חסר: מייקל לואיס, אנחל בונני, יהודה לוי, טום אביב השף, אמיר דדון בגזרת השירה ועוד ועוד. אלה רק חלק מהדוגמאות. כל מה שנשאר לך זה לבחור והרשת מלאה בתמונות, סרטונים ושלל עונג ולהתחיל לפנטז על מה היית עושה אם היה יוצא לך להיות עם השחקן המועדף עליך כמה שעות בחדר במלון.

תמיד אפשר לפנטז על הקלאסיקות. בראד פיט (צילום: רויטרס)
תמיד אפשר לפנטז על הקלאסיקות. בראד פיט (צילום: רויטרס)

לכל אחת יש פטיש - מה עושה לך את זה? גברים עם שיער ארוך? שרירים? מקועקעים? שיער פנים? גבוהים? רזים? לכל אחת יש את הפטיש שלה והיום בעידן הרשתות החברתיות קל מאוד למצוא אוסף תמונות של גברים, פשוט ביום יום שלהם, שמתאימים לפטיש הזה שלך. כנסי לאינסטגרם, לטיקטוק, לפייסבוק (או כל רשת חברתית אחרת), חפשי את הגברים שמתאימים לפנטזיות שלך, תעקבי ותהני. חשוב לדעת שברוב הרשתות החברתיות אם את מסמנת לעקוב הצד השני רואה שאת עוקבת, ויש רשתות חברתיות שגם אם לא סימנת עוקב הצד השני יקבל התראה שהסתכלת (כמו לדוגמא בלינקדאין) – רק לידיעה 😊.

סרטים כחולים - כן, כן, גם אם את נשואה מותר לך לראות סרטים כחולים ויש כאלה במגוון סגנונות ובקטגוריות שונות לפי העדפות מיניות. איכשהו לתעשיית הסרטים המיניים על המסך יש שם רע (ובצדק מסוים), אבל יש הרבה סרטים שהם לא חלק מהתעשייה הנצלנית ושעושים רטוב בתחתונים בקטע הכי טוב שיש. יש גם את סרטי הפורנו הפמיניסטים של ג'סיקה לסט ששם הנשים לא מוחפצות או מנוצלות והיא בימאית שמצלמת פנטזיות מיניות נשיות. רוצה משהו יותר קליל? יש גם סרטים אירוטיים מטריפים שיצאו בקולנוע: "סחלב פראי", "9.5 שבועות של שכרון חושים", "ירח מר", "נערות שעשועים", "365", "50 גוונים של...", "חדר ברומא" והרשימה עוד ארוכה. ואפשר כמובן גם בקטן יותר - סדרות אירוטיות בנטפליקס כמו "סקס לייף", "זרה" ועוד שבהחלט יעזרו לך לפנטז אח"כ במיטה על סצנות מיניות שראית.

איך ליהנות ממין אנאלי? המדריך השלם

פנטזיות מיניות זה דבר טוב! זה חלק מעולם העונג המיני של כל אחת ואחד ואם עד היום נמנעת או לא נחשפת בגלל שחשבת שזה לא מקובל\אסור\לא ראוי\מיותר\או כל סיבה אחרת, הגיע הזמן שתחווי ותיהני מפנטזיה מינית טובה. את יכולה לבחור את כל אחת מהאופציות שבכתבה, כדי לקחת לעצמך רגע (וגם כמה רגעים), לעצור הכל, לנשום עמוק, לפנטז וגם לאונן בכיף שלך. מחכה לשמוע איך היה!

לחיי הפנטזיות הכי פרועות שלך,
באהבה
לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.