אני מדברת הרבה על אהבה עצמית, תשוקה, חיבור לעצמך, הפות המקודשת שלך או שלה, השרביט הטעים שלך או שלו. אבל איך מתחברים לצד הפראי הזה שבנו כשאנחנו תקועים בתוך שיגרה של בית, ילדים ועבודה? איך למצוא בתוכנו את הסקסיות המתפרצת והחייתית הזאת כשאנחנו בתפקידים של בעל ואישה, מפרנסים ואמא ואבא? אלו שאלות מעולות ואני שמחה שאני כאן כדי לענות עליהן.

אז אפתח עם למה. למה בכלל למצוא את הצד הפראי והשובב שלכם?

ובכן, בעיניי זה ברור כשמש, אבל כבר מזמן הבנתי שלא לכולם זה ברור. אולי זה טמון באיך שגדלתם, אולי בעובדה שסקס זה עדיין נושא שהוא קצת טאבו, ולצערי על סקס בכלל, ובטח שעל סקס חייתי ופראי, לא מדברים בשולחן שישי עם ההורים. בנוסף, אצל נשים, לעומת גברים בישראל, יש גם דיכוי מיני, כי כשאישה שוכבת עם גבר בצורה חייתית או עם הרבה גברים או "חס חלילה" מדברת על זה שהיא נהנתה למצוץ לו היא נחשבת לזונה, לעומת הגבר, שנחשב "גבר גבר", דון ז'ואן והקזבלן של החבורה במיוחד אם הוא מדבר על הזיונים שלו. אז חשוב לדעת שאנחנו, גם נשים וגם גברים, פראיים ומיניים בטבע שלנו! נשים חופשיות, מרגישות, מרגשות, צוחקות, שמחות ומלאות בליבידו וגברים זוללים את החיים, הישגיים ואוהבים את החיים – ואת הסקסיות והפראיות הזאת שבתוך כל אחד ואחת מכם צריך לשמר, ללטף ולטפח.

למה כדאי לך לפנטז על גבר אחר, גם אם יש לך בן זוג

סקס (צילום: ingimage ASAP)
סקס (צילום: ingimage ASAP)

העובדה שאתם כאן קוראים את הכתבה הזאת, בין אם זה את או אתה, מראה שאתם כבר בדרך הנכונה. אז אני אנסה להסביר את זה בצורה הכי ברורה שיש: אהבה עצמית ועונג מיני הם החיים עצמם! סקס הוא חלק בלתי נפרד וחיוני בחיים של כל אחד ואחת מכם, בדיוק כמו אוויר לנשימה וכמו מים לרוויה ואוכל לשובע. גם הסקס חיוני לחיים וחשוב כדי להפוך את הבריאות שלכם למלאה ושלמה, ולכן אתם צריכים אהבה עצמית, שמלאה בסקס, תשוקה, עונג, ג'וס וררררר. 

 תחשבו על זה ככה – אם היו אומרים לכם שיש תרופה לכל הבעיות שלכם לא הייתם רוצים ממנה עוד ועוד? אז נכון, סקס לא ירפא את "כל" הבעיות שלכם, אבל מעבר לזה שהוא חיוני עבורכם, הוא יוסיף לכם כל כך הרבה לבריאות ולחיים אז למה לא להתחבר אליו, ליהנות ממנו ולהכניס אותו לשגרת היום יום שלכם? אין סיבה!

איך תמצאו את הסקסיות הפראית הזו שנמצאת בתוך כל אחד ואחת מכם?

עכשיו אחרי שהבנתם למה צריך למצוא את החלק הסקסי, הפראי, החייתי, הרררררר הזה שבכם, אספתי כמה רעיונות מדליקים שיעזרו לכם למצוא את הצד הזה:

תתלבשו (סקסי) - לא צריך דייט או סיבה מיוחדת כדי להתלבש קצת יותר סקסי. גברים – תשקיעו בלוק שלכם, תעיפו תחתונים קרועים, ג'ינסים מטונפים מכיתה י"ב וחולצות סוף מסלול בלויות לפח, תלבשו בגדים נקיים ומגוהצים, שימו קצת אפטר שייב, תתגלחו, קצצו ציפורניים, טפחו את עור הפנים וצחצחו שיניים. גם אם בא לכם לוק יותר מחוספס, שימו לב שמחוספס לא שווה מוזנח! אפשר להיות מחוספס, אבל נקי ונעים. אפשר תמיד לשדרג עם איזו חולצה צמודה שתבליט את שרירי החזה שלכם.

נשים – תהיו מחוברות לגוף שלכן ולתחושת הסקסיות הפנימית. חולצה צמודה שמבליטה מעט את המחשוף בהחלט יכולה לעשות לך את ההרגשה הזו. תיקנו הלבשה תחתונה סקסית בשביל עצמכן! תמרחו אודם לוהט, שימו מעט סומק על הלחיים להגברת החיות של העור. תשקיעו בעור הפנים שלכן שיראה זוהר ורענן (אורגזמה זה טוב בשביל זה) ותלכו ברחוב עם גב זקוף וראש מורם בביטחון כמו בתצוגת אופנה גם אם אתן סתם יוצאת להשלמות במכולת. החיצוניות מקרינה פנימה ולהפך, וכשתתלבשו סקסי, ותתהלכו בעולם בתחושה שאתם מסובבים ראשים ככה גם תרגישו.

תפלרטטו - פלירטוטים עוד לא הרגו אף אחד, ולא זו לא קריאה לבגידה. בין אם אתם בזוגיות ובין אם לא, אין סיבה לא לפלרטט ולעשות טיזינג וזה אפילו לא חייב להיות עם מישהו או מישהי אחרים. תפלרטטו עם עצמכם במראה, תפלרטטו עם הפרטנר או הפרטנרית שלכם, תפלרטטו עם החיים! 

תצחקו (וגם בסקס) - מתי הייתה הפעם האחרונה שצחקתם? אם זה לא היה ב-24 שעות האחרונות, אתם בבעיה רצינית. נכון, החיים עמוסים ומלאים במשימות, אז מה?! זה שאתם לא ילדים לא אומר שאתם לא יכולים ליהנות מהחיים, להשתובב ולצחוק. לא סתם אומרים שצחוק זה בריא, ולא סתם צ'ארלי צ'אפלין אמר ש"יום בלי צחוק הוא יום מבוזבז". צחוק משחרר והוא יכניס לחיים שלכם סקסיות ושובבות מטריפה ועוד יותר כשתכניסו אותו בין הסדינים! אז אם אתם לא צוחקים הגיע הזמן לחשוב איך להכניס צחוק לחיים שלכם. תלכו לסטנדאפ, תראו סדרה מצחיקה או סרט קומדיה, שימו שחר חסון או אדיר מילר ביו טיוב לפחות פעם ביום. תעצרו רגע תחשבו מה מצחיק אתכם ותשלבו אותו ביום יום שלכם. תחשבו שהרופא כתב לכם מנת הומור כפול פעמיים ביום מעכשיו ועד סוף החיים.

תרקדו (כאילו אף אחד לא רואה) - בינתיים אתם לא ב"רוקדים עם כוכבים" אז אף אחד לא ישפוט אתכם. תרקדו, כי זה משחרר, כי זה כיף, כי זה סקסי, כי זה אושר. תרקדו עם הירקות כשאתם מבשלים, תרקדו כשאתם תולים כביסה, תרקדו לבד בבית עם רמקול ושירים שאתם מאוד אוהבים, תרקדו עם הילדים בשירים שהם אוהבים וכמובן שאתם יכולים גם לרקוד עירומים, רק זורקת רעיון.

אוננות (כן, גם אם אתם בזוגיות) - כתבתי אינספור מדריכים על אוננות – איך ליהנות ממנה, למה צריך לאונן גם אם יש לך בן או בת זוג, איך עושים את זה, למה אוננות חשובה כל כך. אוננתם לאחרונה? יש לכם ויברטור טוב? קבלו משימה להיום בערב: תמצאו זמן פרטי רק שלכם ותתחילו לאונן. אוטו אירוטיות – מגע מיני עצמי חשוב מאוד להעצמת העונג שלכם, לחקירה פנימית ולשמירה על האנרגיה המינית שלכם פעילה. תאוננו, אתם כבר תודו לי אחר כך!

סקס (סקס, סקס, סקס) - טוב זה ברור מאליו, אבל החלטתי לכתוב את זה בכל זאת – סקס! תכניסו סקס והרבה ממנו לחיים שלכם. סקס זה התמצית הג'וסית של החיים האלה – לא כסף, לא אוכל, לא שום דבר אחר – סקס, סקס, סקס! והוא בעונג ובחינם. 

"רגע אחרי שגמרתי, היא נשכה אותי": התגובות הכי מפתיעות אחרי אורגזמה

סקס (צילום: ingimage ASAP)
סקס (צילום: ingimage ASAP)

יכולות להיות כל מיני סיבות לרצות להעלות את האנרגיה המינית שלכם:

  • אם אתם רוצים להחיות מיניות שדעכה לאורך זוגיות של שנים
  • אם אתם רוצים למצוא מיניות שדיכאו אותה אצלכם עוד מהילדות
  • אם אתם אחרי פרידה ובא לכם להתחיל להנות, אבל באמת

אבל לא משנה מה הסיבה ומתי כמה ולמה, אני ממליצה לכל אחד ואחת לשמור ולטפח את האנרגיה המינית כדרך חיים – לא בשביל הזוגיות ולא בשביל אף אחד אחר, אלא, קודם כל, בשביל עצמכם!

מאחלת שתהנו מהצד הפראי שלכם על מלא,
שלכם
לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.