השבוע הכי שמח וצבעוני של השנה כבר החל. הרחובות מלאים קישוטים, כולם כבר עלו על התחפושות – ורק בכוכבים מתחוללת מלחמה. האסטרולוגית מרים בנימיני, שהתראיינה בתוכנית של ג'ודי שלום ניר מוזס ברדיו 103FM סיפרה כי על אף שצפוי לנו פורים מוצלח, יש לנו גם ממה להיזהר. האזינו לריאיון עם האסטרולוגית מרים בנימיני:

"בימים אלו מתחוללת מלחמת כוכבים – מארס וונוס ומאדים ונוגה נכנסים למלחמה עם אורנוס, מה שאומר שאנו צריכים להיות זהירים", הצהירה בנימיני. לדבריה, המשמעות של המצב בין הכוכבים היא שחלק מהקשרים שהתחלתם לפתח לאחרונה, ועדיין לא מתנהלים על בסיס חזק, עלולים להתנתק. "אתם תצטרכו לעבוד קשה אם תרצו לשמור עליהם", ייעצה למאזינים. 

אם עד כה לא נבהלתם מספיק, הדבר הכי גרוע עוד לפנינו:

בנימיני הסבירה כי המלחמה של מארס באורנוס תהפוך לכל אירוע בימים הקרובים לאלים יותר. "כל תחום האלימות עולה מפלס, לכן כדאי לא להגיב בכעס כדי לא להוביל לתוצאות גרועות", אמרה האסטרולוגית. בהמשך היא המליצה למאזינים להיות זהירים בכבישים ובדרכים ולשמור על עצמם מפני סכנות אפשריות. 

עם זאת, בנימיני סיפרה כי התקופה הקרובה עשויה להיות מיוחדת מאוד עבור בני מזל דגים, בה צפויה הצלחה רבה בכל התחומים. מלבדם, גם בני מזל בתולה, גדי וסרטן נמצאים בתקופה שיכולה להועיל להם בעיקר בתחום הזוגיות, אך גם בתחומים אחרים מומלץ שייתנו דחיפה ולנצל הזדמנויות. 

בהתייחס לחג הפורים שאנו חוגגים השבוע, בנימיני סיפרה כי החג צפוי להיות אופטימי, שכן השמש מתקרבת לנפטון – הכוכב שמאופיין באשליות והצגות ומתאים מאוד לרוח החג. "אני צופה פורים מוצלח במיוחד, גם התחפושות יהיו מעל ומעבר למצופה", סיכמה.