מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

השבוע יהיה בסימן התמודדות עם התחלות והתחדשות ויצופו פחדים והיסוסים. האומץ שלכם בשעת מבחן, רצוי ללכת איתו ולא לחשוש. מערכות יחסים חברתיות מצויות בעיצומו של תהליך שחרור קרמה, ונדרשים דיוק וחשבון נפש. ייתכנו חיבורים חשובים חדשים.

בראשון–שני תתמודדו עם עניינים כלכליים ותצטרכו לשנות את תפיסתכם; שלישי עד חמישי יהיו ימים טובים מבחינה חברתית ולימודית.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

זהו שבוע מאתגר בכל הנוגע ליוזמות בקריירה. ייתכן שיהיו יוזמות שלא ניתן להוציא לפועל כרגע. חפשו דרכים אחרות ליזום, גם כאלה שלא חשבתם עליהן עד כה.

מולד הירח בטלה בשישי יביא עמו שבוע חסר שקט שילווה בתסכול בשל חוסר היכולת ליישם את היוזמות שלכם. עליכם לשנות את הדרך שלכם, שאולי נוחה לכם אבל היא כבר לא נכונה לכם יותר. בראשון־שני הירח במזלכם יגרום לרגישות יתר; בשלישי עד חמישי יעלו רעיונות כלכליים, שיסייעו לכם בעתיד לממש יוזמות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

הזדמנויות נפתחות בפניכם בקריירה וביכולתכם להתפתח, להתרחב ולזכות בהצלחה. מולד הירח בטלה בשישי ישפיע על התחום החברתי: תוכלו להוביל או לארגן אירועים חברתיים ולהוציא לאור את האג'נדות החברתיות שלכם.

הירח במזלכם בשלישי עד חמישי בצהריים יביא עמו אירועים ועיסוק רגשי, מה שעלול לגרום לחוסר שקט; בראשון–שני תחושו עצבנות. השתדלו פחות להתרוצץ בחוץ.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

בקריירה נפתחות בפניכם הזדמנויות לבטא את עצמכם, ולהשיג את מטרותיכם. מולד הירח בטלה פותח חודש של התחזקות בקריירה, רצוי להיות יוזמתיים ופעילים. זוהי תקופה טובה לעבוד על החששות שלכם לבטא את עצמכם כדי שתוכלו להשיג את רצונכם. עם זאת, חלק מהיוזמות תתקשו להוציא לפועל, עליכם להתאזר בסבלנות.

בשישי־שבת הקריירה תהיה דומיננטית; ראשון־שני יהיו מאתגרים מבחינה חברתית; שלישי עד חמישי בצהריים יהיו רגישים וילוו בחוסר שקט בלתי מוסבר.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

במערכות היחסים ייתכנו ניתוקים ו/או חיבורים. הקשיבו ללבכם ואל תתפשרו, גם אם זה אומר לקבל החלטות גורליות. מולד הירח בטלה יביא להתחזקות אנרגטית. תידרשו לאזור אומץ לבצע את השינויים הנדרשים.

תיתכן נסיעה שבמהלכה ייפתחו בפניכם הזדמנויות חדשות ו/או לימודים שישנו את השקפת עולמכם ויפתחו לכם דרך חדשה. שישי־שבת יהיו אופטימיים למרות הקשיים; ראשון־שני יהיו רגישים בקריירה ותחושו צורך בתזוזה. שלישי עד חמישי יהיו ימים טובים מבחינה חברתית.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

יוזמות בעבודה נתקלות בקשיים. נדרשת סבלנות, מכיוון שהיוזמות שלכם מקדימות את זמנן ותהיה בהמשך אפשרות ליישם אותן. השקעתכם מורגשת. אתם בעיצומו של תהליך שינוי שאת פירותיו תראו בהמשך. מולד הירח בטלה פותח חודש של כעס ופחד ליזום. במסגרת התהליך תצטרכו להתחבר לאומץ ולא לוותר לעצמכם.

יש לכם נטייה להדחיק, אבל זה לא אפשרי יותר ותצטרכו להביא לידי ביטוי את הרגשות שלכם. שלישי עד חמישי יהיו ימים טובים מבחינה חברתית בקריירה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

אתם נוטים לרצות ולוותר למען שלום בית, אבל כרגע הדחף שלכם הוא לא לוותר. מולד הירח בטלה יהפוך אתכם למובילים ביחסים. תצטרכו לעמוד מול הפחדים, להיות אמיצים ולא לוותר על עצמכם. חשוב לבטא את העצמאות והאינדיווידואליות שלכם ביחסים.

שישי־שבת יהיו מאתגרים אך גם מחזקים במערכות היחסים; ראשון–שני יהיו לא שקטים מבחינה רגשית, השתדלו לא להתעקש מדי. שלישי עד חמישי יהיו טובים ליחסים.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11

אתם נמרצים ויוזמתיים, וזהו זמן טוב לבטא את רצונכם בעבודה. הבריאות משתפרת ואתם מתחזקים פיזית. בהשפעת מולד הירח בטלה, כדאי לא לוותר על רצונכם בעבודה, למשל על תנאים והטבות, כי יכול להיות שכרגע תוכלו לקבל את מה שתרצו, אם תהיו אמיצים לבקש.

היחסים בבית מקשים עליכם ותחוו קושי להזיז דברים, למרות הצורך החזק בשינוי. שישי־שבת יהיו משמעותיים בעבודה ובכל הנוגע לבריאות; ראשון־שני יהיו מאתגרים בזוגיות; בשלישי עד חמישי תגיעו לתובנות רגשיות.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

ההגשמה העצמית והיצירתיות מתחזקות. תוכלו ליישם את הרעיונות שלכם. זהו זמן טוב להוציא לאור את כל מה שלא התאפשר עד כה, ליזום רעיונות ולבטא את רגשותיכם.

מולד הירח בטלה יפתח חודש של הזדמנויות לביטוי יצירתי. עניינים חיוביים שקשורים לילדים יעסיקו אתכם. החיבור שלכם לילד הפנימי שבכם יתחזק, ותמצאו את עצמכם במרכז העניינים. בשלישי עד חמישי התקשורת במערכות היחסים תיפתח.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

הבית והמשפחה דורשים מכם אנרגיות ומעורבות. נוכחותכם נדרשת. תצטרכו לנווט בין כעסים והתלהטות יצרים כדי להגיע לניקוי ושחרור, שיובילו להתחלות חדשות. מולד הירח בטלה יחזק את התחושה שאתם עומדים בפני התחלה חדשה ושחרור הישן, המקובע והמקובל.

מבחינה כלכלית, תחושו שקשה לכם ליזום ולדחוף קדימה למרות הרעיונות ושיתופי הפעולה שיצרתם. היו סבלניים ואל תתעקשו. בשלישי עד חמישי התקשורת בעבודה תהיה טובה ומקדמת.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

חלקכם מרגישים כבולים ליחסים לא מתאימים ושאין לכם יכולת תזוזה או פעולה. התחושה הזו מכבידה עליכם. השתדלו להיות סבלניים ולתכנן את הצעדים שלכם לקראת שינוי.

מולד הירח בטלה יחזק את מערכות היחסים עם הסביבה הקרובה. בראשון־שני תחושו רגישות וחוסר שקט בבית; בשלישי עד חמישי הביטוי העצמי שלכם יתחזק.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

 19.2־20.3

חשוב מאוד להישאר עם הרגליים על הקרקע, באמצעות מדיטציות, עבודה על הגוף, אומנויות לחימה, יוגה וכל דבר אחר. חשוב שתלכו עם הדחף שלכם לביטוי יצירתי. גם התחום הכלכלי יתחזק.

שישי־שבת יהיו חשובים בתחום הכלכלי; שלישי עד חמישי יהיו טובים מבחינה תקשורתית בבית ובקרב המשפחה.