מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
רצונכם לבטא את עצמכם מתחזק, אך אתם מתמודדים עם פחדים שמונעים מכם את זה. יוזמות חברתיות, שעשויות להשפיע על אנשים, נתקלות בעיכובים. עם התמדה ועבודה קשה תוכלו בסוף לקצור את הפירות. תנו מקום לאינדיבידואליות שלכם, זה יעזור לכם להתמודד עם הפחד.

בשישי–שבת תהיה רגישות בבית ובקרב המשפחה; ראשון עד שלישי בצהריים יהיו ימים של הגשמה יצירתית; בשלישי בצהריים עד חמישי תחושו רגישות גבוהה בעבודה וכן רגישות בריאותית.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

 21.4־20.5
בימים הקרובים תוכלו לבטא את עצמכם, אך נסו להימנע מהתפרצויות ומחוסר סבלנות. מבחינה חברתית אתם נהנים מפופולריות, והמעורבות שלכם גוברת בזכות הנתינה והאמפתיה שלכם. בקריירה, האפשרות שלכם ליזום ולפעול מוגבלת. התאזרו בסבלנות ותכננו את צעדיכם.

בשישי־שבת התקשורת עם סביבתכם תהיה רגישה; ראשון עד שלישי יהיו ימים רגישים בבית ובקרב המשפחה, נסו להימנע מדרמות מיותרות; בשלישי בצהריים עד חמישי יתרחשו אירועים רגשיים בתחום הרומנטי.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

אתם חשים כבולים ושהחופש שלכם הצטמצם. התאזרו בסבלנות, הכל ישתחרר בהמשך. תוכלו להצליח בקריירה, כדאי לנצל זאת כדי להביע את עצמכם. הקסם שלכם מתחזק וגורם לכם למגנט אליכם אנשים והזדמנויות. אתם דומיננטיים מבחינה חברתית ויכולים כעת להוביל אחרים.
שישי־שבת יהיו ימים חשובים מבחינה כלכלית, הקשיבו לתחושות הבטן שלכם; שלישי בצהריים עד חמישי יהיו ימים רגישים בבית ובקרב המשפחה.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7
אתם דומיננטיים בקריירה, ונוכחותכם מתחזקת. תוכלו לבטא את עצמכם, למרות ההיסוסים, ולהשפיע על אחרים. השקפת עולמכם ואמונותיכם מתבהרות, ואתם נפתחים לנקודות מבט חדשות, וזה ממלא אתכם באופטימיות. בשישי־שבת הירח במזלכם יגרום לרגישות גבוהה ותרגישו צורך להתכנס בבית עם המשפחה; ראשון עד שלישי יהיו ימים טובים מבחינה כלכלית; בשלישי בצהריים עד חמישי תחושו רגישות ביחסים עם הסביבה הקרובה, הימנעו מביקורת.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8
מערכות היחסים מעכבות אתכם ואתם חשים כבולים ובלי יכולת לשנות את המצב. התאזרו בסבלנות, זה ישתחרר בהמשך. אתם מתחברים לרצונותיכם, והאמונה שלכם בעצמכם מתחזקת.

בראשון עד שלישי בצהריים הירח במזלכם מחזק אתכם למרות הימים המתסכלים במערכות היחסים. בשלישי בצהריים עד חמישי רצוי לשים לב לדברים קטנים שאתם בדרך כלל מתעלמים מהם ולהיות מסודרים ומאורגנים בכל מה שנוגע לכסף.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9
בעבודה תחושו קושי ליזום ולהוציא לפועל, דברים מתעכבים, וזה מכביד עליכם ויוצר עומס. מהזוגיות אתם רווים נחת, אך עליכם להציב גבולות, כי יש לכם נטייה לא לראות את המציאות כפי שהיא ולאבד את הגבול מול הצד השני. אל תהפכו לדבר מובן מאליו עבור הפרטנר שלכם.

בשלישי בצהריים עד חמישי הירח במזלכם יגרום לרגישות גבוהה ביחסים, היזהרו מביקורת; שישי–שבת יהיו ימים רגישים מבחינה חברתית; בראשון עד שלישי תחושו רגישות בסביבת העבודה או רגישות בריאותית.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10
אתם רוצים להביע את עצמכם בזוגיות ותצטרכו ללמוד לא לוותר על עצמכם בתוך היחסים. בסביבת העבודה עליכם להציב גבולות אם אתם רוצים תוצאות והישגים. יש לכם נטייה לתת יותר ממה שנכון לכם, גם לאנשים וגם בעבודה, וזה עלול להתיש אתכם ולפגוע בכם פיזית.
שישי־שבת יהיו ימים רגישים בקריירה; בשלישי בצהריים עד חמישי תהיה רגישות גבוהה ותרגישו צורך להתכנס בתוך עצמכם.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11
אתם דומיננטיים בעבודה, בעלי יכולות ניהול והובלה. זהו זמן טוב להביע את רצונכם בענייני עבודה. זהו גם זמן טוב להתאהבות. בבית ובקרב המשפחה יש כעסים מודחקים, ואתם חשים שאתם כבולים ולא יכולים ליזום ולפעול, זה עלול לגרום לתסכול ולהגביל את עשייתכם.

ראשון עד שלישי יהיו ימים טובים בקריירה, אתם דומיננטיים אך היזהרו לא למשוך אש; שלישי בצהריים עד חמישי יהיו ימים רגישים מבחינה חברתית, היזהרו מביקורתיות.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
זהו זמן טוב להביע את עצמכם בכל אופן שתרצו. ייתכנו אירועים משפחתיים משמחים. עליכם ללמוד להציב גבולות בבית ובקרב המשפחה, אל תעניקו ללא בקרה. אתם חשים כבולים בסביבתכם ולא תמיד יכולים ליזום. יש לכם תחושת תקיעות בכל הנוגע לקשרים עם הסביבה הקרובה.

שישי־שבת יהיו ימים רגישים ותחושו צורך להתכנס בתוך עצמכם; בימים ראשון עד שלישי תחושו חוסר שקט ותמשכו אש; שלישי בצהריים עד חמישי יהיו ימים רגישים בקריירה.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1
אתם דומיננטיים בבית ובקרב המשפחה, אבל יש נטייה להתפרצויות וכעסים, שיירגעו עד יום שלישי. כאב שקשור למקומכם במשפחה צף. בטאו את עצמכם למרות הכל. הציבו גבולות ואל תקריבו את עצמכם עבור אף אחד.

יוזמות כלכליות מתקשות להתרומם ונדרשים מכם סבלנות ותכנון יסודי. את הפירות תקצרו בהמשך. שישי־שבת יהיו ימים רגישים במערכות יחסים; ראשון עד שלישי יהיו ימים דרמטיים מבחינה רגשית, אל תלבו את האש; שלישי בצהריים עד חמישי יהיו ימים נוחים.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2
השבוע תחושו תקיעות וקושי ליישם יוזמות, והאנרגיה שלכם תהיה ירודה. המתינו בסבלנות, המצב ישתחרר בשבועות הקרובים. מבחינה כלכלית זהו זמן טוב לניצול הזדמנויות. אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה, בעלי יכולת ניהול והובלה. שישי־שבת יהיו ימים רגישים בעבודה; ראשון־שלישי יהיו ימים דרמטיים למערכות יחסים, אל תלבו את האש; שלישי בצהריים עד חמישי יהיו ימים רגישים. השתדלו לא להיות ביקורתיים כלפי עצמכם.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3
רגישותכם לאחר גבוהה, ואתם עשויים להתאהב. שימו לב לנטייתכם לשגות באשליות. בתקופה הקרובה תחושו עייפות וירידת אנרגיה. השתדלו לא לבזבז אנרגיה על מקומות שבהם אתם לא מקבלים פידבק. שישי–שבת יהיו ימים רגישים ורומנטיים; ראשון עד שלישי יהיו ימים דרמטיים בעבודה; שלישי בצהריים עד חמישי יהיו ימים רגישים במערכות יחסים ובזוגיות, השתדלו לא להיות ביקורתיים.