מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

האנרגיות בשיאן ואתם יכולים לבטא את עצמכם יותר מתמיד. יש לכם אפשרויות לעשייה, והתחלות חדשות צוברות תאוצה. השבועות הקרובים יהיו בסימן התלהבות והתחזקות. בשישי עד ראשון יהיה עיסוק מוגבר בכספים, חשוב שתהיו שקולים בקבלת החלטות על השקעות.
בשני–שלישי מולד הירח בתאומים יגרום לכך שתהיה לכם נוכחות בולטת והשפעה נרחבת בסביבתכם הקרובה; רביעי־חמישי יהיו ימים ביתיים ומשפחתיים אך תהיה רגישות גבוהה בבית.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

השבוע אתם עלולים לחוש תקיעות וקושי להתקדם בתוכניות שלכם, אך כדאי להיות סבלנים ולא להאיץ את הדברים מכיוון שנסיגת מרקורי במזלכם מקשה על התקדמות. בשישי עד ראשון הירח במזלכם יחזק את האנרגיה התקועה, אל תתעקשו לבצע שינויים דווקא בשבוע הזה. המתינו לשבוע הבא, אז מרקורי ייצא מנסיגה.
בשני־שלישי מולד הירח בתאומים יביא להתחלת תקופה קלילה וזורמת; רביעי־חמישי יהיו ימים רגישים בסביבתכם הקרובה.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

שמש בתאומים מחזקת אתכם ואת נוכחותכם. זהו זמן טוב לביטוי עצמי ולהוצאה לאור של דברים שאתם מעורבים בהם. הימצאותו של מרקורי בשור עלולה ליצור תקיעות, אך היו סבלנים, כי בשבוע הבא דברים ישתחררו.
בשישי עד ראשון תחושו תקיעות בלתי מוסברת; בשני־שלישי מולד הירח במזלכם יביא עמו התחלות חדשות מבחינה חברתית ותקשורתית וייתכנו הזדמנויות לקשרים רומנטיים או חברתיים; רביעי־חמישי יהיו ימים טובים להחלטות כלכליות נכונות לטווח הארוך.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

הקריירה צוברת תאוצה עם עשייה ויוזמות. נצלו את התקופה כדי להביע את עצמכם. יהיו לכם הזדמנויות להצלחות. בשישי עד ראשון תחושו רגישות ויהיו אי־הבנות בתחום החברתי, ייתכן שתרגישו שאתם לבד; בשני־שלישי מולד הירח בתאומים יגרום לחוסר שקט ולעומס מנטלי. השתדלו למצוא את הפינה השקטה שלכם ולמצוא רוגע.
ברביעי־חמישי הירח במזלכם יגרום לרגישות גבוהה. אלה ימים טובים לשהייה באזור עם מים: ים, בריכה, אגם או נחל כדי להרגיע את הרגשות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8
אלה שבועות טובים של התחזקות אנרגטית, התחלות חדשות בלימודים, טיולים מעבר לים ושינוי אמונות, שעשוי לפתוח בפניכם אופציות חדשות. שישי עד ראשון יהיו ימים רגישים בקריירה. נסיגת מרקורי תגרום לעיכובים ולתחושת תקיעות. היו סבלנים, בשבוע הבא דברים יתחילו לזוז.
בשני־שלישי מולד הירח בתאומים יחזק את מעמדכם החברתי; רביעי־חמישי יהיו ימים רגשיים מאוד, השתדלו לתת לעצמכם שקט כדי לעכל רגשית ולהירגע.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9
אתם משנים תפיסה, אמונות או השקפה ומרגישים שדברים לא זזים בקצב הרצוי. שישי עד ראשון יהיו ימים רגישים ותחושו תקיעות וחוסר תזוזה. התאזרו בסבלנות, החל מהשבוע הבא, עם סיום נסיגת מרקורי, תהליכים יואצו, ודברים ישתחררו.
בשני־שלישי מולד הירח בתאומים בבית הקריירה שלכם יביא עמו חיזוק של מעמדכם והתגברות של השפעתכם; רביעי־חמישי יהיו ימים רגישים מבחינה חברתית, השתדלו לא לקחת הכל אישית.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

הזוגיות מעסיקה אתכם. זהו זמן טוב להיכנס לקשרים מיטיבים. הזדמנויות ייפתחו לפנויים שביניכם, ויחסים קיימים יתחזקו. זה הזמן להיות מחוברים לעצמכם ולא לוותר על עצמכם ביחסים. הביעו את רצונכם כדי שהקשר יהיה מאוזן.
בשישי עד ראשון תחושו כבדות רגשית ותקיעות, שיחלפו בשבוע הבא, עם סיום נסיגת מרקורי; שני־שלישי יהיו ימים טובים לטיולים מעבר לים או ללימודים; רביעי־חמישי יהיו ימים רגישים בקריירה.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11
מערכות היחסים דורשות מכם לצאת מאזור הנוחות. ייתכן שתרגישו שדברים תקועים ביחסים, היו סבלנים, דברים יירגעו בשבוע הבא, עם סיום נסיגת מרקורי. בעבודה אתם פעילים יותר מתמיד, ייתכנו הטבות בתנאים.
שישי עד ראשון יהיו ימים רגישים במערכות יחסים, היו סבלנים; בשני־שלישי מולד הירח בתאומים יגרום לאקשן רגשי. ניתוח של מצבים רגשיים יביא לתובנות לגבי מצבכם ויפתח חודש של הסתכלות פנימית; רביעי־חמישי יהיו ימים רגישים. כדאי לנוח ולהימנע מצבירת כעסים.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
אתם דומיננטיים ומשפיעים במערכות היחסים. אתם משקיעים בעבודה, לא תוכלו כרגע לומר כל דבר, כהרגלכם, שמרו על איפוק אף שקשה לכם. התחום הרומנטי מתחזק: הזדמנויות מגיעות, והרצון והתשוקה מתעצמים.
שישי עד ראשון יהיו ימים רגישים בעבודה; בשני־שלישי מולד הירח בתאומים פותח חודש פעיל בענייני מערכות יחסים, שבהן אתם דומיננטיים ומשפיעים; רביעי־חמישי יהיו ימים רגישים, שבהם רצוי לעכל את מה שאתם חווים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

קשרים משפחתיים מתחזקים, האווירה בבית נעשית אופטימית, ואתם יוזמים ופעילים במסגרת המשפחתית. מנגד, התחום הרומנטי תקוע בגלל ענייני תקשורת. היו סבלנים עד השבוע הבא, עם סיום נסיגת מרקורי. שישי עד ראשון יהיו ימים רגישים בתחום הרומנטי.
בשני־שלישי מולד הירח בתאומים יביא עמו אירועים והתרחשויות בעבודה, סננו אנשים או אירועים לא מתאימים ואל תעמיסו על עצמכם; רביעי־חמישי יהיו ימים רגישים במערכות יחסים, הימנעו מצבירת כעסים.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

אתם נפתחים ליחסים חדשים בסביבתכם וחשים אופטימיות ורצון ליזום. מנגד, בבית האווירה כבדה, התקשורת לא זורמת, ואתם חשים תקיעות וחוסר התקדמות.
בשישי עד ראשון תחושו רגישות בבית ובקרב המשפחה. מולד הירח בתאומים בשני־שלישי יפתח חודש של התקשרויות ואירועים רומנטיים לפנויים וחיזוק יחסים קיימים. רביעי־חמישי יהיו ימים רגישים בעבודה. כמו כן, תיתכן רגישות פיזית באזור הבטן.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3

אתם פעילים ויוזמים בתחום הכלכלי, ביכולתכם להתרחב מבחינה כלכלית ולהגדיל את השפע אם רק תהיו אקטיביים. אתם דומיננטיים ומשפיעים בבית ובקרב המשפחה. השתדלו לא להעמיס על עצמכם. שישי עד ראשון יהיו ימים רגישים מבחינה תקשורתית בסביבה הקרובה. היו סבלנים.
מולד הירח בתאומים בשני־שלישי פותח חודש מלא התרחשויות בבית ובקרב המשפחה. השתדלו לא לבזבז אנרגיה. ברביעי־חמישי תיתכן חוויה רגשית טובה ומספקת.