חובבי האבוקדו שבנינו ודאי מכירים את הניסיון הנואש לתפוס את הפרי בדיוק במידת הבשלות המושלמת – או שהוא בשל או שהוא רקוב. כדי להצליח לתפוס את האבוקדו כמה שיותר זמן במקרם המדויק, טריק חדש שמסתובב בטיקטוק מבטיח לשמור על טריותו במשך שבועות. עם זאת, נראה ב-FDA פחות אהבו את הרעיון. 

משתמשת האפליקציה, @shamamamahealing, הציגה בעמוד שלה את "קסם קירור הפרי במיכל מים" שעשוי להאריך את חייו של האבוקדו עד כחודש. כדי להדגים האם הצעירה הציגה אבוקדו בן שבועיים שעבר תהליך של שימור בצנצנת מים ששהתה בתוך המקרר. הפרי, שכבר היה אמור להיות רקוב בשלב זה, היה נראה טרי ואכיל, מה שהפך את הסרטון לוויראלי עם לא פחות משישה מיליון צפיות.

ההצלחה של הסרטון הגיעה עד לעיניהם של מומחי ה-FDA (מנהל התרופות והמזון האמריקאי) שהזהירו בנוגע לשיטת השימור החדשה. "קירור במים יכול לפתח סלמונלה ולהפוך לחממת חיידקים ומזיקים אחרים", אמר דובר ה-FDA לאתר החדשות Newsweek. 

ממחקר של המומחים עלה על 1615 קליפות אבוקדו נמצא כי 17.73% מהם היו מזוהים בליסטריה, חיידק המזיק במיוחד לנשים הרות, לקשישים ולבעלי מערכת חיסונית מוחלשת. לכן, אחסון של הפרי במים לפרק זמן ממושך עלולה להכפיל ולשלש את כמות החיידקים ולגרום להתרבות של המזיקים שיחדרו לגופנו בזמן אכילת האבוקדו.