האורגזמה הנשית היא אחת מרגעי השיא במהלך קיום יחסי מין, שכן גברים ונשים שואפים יחד להצליח להגיע אליה. ועם זאת, נשים רבות (לעומת הגברים) מתקשות להגיע לגמירה ואפילו לא בהכרח חוו אותה במהלך האקט האינטימי עם הפרטנר. 

באופן אבסורדי, ועל אף שמדובר בפעולה אנושית ויצרית, גברים רבים לא יודעים מספיק על היכולת שלהם להביא את בת זוגן למצב של פורקן. אז תזנחו חלקים ממה שידעתם או חשבתם שאתם יודעים על קיום יחסי מין ותקשיבו לכמה מהדרכים שאתם ודאי לא מכירים, שיכולות לשדרג את הביצועים שלכם במיטה ולהביא את האישה שמולכם לאורגזמה עוצמתית במיוחד. 

אלון גושן, מרצה ומדריך לעונג ומיניות מועצמת, סיפק עבורנו חמישה טיפים שללא ספק יעוררו את החשק המיני ויגבירו את האורגזמה הנשית. גברים – כדאי שתלמדו:

לא לרדוף אחרי אורגזמות
פעמים רבות גברים מוצאים את עצמם מאוד משימתיים במהלך קיום יחסי מין ושואפים למצב בו בת הזוג תגיע לאורגזמה, ופה בדיוק הטעות. אל תאיצו באישה שמולכם ותשאלו בנידיות "נו, גמרת?" במין מרדף שכזה, או לחילופין תשדרו תחושה של לחץ להגיע לשם. לאישה בדרך כלל יהיה קשה יותר לתפקד כשהיא מבינה שהיא צריכה לספק פה צורך של אחר, ובכך העיסוק בריצוי יגרום לה להתרחק מהמטרה המשותפת. 

העצה של אלון במקרים שכאלה היא דווקא ללכת על הכיוון ההפוך, כמעין הסכם קטן – היום לא מגיעים לאורגזמה. משתדלים להתענג, בלי "אולי" או "אם יצא", אלא פשוט מתמסרים לאינטראקציה, על מנת ששני הצדדים יוכלו להביא את עצמם לקצה בלי תחושת הלחץ של "סיפוק סחורה". תמתינו עם השאיפה לגמירה ותתמקדו בללמוד אחד את הגוף של השנייה, כך כשתהיו מוכנים תרשו לעצמכם לשחרר ולהגיע לאורגזמה - תוכלו לעשות זאת כשכבר תעריכו אותה ותלמדו ליהנות מהדרך. 

פשוט לרצות
עם כמה שזה ישמע מוזר, לפעמים כל מה שצריך הוא רק לרצות באמת וליהנות לצפות בצד השני נהנה. יש לא מעט גברים שבעיקר חושבים על עצמם במיטה ומבצעים כמה פעולות קריטיות בתחושת "סימון וי" בדרך אל החדירה. אל תרוצו על "התחנות" כדי להגיע למצב של יחסי מין מלאים, אלא תהנו מלענג את בת זוגכם, תתענגו על המגע ותתמסרו לרגע. 

הרעיון מאחורי עצה זו היא ההנאה שבלראות אדם אחר נהנה, בדרך אם מדובר באדם שמעורר בכם תשוקה. דאגו להשקיע בבת הזוג ולעיתים שימו את ההנאה האישית שלכם בצד. אתם תראו שכשהיא תחווה את העוצמה זורמת לה בגוף, היא תזרים אותה גם אליכם. אל תתנו כדי לקבל, הקדישו לצד השני בלי לצפות לתמורה. תקשיבו לצד השני ותעשו רק מה שנעים לשניכם באותו הרגע, תוך תקשורת נכונה ובאמת רצון אמיתי לגרום לצד השני לטוב. 

יחסי מין, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
יחסי מין, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

קחו את הזמן
על אף שגברים נוהגים למהר אל החדירה הנרתיקית, הם צריכים לדעת שעליהם "להזרים חשמל" כדי להגביר את האנרגיה במיטה. לשם כך, לפני קיום יחסי מין תתמקדו בלשחק קצת אחד עם השנייה. געו בגב, בצדי הגוף, בבטן התחתונה, הפנים, השיער, האוזניים ואפילו כפות הרגליים. 

ככל שתטעינו את בת הזוג שלכם יותר, כך יותר אזורים בגוף יהיו טעונים באנרגיה מינית והאישה תוכל לחוות את רגע השיא שלה בעוצמה גדולה יותר. ושוב, לא לגעת לשם המטרה, אלא לשם העונג. 

להתחיל עוד לפני שנפגשתם
הרגישות הנשית זקוקה לסביבה תומכת והרבה פידבקים חיוביים (גם הגברים זקוקים לכך, הם פשוט לא מודים בזה). אם האישה שמולכם עושה משהו שנעים לכם וגורם לכם לתחושה טובה, אל תהססו לעודד אותה ולהגיד לה שאתם נהנים. תחמיאו לה תוך כדי האקט, תסתכלו בעיניים ותגרמו לה להרגיש רצויה. 

יתרה מכך, העונג של הסקס מגיע פעמים רבות עוד לפני שנפגשתם. תקפידו לחמם את השטח עוד לפני, תשלחו הודעות, "תדליקו אותה" ותעוררו אצלה את היצר המיני, שירצה רק לפרוץ החוצה ברגע שתפגשו. ככל שהחרמנות המקדימה תהיה גדולה יותר, כך הגוף יהיה טעון יותר, מוכן ומצפה לעונג עוצמתי. 

קצת הסבר פיזי
מבחינה גופנית ופיזיולוגית, בניגוד למה שמחקרים ורופאים חושבים, נקודת ה-G אכן קיימת אצל האישה והיא נמצאת בתקרת הנרתיק. לכן, ההמלצה של אלון לגברים שבנינו היא לנסות ולחשוב כיצד להצליח לגעת בנקודה זו. טיפ קטן הוא שינוי ציר התנועה של הגוף בזמן החדירה. אם נהגתם לפעול עד כה בתנועת פנימה-החוצה, שנו אותה לתנועת למעלה-למטה (בין אם זה עם האיבר ובין אם האצבעות) וכך תוכלו לפגוע בול בנקודה ולהגביר את האנרגיה המינית והאורגזמה.