עם מגוון רחב של אופציות ספורטיביות למען שמירה על אורח חיים בריא, ישנם המתבלבלים בין יתרונות החוגים השונים. וכך גם המאזינה, אשר תהתה: "פילאטיס זה נחשב אימוני כוח?".

ד"ר מאיה רוזמן השיבה וסיפרה כי לפני הקורונה, הייתה בהרבה סוגים של שיעורי פילאטיס, בקבוצה, עם כדור, מכשירים פרטיים, וכדומה. בחלקם היא הרגישה שהיא לא עושה כלום, ובחלק הרגישה שהיא ממש מתקשה לרדת במדרגות אל ביתה מרוב שהשרירים היו תפוסים. "פילאטיס זו מילה מאוד גדולה, זה כמו שחייה - יש כאלה שעד שהם שוחים בריכה אחת, אני עושה 8. זה מאוד משנה", טענה. 

מיץ גזר? "מלא סוכר"
בהמשך, ביקשה המאזינה לשאול בנוגע למיץ הגזר, אותו היא כה אוהבת: "יש בעיה עם הסוכר של מיץ הגזר?". ד"ר רוזמן הצטערה להרוס את המסיבה, והדגישה: "הרבה אומרים, 'גזר זה ירקות, אז זה חופשי. יש איזו רשת בתי קפה שכתבו את לוח הקלוריות של כל המוצרים שיש שם, ואז את מסתכלת על כוס מיץ גזר ואת רואה איזה 200 קלוריות, אמנם זו כוס גדולה של חצי ליטר, אבל זה 40 קלוריות ל־100 מיליליטר וזה מלא סוכר".

"למה אני אומרת את זה? כי קניתי מכונה הביתה שעושה מיץ ירקות, ואני יכולה להגיד לך שלקחתי קילו גזר בשביל שייצאו בקושי שתי כוסות. כל הדברים הטובים של הגזר נשארו במאחורה של המכונה, וכל הסוכר של הגזר נכנס למיץ. המיץ הזה הוא לא דיאטטי, הוא אמנם עשוי מירקות אבל יש בו סוכר כמו בתפוזים והוא נספג מהר מאוד בדם, אז זה מים עם סוכר של גזר אמנם אבל נספג מהר, מקפיץ את הסוכר ונחשב לנשנוש לכל דבר", הסבירה רוזמן.