מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
התקשורת במערכות היחסים מתאזנת, וביכולתכם לראות את הצד השני ולנהל דו־שיח מפרה שיחזק את הקשר. עם זאת, יש לכם נטייה לשיפוט לקוי וכן נטייה לייפות את המציאות. בשישי ייתכנו הזדמנויות משמעותיות ליחסים. מולד הירח בבתולה בשבת יפתח חודש של התחלות בעבודה. יום חמישי צפוי להיות אינטנסיבי מבחינה רגשית.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5
זהו זמן טוב להתחיל לפעול בתחום הכלכלי. באמצעות תקשורת טובה תוכלו ליזום קשרים שיסייעו לכם מבחינה כלכלית. אתם מצויים בתקופה משמעותית של שינויים בכל התחומים. שישי צפוי להיות רגיש בבית ובקרב המשפחה, עם נטייה לדרמות ביחסים משפחתיים. מולד הירח בבתולה בשבת יפתח חודש משמעותי בתחום הרומנטי ובכל הנוגע להגשמה עצמית. בשני בצהריים ועד רביעי כדאי שתקשיבו לאינטואיציות שלכם. אתם עשויים להגיע להישגים גם משיחות עם הממונים עליכם.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

מרס במזלכם מעניק אנרגיה, תנופה ויוזמתיות. נצלו זאת לביטוי אישי. מבחינה חברתית אתם פתוחים להזדמנויות ולהצלחה. מולד הירח בבתולה בשבת יפתח חודש של עיסוק בענייני הבית והמשפחה, אם מבחינה בירוקרטית ואם מבחינה בריאותית. היזהרו משיפוט לקוי של המצב. יום חמישי צפוי להיות אינטנסיבי מבחינה רגשית בסביבת העבודה.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

אתם חשים קושי בהוצאה לפועל של יוזמות בשל פיזור אנרגטי. בפניכם הזדמנויות כלכליות טובות, אך תידרשו לשם מימושן לחשוב מחוץ לקופסה, להשקיע ולהתאזר בסבלנות. מולד הירח בבתולה בשבת יפתח חודש שיתאפיין בביקורתיות בכל הנוגע לסביבה הקרובה שלכם. זהו זמן טוב לנפות אנשים או מידע לא רלוונטיים. שני בצהריים עד רביעי צפויים להיות רגישים, אך התקשורת בבית ובקרב המשפחה תהיה טובה. חמישי צפוי להיות אינטנסיבי מבחינה רגשית בתחום הרומנטי.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

ונוס במזלכם מחזק את כוח המשיכה שלכם. זהו זמן טוב להיכרות גורלית שתדרוש מכם להתמקד בהווה. אתם פעילים חברתית ומובילים, זהו זמן טוב ליוזמות חברתיות או קבוצתיות. שישי הוא יום טוב לאהבה, להיכרויות משמעותיות ואפילו לפגישה רומנטית. מולד הירח בבתולה בשבת יפתח בפניכם הזדמנויות לשיפור וייעול כלכלי. בשני בצהריים עד רביעי התקשורת תהיה במיטבה, וחמישי צפוי להיות אינטנסיבי מבחינה רגשית בבית ובקרב המשפחה.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

מולד הירח בבתולה בשבת יביא להתחלות חדשות בכל התחומים, לסדר פנימי וחיצוני ולהתייעלות ולדיוק של רצונכם. אתם פעילים ויוזמתיים בקריירה, וזהו זמן טוב להביע את עצמכם. בשישי עשויות להתרחש פגישות גורליות ומשמעותיות. בשני בצהריים עד רביעי עשויות להגיע הזדמנויות לשיתוף פעולה כלכלי בעקבות התקשרות עם האנשים הנכונים. חמישי צפוי להיות אינטנסיבי מבחינה רגשית בסביבה הקרובה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

ביכולתכם לנהל משא ומתן ולתווך, אך יש לכם לעתים כושר שיפוט לקוי. היו ממוקדים ואל תבזבזו אנרגיה על עודף גירויים. בשישי יחסים חבריים יתחזקו, אולי אף יהפכו לרומנטיים. מולד הירח בבתולה בשבת יפתח חודש של ניקיון פנימי וסדר פנימי עמוק. הירח במזלכם בשני בצהריים עד רביעי יחזק את הקסם והמשיכה שלכם. יש ביכולתכם להשפיע על הרבה אנשים סביבכם. חמישי צפוי להיות אינטנסיבי ורגיש מבחינה כלכלית.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11

חייכם עוברים שינויים בזוגיות, בקריירה ובמשפחה. המתח והאינטנסיביות מאיימים לפרק הכל. אפשרו לשינויים לקרות. שישי צפוי להיות מאתגר בקריירה וביחסים בה. אף שיש לכם השפעה רבה, לא הכל אפשרי לביצוע. מולד הירח בבתולה בשבת ישפיע על התחום החברתי ויביא להתחלות חדשות. השתדלו לא להיות ביקורתיים מדי. בשני בצהריים עד רביעי תחושו רגישות גבוהה ואינטואיציות חזקות, שכדאי להקשיב להן. חמישי צפוי להיות מאתגר ואינטנסיבי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

מערכות יחסים צוברות תאוצה, הצד השני יוזם ופועל. היכרויות משמעותיות יכולות להתרחש בנסיעות או בלימודים. שישי יהיה יום טוב להיכרויות חשובות. מולד הירח בבתולה בשבת יפתח חודש של התחלות בקריירה, מה שידרוש מכם חריצות. בשני בצהריים עד רביעי תוכלו לבטא את כישוריכם החברתיים, ואלה ימים טובים לתיווך ולמשא ומתן. חמישי צפוי להיות אינטנסיבי מבחינה רגשית.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

יכולת הביטוי שלכם בקריירה גבוהה, אתם מקשרים, מתווכים ודומיננטיים באופן כללי. כמו כן, אתם פעילים ויוזמתיים בעבודה - נצלו זאת כדי לבטא את עצמכם בכל המישורים ולחזק את מעמדכם. שישי צפוי להיות מאתגר ודרמטי מבחינה רגשית. מולד הירח בבתולה בשבת יפתח חודש של שינוי תפיסות ואמונות וסדר פנימי. חמישי צפוי להיות אינטנסיבי מבחינה רגשית וחברתית.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

מתח ושינויים בכל החזיתות: דרמות וקונפליקטים בזוגיות, הזדמנויות להיכרויות גורליות או שינויים ביחסים וייתכנו פרידות או חיבורים. קשה כעת לשמור על יציבות. שישי יהיה מאתגר ומתוח במערכות יחסים. מולד הירח בבתולה יפתח חודש של תהליך ניקוי פנימי רגשי עמוק. בשני בצהריים עד רביעי אתם עשויים למצוא את עצמכם מתווכים ומגשרים בקסם ובחן האופייניים לכם. חמישי צפוי להיות אינטנסיבי מבחינה רגשית בקריירה.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3

אתם פעילים ויוזמים בבית ובקרב המשפחה ומקשרים בין כולם. זהו זמן טוב מבחינה כלכלית, כל עוד תדעו לנצל את העיתוי. שישי צפוי להיות מאתגר ביחסים בעבודה, עם נטייה לדרמות ואפשרות להתפתחות יחסים על רקע רומנטי. מולד הירח בבתולה בשבת יפתח חודש של תהליך ניקוי וסדר פנימי וחיצוני בזוגיות. שני בצהריים עד רביעי יוקדשו לחשיבה עמוקה ולתובנות שיסייעו לכם בהמשך. חמישי צפוי להיות אינטנסיבי מבחינה רגשית