מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

טלה 21.3־20.4

השבוע יהיה אינטנסיבי מבחינה רגשית כחלק משינוי משמעותי שיבוא לידי ביטוי בהמשך. כדאי להיות סבלניים ולא להאיץ תהליכים.
שישי־שבת יעניקו לכם אופטימיות וקלילות וישחררו אתכם מהמצב הרגשי שבו אתם נמצאים. בשבת אחר הצהריים עד שני תחושו עומס רגשי; שלישי־רביעי צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית, תיתכן תחושת בדידות; בחמישי תחושו רגישות גבוהה, זהו יום טוב להתכנסות, מדיטציות, מוזיקה וכל דבר אחר שמרגיע אתכם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

שור 21.4־20.5

מערכות היחסים על הכוונת, וצפויות פרידות או התחלות גורליות חדשות. חשוב להיות קשובים ומחוברים לעצמכם. בשישי־שבת תחושו הקלה רגשית לאחר תקופה אינטנסיבית. בשבת אחר הצהריים עד שני תגיעו לתובנות בזכות ראייה מפוכחת, מה שיעזור לכם לראות את המציאות כפי שהיא; שלישי־רביעי צפויים להיות רגישים ועמוסים בקריירה; חמישי צפוי להיות רגיש מבחינה חברתית.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

תאומים 21.5־20.6

אתם נכנסים לתקופה אינטנסיבית ותזזיתית. שמרו על מיקוד וריכוז ככל שניתן. שישי־שבת צפויים להיות רגישים במערכות יחסים, היזהרו מאימפולסיביות ומחוסר סבלנות, כי זה עלול להוביל להתפרצויות. שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות כבדים ועמוסים מבחינה רגשית, כדאי למצוא זמן למנוחה ככל האפשר; בשלישי–רביעי תגיעו לתובנות ולהארות; חמישי צפוי להיות רגיש בקריירה אך עם אפשרות לפרסום ולהכרה.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

סרטן 21.6־22.7

זוהי תקופה חשובה להעצמה אישית ולאהבה עצמית. היצירתיות בשיאה. כל מה שקשור לילדים מעסיק אתכם. חשוב לא לוותר על עצמכם ולהקשיב לתחושותיכם. לא כל מה שתרצו, תוכלו ליישם. שישי־שבת יעניקו לכם אופטימיות, בעיקר בכל הנוגע לעבודה.
שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות עמוסים מבחינה רגשית בכל הנוגע למערכות יחסים; שלישי־רביעי צפויים להיות רגישים ותיתכן התפכחות; בחמישי תחושו אופטימיות לצד עצב בלתי מוסבר.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

אריה 23.7־22.8

שינוי עמוק מתהווה בבית ובמשפחה, ויש לכם הזדמנות ללידה מחדש ביחסים קרובים ואינטימיים. שחררו את השליטה שאופיינית לכם ותנו לתהליך לקרות. שישי־שבת יעניקו לכם אופטימיות, תוכלו לבטא את עצמכם ותחושו חיבור לילדים. אלה ימים טובים לחוויות מהנות.
שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות עמוסים בעבודה ונדרשת מכם השקעה, מה שיכביד עליכם; שלישי־רביעי צפויים להיות מאתגרים בזוגיות וביחסים ותיתכן התפכחות לגבי המצב; חמישי צפוי להיות רגיש.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

בתולה 23.8־22.9

בתקופה הקרובה צפויה אינטנסיביות ביחסים עם הסביבה הקרובה. אתם משנים את הגישה שלכם ומבינים שנדרשת מכם התייחסות אחרת. ייתכנו פרידות וסיום יחסים קרובים או התחלות חדשות אחרי תהליך מורכב. אתם פעילים בקריירה אך לא כל היוזמות יישאו פרי בקרוב.
בשישי־שבת תחושו אופטימיות בכל הנוגע למשפחה; שלישי־רביעי צפויים להיות מאתגרים בעבודה וייתכן עומס חריג; חמישי צפוי להיות רגיש במערכות יחסים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

מאזניים 23.9־23.10

ככל שתעריכו את עצמכם יותר, תוכלו להעצים את עצמכם מבחינה כלכלית, כי באפשרותכם לבצע שינוי גדול בתחום. שישי־שבת צפויים להיות טובים וילוו בתחושת אופטימיות; שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות עמוסים מבחינה רגשית, השתדלו לא לקחת על עצמכם אחריות מיותרת במקום אחרים. בשלישי־רביעי צפויה התפכחות בתחום הרומנטי; בחמישי אתם עלולים לאבד גבולות בסביבת העבודה, היו ממוקדים כדי שלא תיפגעו.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

עקרב 24.10־21.11

מקבץ פלנטות במזלכם - שמש, ונוס ומרקורי שמצטרף בראשון - יוצר אינטנסיביות ביחסים. זוהי תקופה מורכבת שמביאה לשינוי עמוק ולידה מחדש ביחסים. שישי־שבת צפויים להיות טובים למימוש הזדמנויות כלכליות. בשבת אחר הצהריים עד שני צפוי עומס רגשי בסביבה הקרובה, השתדלו לא לקחת על עצמכם אחריות במקום אחרים; שלישי־רביעי צפויים להיות רגישים בבית ובקרב המשפחה; חמישי צפוי להיות טוב לרומנטיקה, באפשרותכם להתאהב או לחוות חוויה רגשית סוחפת.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

קשת 22.11־21.12

השני, אך חשוב שתקבלו את חוסר היציבות בצורה קלילה, כי דברים משתחררים ומתנקים ונדרשות סבלנות והתמסרות לתהליך. הירח במזלכם בשישי־שבת יביא עמו אופטימיות אך גם אימפולסיביות מכיוונו של הצד השני ביחסים. בשבת אחר הצהריים עד שני ענייני כספים יטרידו אתכם; שלישי־רביעי צפויים להיות רגישים בסביבה הקרובה, אך תיתכן התפכחות; חמישי צפוי להיות רגיש בבית ובקרב המשפחה.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

גדי 22.12־20.1

אתם מתחזקים מבחינה חברתית, והשפעתכם מורגשת מתמיד. שמרו על המוסר ועל גבולות ברורים. יש בידיכם המון כוח שעלול להתפרש מצדכם באופן לא נכון. בעבודה אתם פעילים ויוזמים, אך מימוש חלק מהיוזמות יתעכב או יהיה בלתי אפשרי. שישי־שבת צפויים להיות אופטימיים. הירח במזלכם בשבת אחר הצהריים עד שני מכביד מבחינה רגשית. שלישי־רביעי צפויים להיות מאתגרים כלכלית; בחמישי תהיה לכם נטייה לבזבז אנרגיות על הסביבה הקרובה.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

דלי 21.1־18.2

התחום הרומנטי וכל מה שנוגע להגשמה עצמית נמצאים בהילוך גבוה, אבל לא הכל יתנהל כרצונכם. שמרו אנרגיה ופעלו בהיגיון. בקריירה אתם מתחזקים ומתעצמים, השפעתכם גדלה ואתם בעיצומו של שינוי. שישי־שבת צפויים להיות טובים מבחינה חברתית: שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות עמוסים מבחינה רגשית. הירח במזלכם בשלישי־רביעי יגרום לרגישות, עצבנות ותחושת כובד. חמישי צפוי להיות רגיש מבחינה כלכלית, ייתכנו הפסדים או הוצאות גדולות מהצפוי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

דגים 19.2־20.3

זהו זמן טוב לנסיעות, ללימודים, להוצאה לאור ולביטוי עצמי. שמרו על הגבולות שלכם, כי יש לכם נטייה להגזמה, למשל השמנה או בזבוז כספים. שישי־שבת צפויים להיות טובים בקריירה; שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות מכבידים מבחינה חברתית ועמוסים מבחינה רגשית ולכן תחושו רצון להיות לבד. שלישי־רביעי צפויים להיות מאתגרים מבחינה רגשית, זהו זמן לחשבון נפש; חמישי צפוי להיות טוב ליצירתיות ולביטוי עצמי, אך מומלץ לא להתפזר.