מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

טלה 21.3־20.4

ליקוי הירח בשור השבוע ישפיע בחודשים הקרובים על התחום הכלכלי. תעברו תהליכים פסיכולוגיים אינטנסיביים ביחסים האינטימיים, וזה ישפיע עליכם מבחינה רגשית. שינוי גדול עומד להתרחש. בשישי תחושו רגישות גבוהה וצורך בהתכנסות.

הירח במזלכם בשבת עד שני בוקר יביא עמו התלהבות. בשני בבוקר עד רביעי בצהריים תחושו רגישות ואולי אף יהיו לימים אלה השפעה כלכלית עליכם. רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות תזזיתיים בסביבה הקרובה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

שור 21.4־20.5

ליקוי הירח השבוע במזלכם ישפיע על האנרגיה שלכם בכל הרבדים. אתם בצומת משמעותי במערכות יחסים, אך יש לכך גם השפעה על התחום הכלכלי, על הערך העצמי, על המיניות, על הקריירה ועוד. השבוע הקרוב יהיה רגיש ואינטנסיבי ויפתח תקופה של שינויים גדולים.

שישי צפוי להיות רגיש מבחינה חברתית. אתם אמפתיים מאוד, אך השתדלו להציב גבולות; בשבת עד שני בבוקר תחושו התחזקות ועצבנות. בשני בבוקר עד רביעי בצהריים תחושו רגישות ואולי גם עצבנות וחוסר שקט.  

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

תאומים 21.5־20.6

אתם חסרי סבלנות וחסרי שקט. יוזמות מתעכבות, והתהליכים לא מתקדמים בקצב שלכם. בחודשים הקרובים תידרשו לאורך רוח, המשיכו לפעול אך לא הכל יתממש כרצונכם. שישי צפוי להיות רגיש בקריירה.

שבת עד שני בבוקר צפויים להיות מלהיבים מבחינה חברתית, זהו זמן טוב להתבטא מול קבוצות. ימי ליקוי הירח - שני בבוקר עד רביעי בצהריים ישפיעו עליכם רגשית, כדאי להוריד פרופיל ולשמור על האנרגיה. הירח במזלכם ברביעי בצהריים עד חמישי יגרום לחוסר שקט.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

סרטן 21.6־22.7

ליקוי הירח השבוע ישפיע על יחסים חברתיים ורומנטיים, ותהליך שינוי עמוק צפוי להתרחש. ייתכן שאנשים ייצאו מחייכם ואחרים ייכנסו, השתדלו לא להיאחז באף אחד. שישי צפוי להיות רגיש והמחשבות יציפו אתכם; שבת עד שני בבוקר צפויים להיות טובים בקריירה.

שני בבוקר עד רביעי בצהריים צפויים להיות רגישים ואינטנסיביים בקשרים עם חברים וביחסים רומנטיים, השתדלו לא להיאחז באף אחד. רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות חסרי שקט ומלווים בעומס מחשבות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

אריה 23.7־22.8

ליקוי הירח השבוע יכניס אתכם לחודשים של שינויים גדולים ומשמעותיים בקריירה, במשפחה ובזוגיות, ויידרשו מכם החלטות ושינויים קיצוניים. שישי צפוי להיות רגיש עם צורך בהתכנסות וחיפוש אחר שקט.

בשבת עד שני בבוקר תחושו התחזקות ואופטימיות. ימים שני בבוקר עד רביעי בצהריים יהיו אינטנסיביים ומלווים בעומס רגשי, התחברו לעצמכם ולרצונותיכם. רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות תוססים מבחינה חברתית אך ייתכנו אימפולסיביות וחוסר שקט.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

בתולה 23.8־22.9

אתם פעילים ויוזמים בקריירה אך לא הכל ישים כרגע, תידרשו לסבלנות. ליקוי הירח ישפיע על השקפת עולמכם וזו תשפיע על מערכות יחסים עם סביבתכם הקרובה: אחים, אחיות וקרובים. שישי צפוי להיות רגיש במערכות יחסים, השתדלו להציב גבולות.

בשבת עד שני בבוקר תחושו התחזקות והתלהבות; ימים שני בבוקר עד רביעי בצהריים צפויים להיות אינטנסיביים ועמוסים מבחינה רגשית; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות פעילים בקריירה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

מאזניים 23.9־23.10

ימים טובים לנסיעות מעבר לים, ללימודים ולשינוי אמונות. ליקוי הירח השבוע יכניס אתכם לתהליך של שינוי ביחסים, במיניות ובתחום הכלכלי. ייתכנו פרידות, ניתוקים או חיבורים גורליים, ותרגישו עצבנות ומתח.

שישי צפוי להיות רגיש בעבודה או בתחום הבריאותי, הציבו גבולות - אחרת תיפגעו. בשבת עד שני בבוקר צפויות התחזקות והתלהבות במערכות יחסים אך גם מתח. ימים שני בבוקר עד רביעי בצהריים יהיו רגישים ולא רגועים. כדאי להרפות ולא להיכנס לעימותים.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

עקרב 24.10־21.11

שמש, מרקורי וונוס במזלכם גורמים לאינטנסיביות ביחסים. ליקוי הירח השבוע יחזק את האינטנסיביות הזו ויכול לגרום לפרידות או לחיבורים גורליים. אתם עוברים תהליך של שחרור ביחסים כדי שתוכלו להיפתח ליחסים מתאימים יותר. שישי יכול להיות רומנטי עם התאהבות או היכרות חשובה; בשבת עד שני בבוקר צפויות התחזקות ועשייה בעבודה, כדאי לבטא את רצונכם וליזום.

ימים שני בבוקר עד רביעי בצהריים יהיו אינטנסיביים ורגישים. ברביעי בצהריים עד חמישי צפוי עומס פנימי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

קשת 22.11־21.12

מערכות היחסים חסרות שקט, הצד השני לא יציב, ואתם חשים חוסר ביטחון ביחסים. נדרשת מכם סבלנות. ליקוי הירח השבוע ישפיע על העבודה ועל הבריאות. שינוי צפוי בתקופה הקרובה שיושפע גם מהיחסים. שישי צפוי להיות רגיש מאוד בבית ובקרב המשפחה.

בשבת עד שני בבוקר תחושו התלהבות ויצירתיות. ימים שני בבוקר עד רביעי בצהריים יהיו אינטנסיביים מבחינה רגשית בעבודה. ברביעי בצהריים עד חמישי תחושו חוסר סבלנות ואימפולסיביות, שעלולות להזיק ליחסים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

גדי 22.12־20.1

אתם פעילים ויוזמים בעבודה, אך לא כל המאמצים יישאו פרי. ליקוי הירח השבוע יעמיד את הדימוי העצמי שלכם במבחן. יחסים חברתיים יכולים להפוך לרומנטיים.

שישי צפוי להיות רגיש בסביבה הקרובה, הציבו גבולות; בשבת עד שני בבוקר צפויה התחזקות בבית ובמשפחה. ימים שני בבוקר עד רביעי בצהריים צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית. רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות עמוסים באירועים בעבודה עם הרבה אקשן, מידע ועשייה.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

דלי 21.1־18.2

אתם בולטים ומביעים את עצמכם אבל לא כל היוזמות שלכם ייצאו לפועל. ליקוי הירח השבוע יציף את ענייני הבית והמשפחה וישפיע גם על הקריירה. אתם חשים שרעידת אדמה ושינוי מתקרבים. כל שינוי ישפיע על כל תחומי החיים.

שישי צפוי להיות רגיש מבחינה כלכלית. בשבת עד שני בבוקר תבלטו בסביבה הקרובה. ימים שני בבוקר עד רביעי בצהריים יהיו רגישים ואינטנסיביים בבית ובקרב המשפחה, וישפיעו גם על הקריירה ועל המעמד שלכם.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

דגים 19.2־20.3

בבית ובמשפחה אתם תזזיתיים וחסרי מנוחה, נדרשת סבלנות. ליקוי הירח השבוע ייגע ביחסים עם הסביבה הקרובה - אחים, אחיות, בני דודים או קרובים. ייתכנו שינוי אזור מגורים או נסיעה מעבר לים. הירח במזלכם בשישי יגרום לרגישות ולצורך בשקט.

בשבת עד שני בבוקר צפויה התחזקות כלכלית. ימים שני בבוקר עד רביעי בצהריים יהיו אינטנסיביים מבחינה רגשית. רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות עמוסים מבחינה רגשית ומנטלית בכל הנוגע למשפחה.