תתפלאו, אבל לא כולן יודעות ששפיכה נשית קיימת, אז הגיע הזמן להוציא את השפיכה הנשית מהארון! כבר בשנת 1950 פרסם ד"ר ארנסט גרפנברג מחקר המראה קשר בין גירוי בנקודת הג'י, שנמצאת בנרתיק, לגמירה נשית, המתבטאת באורגזמה ושפיכה נרתיקית.

אז עכשיו שגילית שזה קיים ולא מדובר במיתוס, ואם לא חווית מעולם שפיכה, אל דאגה, כל אישה יכולה - הנה כל הטיפים לאישה המתחילה שרוצה לגמור ולשפוך את מיץ האהבה שלה:

הגיע הזמן להוציא את השפיכה הנשית (צילום: אינג'אימג')
הגיע הזמן להוציא את השפיכה הנשית (צילום: אינג'אימג')

נשימות, רגיעה, שחרור

נשים מעידות כי העניין המרכזי בשפיכה נשית זה הירגעות ושחרור - עוררות מינית תוך כדי רגיעה. בפעמים הראשונות, כדאי לתכנן איך להוריד את רמת הסטרס ולהרפות את הגוף - מקלחת נעימה, התרוקנות מפיפי לפני הסקס, נשימות עמוקות, לשים מוסיקה לאווירה מרגיעה ומעוררת, להשתחרר ולשחרר כמה שאת יכולה, להתמסר לבן הזוג ולסקס ולתת לגוף שלך לעוף.

מגע והקשבה לגוף שלך

אחרי שנרגעת ושחררת את כל המתחים, תתחילי לגעת בגוף שלך – תוכלי לבצע את זה לבד או עם פרטנר מיני. עוררי את כל הגוף, מהפטמה והצוואר ועד לירכיים והקשיבי לגוף שלך – איזו נקודה מעוררת אותך יותר? איזה מגע נעים לך יותר? מה עושה לך את זה? ומה פחות? – אל תשכחי לשתף גם את הבן זוג.

עיסוי יוני מענג

אחרי שעוררת את הגוף שלך תוך רגיעה ושחרור, הגיע הרגע לעיסוי הפות המדהימה שלך, בה מתחילה הזרימה האנרגטית שממשיכה ממנה אל הרחם והלב. עסי אותה, תעשי איתה אהבה, תרכזי את כל האנרגיה החמה שלך בה – כל זאת תוך שחרור, רגיעה והתמסרות. העיסוי יכול להתבצע עם האצבעות שלך, של הבן זוג או בעזרת אקססוריז מפנקים.

שחרור רצפת האגן עם ביצים סיניות או אביזר קטן ויעיל בשם סטיספייר (צילום: אינג'אימג')
שחרור רצפת האגן עם ביצים סיניות או אביזר קטן ויעיל בשם סטיספייר (צילום: אינג'אימג')

אביזרים: חלון לעולם חדש

הספתח לשפיכה נשית יכול להתחיל בעזרת אביזרים. שחרור רצפת האגן עם ביצים סיניות או אביזר קטן ויעיל בשם סטיספייר. אם את לא מכירה אותו, נערוך לכם את ההכרות פה ועכשיו. הסטיספייר הוא ויברטור לדגדגן שיעשה פלאים ביוני שלך. שימוש באביזרים מאפשר אורגזמה חזקה ועוצמתית ואף שפיכה לאחר תרגול – וכל זאת גם בלי פרטנר.

לא להחזיק את הפיפי

הרבה נשים מגיעות לרגע וחושבות שזה פיפי, אז מחזיקות את זה חזק עד שהבן זוג יגמור ויהיה אפשר ללכת לשירותים – אז לא, אל תחזיקי את זה, שחררי! אלא אם כן יש לך בריחת שתן, זו האורגזמה הנשית והשפיכה שלך, הגעת לרגע המיוחל וזה לא פיפי! את עומדת לגמור ולשפוך – שחררי את הנוזלים, תיהני ותעופי לשמיים.

זו לא הכמות - זו האיכות (צילום: pexels)
זו לא הכמות - זו האיכות (צילום: pexels)

עוד כמה דברים חשובים על שפיכה נשית:

1. זה לא הכמות זה האיכות: גמירה טובה לא חייבת להיות עם שפיכה, או במילים אחרות שפיכה לא מעידה על טיב הסקס. אז גם אם את לא שופכת זה לא אומר שאת לא גומרת.

2. זה מרטיב את כל המיטה: חשוב לציין שאם ראית שפיכה נשית בסרט פורנו, סביר שהגזימו בכמויות. אז יש רטיבות, אבל לא מדובר באגם של נוזלים ועם זאת זו בעיה פתירה לגמרי - פורסים מגבת על המיטה, ובסיום שמים את המגבת בסל כביסה. שכחת להכין מגבת מראש? נסחפתם לתוך סקס סוער בלי מגבת? לא קרה כלום - גומרים ביחד, מתחבקים ומתחרמנים מהנוזלים, וקמים להתקלח ולהחליף מצעים.

3. מבוכה: יכול להיות שבפעם הראשונה, את או הבן זוג תחוו מבוכה מסוימת – הגיוני, דברו על זה, תצחקקו, בפעם הבאה כבר תהיה פחות נבוכה ויותר סמוקה ומאושרת מהשפיכה.

4. מתכון: חשוב לדעת שאין מתכון אחד, כל אחת מגיבה אחרת – חשוב להתנסות במגוון טכניקות מעוררות מינית, תוך יישום הרגעות והקשבה פנימית.

לסיכום, יש לך פות מדהימה! עוררי וטפחי את האנרגיה המינית הנשית שלך כי היא מרכז החיים, האושר והעונג.

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.