הרבה אנשים לא מדברים בצורה טבעית ואוהבת על מיניות וזוגיות, או אפילו לא מדברים עליהם בכלל. איכשהו, גם במאה העשרים ואחת, מין הוא עדיין סוג של טאבו, נושא לא מדובר, או לא מדובר מספיק. במקום שנדבר על מיניות בחופשיות, היא מתחברת עבור הרבה אנשים, ובמיוחד אצל נשים, לבושה, וצריך להסתיר אותה בחדר סודי; וכך במקום שנחגוג אותה, מדכאים אותה.

התוצאה ברורה – מיניות סגורה וכבויה ללא תשוקה אמיתית ופראית, אבל היום אני מזמינה אותך להתחבר למיניות, ולייצר פתיחות מינית תחילה בינך לבין עצמך, ואח"כ גם עם בן הזוג – והמאמר הזה הוא מקום מעולה להתחיל בו!

כך תשחררי ותתחברי למיניות שלך (צילום: ingimage ASAP)
כך תשחררי ותתחברי למיניות שלך (צילום: ingimage ASAP)

איך תעשי את זה? תני לי להכיר לך את הנח"ש, ועוד כמה טיפים שווים:
  
1. נשימה אורגזמית

הכירי את הנח"ש: נוכחות – חושניות - נשימה

כניסה למיטה בד"כ נעשית בערב, אחרי יום שלם של שגרה עמוסה, הראש טרוד, הגוף תשוש והנפש עייפה – התחושה של חוסר אנרגיה, פיזית ונפשית, יוצרת תקיעות ולא מאפשרת להחליק בקלות למיניות ערה, פתוחה וחושנית.

כדי לשנות את זה, ולהשתחרר מהשגרה ולהתמסר למיניות, נדבר קצת על מושגים מעולם הטנטרה הטיבטית. מה זה טנטרה? מיניות גבוהה, מיניות שמכוונת לעונג, לחושניות של הגוף ונוכחות בחוויה המינית. הנוכחות מתבטאת בחושניות, בחיבור לכאן ועכשיו, שחרור של כל הדאגות והמחשבות והכנסת הגוף והנפש לתוך העונג שנמצא ממש פה בין הסדינים. אחד הסודות הגדולים ביותר בטנטרה הטיבטית, הן הנשימות! את הנוכחות החושנית המופלאה הזו, שתעניק לך עונג שלא הכרת, תוכלי להשיג בעזרת נשימה אורגזמית, נשימה מודעת.

נשימות אורגזמיות מעלות את האנרגיה המינית ומורידות את רמת העייפות, אבל איך נכניס אותן ליום יום שלנו? בוקר, צהריים וערב: בשעה כלשהיא בבוקר, בצהריים ובערב את שמה את הכל בצד, את הנייד, המחשב והדאגות. את מתיישבת בחוץ, מסתכלת על הטבע ונושמת 10 מחזורי נשימות, שואפת בספירה של 4 ונושפת בספירה של 8. כשאת מגיעה למיטה ולסקס ומזדחלת אלייך מחשבה מטרידה, את נפרדת ממנה לשלום בעזרת נשימה מודעת וחיבור לעונג של הגוף. הנשימות יעזרו לך לחוות אורגזמות ומולטי אורגזמות! השלב הבא: נשימות מואצות, תוכלי לשמוע עליהן בסרטון הבא.

להתחבר לעונג ולנוכחות החושנית דרך נשימה אורגזמית - במקום לחשוב מה תיקחי מחר בקופסת האוכל לעבודה

תתאמני על נשימות (צילום: pexels)
תתאמני על נשימות (צילום: pexels)

2. אהבה עצמית

חלק חשוב בשחרור בסקס הוא להיות שלמה עם עצמך ועם הגוף שלך, כי בכל זאת מדובר על פעילות חשופה, בלשון המעטה. לאהוב את עצמך וכל חלק וחלק בגופך זה כמובן האידיאל, אבל נשים רבות "סובלות" מחוסר הערכה עצמית, שנאה לגוף שלהן ואף בושה. אם את רוצה לחוות עונג כלשהוא במיטה וכדי להתמסר באמת וטוטאלית, אהבה עצמית זה מאסט. אם את מסתכלת במראה ולא אוהבת את מה שאת רואה או מתביישת לחשוף את גופך בפני בן הזוג שלך, אני מציעה בחום להתחיל לתרגל אהבה עצמית. מבטיחה לך שכשתאהבי את עצמך ותתחברי לגוף שלך, כשתרגישי סקסית ומטריפה, תגלי שבכלל לא ידעת מה זה סקס לפני כן – וגם בן הזוג יהיה מרוצה!

3. דינמיות ואקטיביות

החיים דינמיים, וגם הסקס צריך להיות דינמי, מלא בתנועה, אקטיביות וגיוון. אל תתקבעי על תנוחה אחת או שתיים, אל תצפי שאת תשכבי על הגב ותפתחי את הרגליים ומשם תגיע הבשורה ואל תחשבי שאם לא תשקיעי במיניות היא תפרח. מה כן לעשות? אחרי שחזרת מהעבודה, היכנסי למקלחת טובה, רענני את עצמך ושימי בגד סקסי, פתי אותו למיטה וגרי אותו בליטופים – בלי להוריד את הבגדים! – תני לו לצוד אותך, אחרי המשחק המקדים תני לו גם להוריד איזו חתיכת בד, שלבי כל מיני סוגי מגעים – ליטוף, ליקוק, נשיפה, דגדוג, חיבוק, מגע חזק יותר ועדין יותר – גם בזמן החדירה הניעי את גופך, תנשמי בפה פתוח, תשמיעי אנחות של הנאה, גוונו בתנוחות, תהיי נוכחת שם בסקס, כדי לחוות עונג בעצמך ולא רק כדי להתענג.

סקס צריך להיות דינמי (צילום: אינג'אימג')
סקס צריך להיות דינמי (צילום: אינג'אימג')

4. הפעלת כל החושים

כמו שכבר הבנת, אחת הבעיות המרכזיות היא שהגוף נמצא במיטה, אבל הראש במקום אחר – מה תלבשי מחר לעבודה? האם יש אוכל מוכן לארוחת צהריים של מחר? למה אמרו לך היום בעבודה ככה וככה? ועוד ועוד טרדות של יום יום. תוכלי לעזור למחשבות להתעופף באוויר אם תעזרי באקססוריז שישנו את האווירה. נרות עם ריח טוב וחושני וייקח את חוש הריח לחופשה בטוסקנה, אורות מעומעמים שיעזרו לעיניים להישאר פקוחות ולהסתכל לבן זוג בעיניים בזמן שאת מוצצת לו, חוטיני אדום סקסי שיעורר את העיניים שלו, מוסיקה נעימה שעושה לכם את זה, מיזוג שיתאים את הטמפרטורה לעובדה שאתם עומדים להזיע וכל מה שיכול להכניס אתכם לאווירה של העונג של כאן ועכשיו.

ומה לא?

הרבה נשים מציעות שחרור בעזרת יין או גראס, אבל חשוב לי מאוד להבהיר שאני לא ממליצה על בריחה מהתודעה עם סמים ואלכוהול, אלא בדיוק ההפך! כדי להגיע לאורגזמות מטורפות ולחוות עונג מיני אדיר חשוב לקחת שליטה, להיכנס למודעות ברמות העמוקות ביותר ובעזרת המודעות להתמסר ולא לברוח מהמציאות.

לסיכום, כדי לחוות עונג ברמות הגבוהות ביותר, חשוב להשתחרר ולהתמסר לסקס, ואיך אפשר לעשות את זה? נוכחות, חושניות, נשימות אורגזמיות, אהבה עצמית, תנועה, גיוון ואווירה מתאימה. אז יאללה לכי לנשום וספרי לי איך היה!

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.