אתם במפגש סוער של אהבה ותשוקה, ובא לכם להכניס טוויסט של שדרוג נועז וקינקי לסקס שלכם ולהשאיר תזכורת קטנה ליום שאחרי – סימנים מתוקים שכשהוא ילך לשירותים למחרת בצהריים בעבודה ויסתכל במראה הוא ייזכר ותעבור בו צמרמורת, משהו קטן שיראה לעולם: 'אתמול בערב היה מעניין', זיכרון מתוק ללילה פרוע. אז תנו לי לספר לכן איך אפשר לסמן* את הפרטנר, תוך כדי סקס מלא תשוקה עם טוויסט של בדס"מ, בקטנה.

* בהסכמת שני הצדדים בלבד כמובן!

ביאץ' טייק 1: נשיכת אהבה

נשיכת האהבה או בשמה העממי היקי, היא למעשה שטף דם זמני, סימן תת עורי, שנגרם כתוצאה ממציצה או נשיכה חזקה. היקי יכול להישאר מספר ימים, תלוי בחוזק שעשו אותו. סימון שכזה אפשר לעשות במקום גלוי כמו בצוואר, אבל אם זה פחות מתאים, כי בכל זאת צריך ללכת למקום עבודה למחרת, תוכלו לעשות אותו גם במקום נסתר כמו בבטן. 

קחו בחשבון, שמציצה ארוכה וחזקה תעשה סימן אדום / סגול חזק וייקח זמן עד שהוא יעבור. אפשר ללכת עם צעיף להסתרה (פחות מתאים בקיץ), לשים מייקאפ לכיסוי ולהשתמש בקומפרסים קרים לטשטוש הצבעוניות, אבל רק זמן יכול ממש להעלים אותו.

מתכון בטוח לסקס שובב (צילום: Pixabay)
מתכון בטוח לסקס שובב (צילום: Pixabay)

ביאץ' טייק 2:  נשיכה קינקית

נשיכה תוך כדי הסקס זה מתכון בטוח לסקס שובב - נשיכות בפטמות, ובשאר נקודות רגישות בגוף יכולות לגרות ולהעלות את האנרגיה המינית. חשוב לדעת, שיש מי שאוהב מגע עז ואף כאב בסקס, אבל לא כולם ייהנו ויסכימו, ולכן חשוב לדבר על זה לפני, ובכל מקרה כדאי להתחיל בעוצמה נמוכה ולהגביר את העוצמה בהדרגתיות עד שבן או בת הזוג מסמנים להפסיק. 

נשיכות, לפיתות, צביטות – במידה ורצויים ומוסכמים על שני בני הזוג – הן תוספת מעניינת, שיכולה להצית את הסקס עד כדי שכרון חושים, וגם להשאיר סימן כחול קטן למזכרת ליום שאחרי.

מיאו! לשלוף ציפורניים: שריטות בגב

אם בא לכם לקחת את זה לשלב הבא: שייפו ציפורניים ופנקו את הבן הזוג בשריטות גב. 
מה חשוב לדעת? שריטות חזקות עלולות לדמם וגם להפוך לצלקות – זו לא פרקטיקה למתחילים! התאמנו על יבש, נסו 'לשרוט בלי לשרוט' – לגרום לכאב, אבל לא עד כדי חריצת העור והשארת סימן כל כך רציני שיהפוך לצלקת. 

שריטות בגב - חלקם יעדיפו בעדינות (צילום: ingimage ASAP)
שריטות בגב - חלקם יעדיפו בעדינות (צילום: ingimage ASAP)

ספנקינג: סטירות בלחיים

מאז "50 גוונים של אפור" לכולם יש חשק לקצת פליקים בטוסיק. עם מספיק סטירות על הלחיים (של הטוסיק) תשאירו סימן יפה של יד, ואם תהיו ממש רציניים הסימנים יישארו שם גם כמה ימים. 
*** שימו לב שאם הבן זוג צריך לשבת למחרת בעבודה, זה עלול להוות בעיה.
אם אתם ממש נהנים מההצלפות, אפשר לתבל גם באקססוריז כמו שוט מעור, ספנקר, חגורה, שוט רכיבה, כף עץ ועוד מגוון אביזרי הצלפה שאפשר להפעיל את הדמיון ולמצוא ברחבי הבית.

עוד הערה חשובה: שימו לב לא להצליף במקומות רגישים ולא נעימים.

אפשר לשלב אקססוריז, בהסכמת הצד השני כמובן (צילום: ingimage ASAP)
אפשר לשלב אקססוריז, בהסכמת הצד השני כמובן (צילום: ingimage ASAP)

הגרסא הלא מצונזרת: סרטונים ותמונות סודיות בוואטסאפ

תסריטו אתכם תוך כדי – חומרים פורנוגרפיים פרטיים יכולים להיות זיכרון נחמד ליום שאחרי. שלחי לו את החומרים ככה סתם באמצע היום למחרת – זה יכול לתפוס אותו באמצע ישיבה חשובה או תוך כדי נסיעה באוטובוס, מה שבטוח זה מדליק! 
ואם בא לך ערב אחרי לצאת לעוד סיבוב של תשוקה מינית, גרי אותו במשך היום עם סדרת תמונות וסרטונים, שתזכיר לו כמה טוב היה אתמול בערב.

זכרו, כי סקס הוא אקט של תשוקה ואהבה בין שני אנשים המכבדים אחד את השני, תקשורת והסכמה הם שני דברים שלא מתפשרים עליהם!

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.