מין אוראלי ווגינלי, או בשמו הלועזי קונילינגוס, מרתק ויכול להיות מענג במיוחד בפני עצמו או כמשחק מקדים לחדירה. אבל איך לענג אותה שם למטה? שאלה טובה, נכון? הרבה גברים תוהים לעצמם איך לרדת לה ולעשות את זה טוב ומענג. 

תחילה חשוב לדעת שה'איך' משתנה מאישה לאישה – אחת תאהב עדין ואחרת אגרסיבי, אחת תאהב עם אצבעות ושנייה בלי – חשוב מאוד לדבר ולהקשיב לפני וגם תוך כדי. אם את קוראת את המאמר וחושבת לעצמך: 'אני לא אוהבת שיורדים לי' – אולי הגיע הזמן לערוך הכרות מחודשת עם הגוף שלך ולנסות טכניקות חדשות. אם אתה קורא את המאמר וחושב לעצמך: 'לא תוכלי ללמד אותי משהו חדש' – מבטיחה שאין לך מה תפסיד. אז בואו נצא לדרך.

איך לבצע מין אוראלי בבת הזוג? (צילום: אינג'אימג')
איך לבצע מין אוראלי בבת הזוג? (צילום: אינג'אימג')

משחק מקדים

אל תגיע לזבנג וגמרנו, תבנה את הגירוי לאט לאט. אם אתה דוחף את הלשון ומתחיל לנופף במרץ לכל הכיוונים, סביר שהיא לא מרוצה. מה במקום זה? אפשר ללטף את הגוף - לנשק מהפה , דרך השדיים והפופיק, לירכיים הרגישות ורק אז להגיע לאזור הפות. גם כשהגעת כבר למקום האירוע, חפש מקומות נעימים ומטריפים, ותבנה בעדינות והדרגה את הריגוש. אפשר ללוות את המגע של הלשון והשפתיים עם החדרת אצבע בעדינות, לשלב נשיפות אוויר על אזור הדגדגן. הכל במינון ובבניית הריגוש בהדרגתיות.

עונג משותף

אם אתה לא מעוניין לרדת לה, אל תעשה את זה. אם אתה נגעל וזה גורם לך תחושות לא נעימות של רצון להקיא או שזה לא עושה לך את זה מכל סיבה, תוכלו לדבר על זה – האם יש משהו שאפשר לשנות, כדי שכן תהנה מלרדת לה? – אם לא מצאתם את הדרך לשם ביחד, אם אתה או היא לא מעוניינים אל תעשו את זה בכוח. אם הסכמתם כי שניכם מעוניינים בירידה, חשוב לעשות אותה מכל הלב, כי אם אתה לא תהנה מזה, גם היא לא תהנה. נשים רבות מעידות שכשהגבר מראה סימנים מובהקים של הנאה מהירידה, קולות והידלקות, זה מגביר את העונג שלהן.

בסופו של יום, כל אישה, כל גבר וכל זוגיות שונים (צילום: אינג'אימג')
בסופו של יום, כל אישה, כל גבר וכל זוגיות שונים (צילום: אינג'אימג')

הקשבה: מפה לאוזן

כמו בכל תחום בזוגיות, גם בתחום האוראלי, שיחה פתוחה וכנה, בה האישה תוכל להסביר לך מה עושה לה טוב יותר ומה פחות, תשפר את ההבנה והביצועים. נשים רבות מעידות שהקשבה גם תוך כדי האקט עצמו חשובה מאוד, בעזרתה תוכל להבין היטב תוך כדי הירידה מה עושה לה יותר טוב ובו כדאי להמשיך, ומה פחות נעים ועדיף להפסיק. 

בסופו של יום, כל אישה, כל גבר וכל זוגיות שונים. מה שיסב עונג לאישה אחת לאו דווקא יגרום לאותה תחושה לאחרת. דברו והקשיבו וביחד במסע משותף של מחקר וגילוי מיניות, תלמדו איך אתה והיא הכי תיהנו מהסקס האוראלי.

עשר אצבעות לי יש 

אל תשכח שהידיים שלך פנויות - תשלב אצבעות וידיים. 
בעזרת כפות הידיים תוכל לחולל קסם בגירוי המיני שלה. ליטופים של השדיים, הירכיים הפנימיות והאגן תוך כדי, החדרת אצבע בעדינות במקביל לנשיקות וליקוק האזור. 
כל מה שיכול להפוך את האקט לעוד יותר מגרה ומחרמן.

אפשר לשלב תנוחות שונות שמשפיעות על התחושות (צילום: אינגאימג')
אפשר לשלב תנוחות שונות שמשפיעות על התחושות (צילום: אינגאימג')

תנוחות ירידה

גם במציצה, כמו בסקס הכולל חדירה, אפשר לשלב תנוחות שונות שמשפיעות על התחושות והעונג:

התנוחה הקלאסית: האישה על גבה והגבר עם פיו בין רגליה הפשוקות.

לשבת עליו: נשים מדווחות שזו ה-זווית, התנוחה המושלמת לירידה. את יושבת על הברכיים ונשענת על גב המיטה עם הידיים, הפות שלך על ובתוך הפה שלו. את יכולה לשלוט על עוצמת הישיבה וגם להזיז ולכוון, והוא יכול להרים ולהוריד אותך עם הידיים.

עכוז על כרית: הרמת הישבן שלך על כרית יכול לעזור לאהובך להגיע בקלות לאזור הדגדגן, אחלה תנוחה גם להמשך של סקס מענג במיוחד.

לשון הדדית: תנוחת 69 המאפשרת ירידה הדדית של הגבר לאישה ולהפך.

קאמה סוטרה: אל תפחדו לחקור, לגלות ולנסות תנוחות חדשות גם בסקס אוראלי, אולי מה שלא עבד לכם עד עכשיו זו התנוחה, ובתנוחה אחרת היא תוכל לראות כוכבים.

הקשיבו גם תוך כדי האקט עצמו ושפרו את הירידה מפעם לפעם (צילום: ingimage ASAP)
הקשיבו גם תוך כדי האקט עצמו ושפרו את הירידה מפעם לפעם (צילום: ingimage ASAP)

מה לא?

זיפים כן או לא? לגבי הזיפים, הדעות חלוקות, יש שאומרות שזה מגרד ולא נעים ויש שאומרות שזה מוסיף גירוי. חוזרת לעניין ההקשבה והשיחה הפתוחה – תגידי לו אם הזיפים לא עושים לך נעים, או לחילופין הם דווקא מגרים אותך יותר.

כמויות רוק מוגזמות: אל תטביע את האזור ברוק.

נשיכות: תחשוב האם היית מעוניין בנשיכות באיבר המין שלך ותבין שנשיכות הן מחוץ לתחום. נסה במקום נשיכות, משיכות עדינות עם האצבעות.

שאר ירקות: שים לב לשאר הגוף שלך ושלה – לדוגמא, אל תשען על הירכיים שלה עם המרפקים שלך.

לסיכום, מה הכי חשוב לדעת? אין "רק" דרך אחת, ולכל אישה העדפות משלה – צאו למסע משותף ותחקרו מה הדרך שתהפוך את הסקס האוראלי להכי משובח שאפשר. במסע המשותף - דברו והקשיבו אחת לשנייה, הקשיבו גם תוך כדי האקט עצמו ושפרו את הירידה מפעם לפעם.

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.