היוני היא הפות המקודשת שלך – זה לא רק המקום ממנו את יולדת והמקור להנאה מינית, אלא באופן מילולי המרכז והכוח שלך. אם כך, ככל שהחיבור בינך לבין היוני שלך יהיה פנימי ועמוק יותר כך הכוח הפנימי הנשי שלך יהיה עוצמתי יותר. חיבור פנימי עמוק עם היוני המופלאה שלך יכול לשנות את החיים שלך.

דרך תרגול של טיהור וחיבור עם היוני שלי, מצאתי את החוזק הנשי שבי, את אלילת המין שאני – וגם את יכולה! אז אם בא לך להיות נועזת, עוצמתית ועם נשיות מינית חזקה ומתפרצת זה הזמן למצוא בלו"ז זמן עם עצמך, ולהקדיש אותו לחיבור עם הפות שלך. סמכי עליי, את לא תתחרטי!

דאגי ליוני שלך (צילום: אינג'אימג')
דאגי ליוני שלך (צילום: אינג'אימג')

1. פנקי את היוני שלך עם מוצרים טבעיים

שימוש במוצרים מבושמים בגינה המקודשת שלך הוא חטא ראשון בתורת טיהור היוני. הפות שלך עדינה כמו פרח, תרתי משמע, ובהתאם היא צריכה להיות מתוקה כמו צוף. בוואגינה שורר איזון של פלורה טבעית, אשר יכול להיהרס די בקלות, ולכן חשוב להימנע מהתערבות של חומרים לא טבעיים כמו סבונים ובשמים.

הפלורה שלך עדינה כל כך שאפילו שטיפות מרובות עלולות להזיק - השתמשי במים רגילים בלבד לשטיפת הוואגינה, כבסי את הבגדים בחומרים נטולי בישום והחליפי מסככים סינטטיים בשמן קוקוס (שימי לב כי בעת שימוש בקונדום, אסור להשתמש במסככים), גם עבור אוננות השתמשי במסככים הכי מעולים – לפות שלך מגיע הטוב ביותר!

היגמלי מתחבושות ופדים סינטטיים – ביום יום אין צורך בשום דבר חוץ מתחתוני כותנה נושמים, ובעת הווסת תוכלי להשתמש בגביעוניות או בפדים רב פעמיים מכותנה – טוב יותר עבור הבריאות שלך, וטוב יותר עבור הסביבה כבונוס. אם את מרגישה ממש חופשיה ושלמה עם הגוף שלך: לכי חופשיה ללא תחתונים – תודי לי אח"כ, מה שבטוח היוני שלך תודה לך!

אין צורך בשום דבר חוץ מתחתוני כותנה נושמים (צילום: אינג'אימג')
אין צורך בשום דבר חוץ מתחתוני כותנה נושמים (צילום: אינג'אימג')

2. מסז' יוני

למסז' טנטרי יכולות ריפוי מופלאות. מסז' יוני מתבצע, בדרך כלל, על ידי מעסה טנטרי מקצועי, אבל אין סיבה שלא תוכלי להתקרב לעצמך בעזרת שתי ידייך. מסז' יוני זה טכניקה נהדרת בדרך לטיהור וחיבור עם היוני שלך והכרות טובה יותר עם הגוף שלך. השליטה במסז' יוני עצמי כולה שלך, מאחר ואת גם מעניקה את המסז' וגם מקבלת אותו, ולכן תוכלי לעטוף את עצמך במגע אוהב ומרפא. בעזרת מסז' טנטרי חושני, יש לך את ההזדמנות להתחבר עם הפות שלך ולהבין את צרכיה. אל תבלבלי את המסז' עם אוננות, למרות שתוכלי גם להדליק את עצמך תוך כדי המסז', אם את במצב רוח מתאים. מסז' יוני הוא טקס של אהבה עצמית. במסז' תוכלי לחקור ולהרגיע את היוני עם הרבה אהבה וחמלה. אם את רוצה ממש להתפנק העניקי לעצמך מסז' אצל אדם מקצועי או בקשי מהבן זוג לבצע את המסז'. בכל מקרה תדעי שהיוני שלך תודה לך והאהבה תחזור אלייך ובגדול, אז שבי, הירגעי ואל תשכחי ליהנות!

3. התחילי את היום עם מדיטציית יוני
 
כשאת חושבת על לקום בבוקר, סביר שהדברים הראשונים שקופצים לך לראש קשורים להתארגנות: הכנת סנדוויצ'ים, אולי טיפול בילדים קטנים, צחצוח שיניים, שירותים ומגוון מטלות שיש לבצע במהירות, כדי להספיק לצאת מהבית לפני הפקקים. בכל מקרה, הפות שלך היא בטח לא הדבר הראשון שקופץ לך לראש כשאת חושבת על בוקר. לפתוח את הבוקר עם מדיטציית יוני זה מדהים! וזו שיטה מעולה לחיבור עם הכוח הנשי הפנימי שלך. לאהוב ולהראות חמלה כלפי היוני שלך לבוקר מעולה ויום מדהים!

התחילי בישיבה נוחה ומרגיעה והסירי את מחשבות ודאגות היום יום. הניחי את ידייך על הבטן באזור הרחם. במקביל לנשימה איטית ומודעת, חשבי על אהבה ואור נאספים ביוני, ברחם ובשחלות שלך. אפשרי לאנרגיה הנשית שלך להיוולד מבפנים. הכוח והיכולת של הפות שלך ללדת חיים חדשים ימריץ אותך, תוך פיזור שטף אהבה ועוצמה לכל כולך. רק 5 דקות ביום ימלאו אותך באושר, עוצמה ומרץ בכל מה שתעשי – וזה יהיה הסוד הקטן שלך!

מדיטציית יוני (צילום: אינג'אימג')
מדיטציית יוני (צילום: אינג'אימג')

4. הגישה ההוליסטית: אפקט הפרפר

מה שאת אוכלת ושותה משפיע באופן ישיר על היוני שלך. המקום המקודש שלך מושפע, לפני הכל, ממה שאת אוכלת ושותה. הגוף הוא אורגניזם הוליסטי, כלומר מה שקורה בחלק אחד בגוף משפיע על כולו. אלו חדשות טובות, עכשיו שאת מקדישה זמן לשיפור הקשר בינך לבין היוני שלך - שימי לב שהזמן שתקדישי לפות שלך טומן בחובו בונוס של שיפור הבריאות הכללית שלך. כולם אוהבים פות לחה ועסיסית והדרך הכי טובה להבטיח את זה היא לשתות הרבה מים. הידרציה טובה תתמוך בבריאות של הריריות העדינות בוואגינה שלך. אז שיהיה לחיים!

מה עוד? ירקות ופירות טריים יעשו פלאים בבריאות היוני שלך וחלקם יהפכו את הפות שלך לריחנית ומתוקה. שילוב של אבוקדו ועלים ירוקים בתפריט היומי טובים לבריאות, זרימת דם ולחות בוואגינה. שאלי את הבן זוג מה הטעם והריח של הפות שלך ומצאי את המאכלים שהופכים אותה למתוקה וריחנית.

5. ביצי יוני

אם טבעת יהלום זה סמל לאהבה רומנטית, ביצי יוני זה המקבילה עבור הפות שלך. ביצי היוני עשויות מג'ייד ומעוצבות לוואגינה שלך. קיסרי סין השתמשו בביצים אלו ובפילגשים, כדי להעצים את המיניות ולשפר את הבריאות הכללית. נשים רבות משבחות את השימוש בביצים אלו בשביל שחרור וריפוי טראומה מינית. זהו כלי עוצמתי לטיהור יוני וחיבור עם המיניות שלך. מבחינה בריאותית, הן טובות גם לתרגול של רצפת האגן. ובנוסף לכל אלו הן יכולות לשפר את האורגזמות ולהעיף אותך לשמיים. נשמע מושלם נכון? זה בהחלט כך!

שחרור רצפת האגן עם ביצים סיניות או אביזר קטן ויעיל בשם סטיספייר (צילום: אינג'אימג')
שחרור רצפת האגן עם ביצים סיניות או אביזר קטן ויעיל בשם סטיספייר (צילום: אינג'אימג')

6. פרוביוטיקה: החיידקים הטובים
 
בוואגינה שלך שוררת פלורה טבעית בריאה. דברים כמו אנטיביוטיקה, שינויים סביבתיים, מזון ועוד יכולים להפר את האיזון העדין של הפלורה הטבעית ולגרום לפטרייה נרתיקית או דלקות אחרות. תוכלי לתת לוואגינה בוסט של חיידקים "טובים" בעזרת פרוביוטיקה ווגינלית, או באכילת מזונות שונים, כמו יוגורט, המהווים מקור מעולה לפרוביוטיקה. חשוב לזכור, כי קיימים גם מזונות אשר מזיקים לפלורה הטבעית ומעודדים יצירת זיהומים, כמו סוכר ואלכוהול. 

7. אידוי יוני

אידוי יוני הוא למעשה סאונת צמחי מרפא ליוני שלך. גם אם זה לא נשמע לך מדהים בקריאה ראשונה, ממליצה לקרוא ולנסות – כי זה מדהים אידוי יוני הוא טקס של טיהור וחיבור עצמי עמוק לנשיות שלך. אחד היתרונות של אידוי יוני הוא שאפשר להכין אותו בהתאמה אישית במיוחד עבורך ובהתאם למה שאת חווה. הפשטות שבפינוק מענג כזה מתבטאת בכך שתוכלי לעשות את האידוי לגמרי בעצמך בנוחות הבית שלך. אני מבטיחה לך שתגלי מקור חדש לטיפוח, אושר והעצמה עצמית.

לסיכום, יש הרבה דרכים לדאוג ליוני שלך, לבריאות שלה ולחיבור ביניכן, תמצאי את השיטה שמתאימה לך! מה שבטוח זה שהיוני שלך תהיה בריאה יותר, את תהיי בטוחה יותר בנשיות שלך ומחוברת יותר לעצמך – ובינינו כל השיטות סקסיות, מפנקות, מענגות ומהנות! פנקי את היוני שלך, וכולם ישאלו את עצמם מה החיוך הזה שמרוח לך הפרצוף כל היום?

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.