אפתח בשאלה: למה אישה אמורה להיות או להרגיש סקסית, ומה זה בכלל 'אישה סקסית'?

בעיניי 'סקסית' זה לא מה את בעיניי אחרים, גבר או אישה, וזה גם לא משהו שאת "אמורה" להיות – אישה סקסית מחוברת עמוק לעצמה; מרגישה מינית; יש לה בטחון בגוף שלה, שמתחיל בפנימיות ומקרין החוצה; היא רוצה לחוות עונג מיני, לאהוב ולהיות נאהבת.
אם גם את רוצה את כל אלו, להיות אישה סקסית מבפנים ומבחוץ, קבלי כמה טיפים שיוכלו לעזור לך להרגיש מינית, חושנית, פראית וסקסית בטירוף – יישמי את הטיפים ותגלי שהאישה הכי סקסית בעולם, זו את!

חמישה טיפים שיעזרו לך להרגיש יותר סקסית (צילום: אינג'אימג')
חמישה טיפים שיעזרו לך להרגיש יותר סקסית (צילום: אינג'אימג')

עוצמה נשית

אישה שמשדרת ביטחון, בהתנהלות ובשפת הגוף סקסית בעיניי המתבונן. בטחון עצמי גבוה, זה לא אומר שאת חייבת להיות ביץ' מהגיהינום, אישה שיודעת מה היא שווה תלבש בבוקר חיוך, תהיה ישירה וברורה לסביבה ותתהלך בגב זקוף – וזה כל הסקסיות שהיא צריכה. הביטחון שהיא תשדר ימשוך אחרים לנסות ולהבין מה יש בה, שהופך אותה לכל כך שווה. אישה בטוחה בעצמה ובמי שהיא יודעת מה היא רוצה, בתחומי החיים וגם במיטה – היא תדע להגיד איך היא רוצה שהגבר שלה יענג אותה, ולא פחות חשוב, לא תפחד לשאול מה הגבר שלה רוצה במיטה ואיך לענג אותו.

טיפוח

כשאדם מרגיש טוב עם עצמו הוא מתלבש ומתבשם בהתאם, לעומת זאת כשחולים או מרגישים נאחס נשארים בפיג'מה מג'וייפת או לא טורחים להסתרק כשיוצאים מהבית. צריך לזכור שהיחס בין הרגשה טובה וטיפוח חיצוני הוא קצת 'ביצה ותרנגולת'. אם את מרגישה רע ובמקום להתכנס בתוך עצמך, תתאפסי על עצמך - תתקלחי, תלבשי בגד יפה, תתאפרי, תסדרי את השיער ותשימי בושם מדיף ריח טוב – שימי לב שברגע זה גם מצב הרוח יכול להשתפר ובהתאם מה שתשדרי לעולם. טיפוח הגוף והנפש קשורים יד ביד ובהתאם הסרת שיער גוף מיותר, משיחת הגוף בקרמים, ניקוי פנים, פדיקור מניקור וטיפולי יופי נוספים, גורמים להרגשה טובה יותר, את תרגישי יפה ומטופחת ותשדרי לעולם 'אני סקסית בטירוף!'.

גם טיפוח יכול לתרום לתחושות שלך (צילום: אינג'אימג')
גם טיפוח יכול לתרום לתחושות שלך (צילום: אינג'אימג')

אושר פנימי

אנשים מאושרים, שמחים וחיוביים, הם אנשים שכולם רוצים להיות לידם. האושר ממגנט ומושך, כי כל אחד רוצה להיות מאושר. אישה מאושרת מבפנים תקרין את האושר החוצה בחיוך ואת אותו אושר היא תחווה בכל התחומים ובהתאם גם בחדר המיטות. אישה עם אושר פנימי היא אישה שלמה, מחוברת לעצמה ויודעת ליהנות ולהתענג – ליהנות מהעבודה, ליהנות מלהיות אמא, ליהנות ממין. היא תקרין את אותו בטחון עצמי ממגנט שצוין קודם, לא תושפע בקלות מדעות של אחרים, תרגיש נוח עם הגוף שלה, תאהב את עצמה ותאפשר לאחרים לאהוב ולענג אותה.

תשוקה לחיים

תשוקה לחיים היא הרצון לטרוף את העולם. התשוקה תבוא לידי ביטוי במגוון תחומים כמו אכילה מלאת תאווה וכמובן סקס נוטף תשוקה ומיניות חייתית. הפראיות וההתלהבות של אנשים עם תשוקה לחיים מדבקת וסוחפת. כשהתשוקה נמצאת שם גם בחיי היום יום, שאינם קשורים באופן ישיר למין, אפשר לדעת שבמיטה היא תועצם פי כמה. אישה עם תשוקה לחיים תביט לאנשים בעיניים עם מבט חודר, יהיה לה ברור מה היא רוצה והיא תמיד תרצה יותר ועוד. אין ספק שהסקס יהיה פראי וחייתי במיוחד, אך חשוב לזכור להיות עדינה במקומות הנכונים.

תשוקה לחיים היא הרצון לטרוף את העולם (צילום: אינג'אימג')
תשוקה לחיים היא הרצון לטרוף את העולם (צילום: אינג'אימג')

כל החבילה

בסופו של דבר הכל קשור באנרגיה שסובבת אותך, מה שאת משדרת לעולם מבפנים החוצה. האם את מתמוטטת מכל הערה שאומרים לך או שאת הולכת עם גב זקוף ולא נותנת לאחרים לכופף אותך? האם את מחייכת אל העולם ומאפשרת לו לחייך אלייך חזרה? האם את יודעת לענג את עצמך ולהסביר לגבר איך לענג אותך? את קובעת מה היא האנרגיה שתעטוף אותך, ומה החבילה שאת מביאה לעולם. אישה עם כל הנ"ל – בטחון עצמי, נשית ומטופחת, עם תשוקה בעיניים ובעיקר מאושרת עמוק בפנים – תהיה אפופת אנרגיה חיובית ממגנטת ומושכת. האנרגיה הזו היא הסקסיות, המיניות והחושניות, שטמונה במה שאת מפזרת סביבך. הידיעה הפנימית, שאת מי שאת ושזה הכי טוב שיש בעולם = אישה שנוטפת סקסיות וחושניות – במבט, בתנועות הגוף, בחיוך, בעיניים, בקול, במגע – בכל כולך.

ומה הגברים חושבים?

אמנם 'להיות אישה סקסית' קשור לאיך שאת מרגישה ומה שאת חווה, אבל בסופו של דבר מיניות קשורה גם למשיכה ומערכת יחסים זוגית ומינית עם בן הזוג הנוכחי או בני זוג פוטנציאליים. ניתן היה לחשוב, שגברים יחשבו שסקסיות נובעת ממראה חיצוני, מיני קצר או חזה חשוף, אבל תתפלאי גם בעיניי גברים אישה סקסית היא אישה בעלת כל הפרמטרים הנ"ל: אישה בעלת בטחון עצמי, מטופחת, נשית, שלמה עם הגוף שלה וסקסית בעיניי עצמה.

שלמה עם הגוף שלה וסקסית בעיניי עצמה (צילום: אינג'אימג')
שלמה עם הגוף שלה וסקסית בעיניי עצמה (צילום: אינג'אימג')

לסיכום, סקסיות זה משהו שבא מבפנים. תרגישי חושנית וזה יתבטא גם בחיצוניות ויכבוש את הסביבה. אם אינך מרגישה סקסית, אל תחפשי את הבייבי-דול או את שמלת הערב הכי חושפנית ואל תקני את האודם הכי אדום או הביקיני הכי קטנטן; במקום לחפש בחוץ, חפשי פנימה עמוק, תשאלי את עצמך מה חסר לך, כדי להתחבר לעצמך ולמיניות שלך, כדי להרגיש עמוק בפנים אישה סקסית! כשתתחברי לאישה הסקסית שבך תוכלי לצעוק זאת לעולם כולו, וכשתעלה השאלה מי האישה הסקסית בעולם? תעני: אני!

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.