לנפגעי מדי בית הספר המראה ה-Preppy יראה מעט משעמם, אך הוא ללא ספק הולך להשתלט על הרחובות עם בוא הסתיו הקרוב. בעוד שחנויות הבגדים מנסות להיפטר משאריות קולקציית הקיץ האחרונה, הקולבים אט אט יתחילו להתמלא בקרדיגנים, סוודרים ואווירה cozy, אז הדליקו מזגן על קור ושלפו את הכרבולית מהארון, אנחנו צוללים אל קולקציית הסתיו החדשה שלא הצלחנו להוציא מהראש.
הקולקציה החדשה של הילפיגר נוצרה בסימן חזרה לשורשים, עם נרטיב העוסק בתחושת השייכות והתרבות האמריקאית המזוהה עמו. הסיפור לעונה הקרובה מתחיל מנקודת מבט מכילה על קהילות ותרבויות המתאחדות בפורטרטים משפחתיים אינטימיים בסגנון דוקומנטרי. באמצעות שימוש בצבעי דגל ארה"ב, בשילוב קלאסיקות על-זמניות נוספות, נפרשת תפיסה אופטימית חדשה על מהותה של אמריקה המודרנית.
קמפיין הקולקציה מציג מפגש בין מוזיקה לאופנה, על ידי צוות רב-דורי של חמש משפחות אמריקאיות אייקוניות. בין המצולמים מככבים המפיק האגדי קווינסי ג'ונס, המוזיקאית SZA, הדוגמנית פאלומה אלסר והטופמודל אמבר ולטה. "זוהי חגיגה של ערכי המותג - שייכות והכלה עם התמקדות במשפחה", סיפר הילפיגר. "הפגשנו צוות של חברים ובני משפחה מוכשרים במיוחד, שהקשרים העמוקים והתמיכה הבלתי מעורערת ביניהם מזכירים לי את מערכות היחסים העוצמתיות שיש לי עם אהוביי".
קולקציית סתיו 2023 מספקת חזון מודרני על סטייל, בהשראת בריחה לחיק הטבע ועולמות הפרפ המושרשים בלב התרבות האמריקאית. הסגנון הפרפי מדבר על תרבות הקולג'ים רבת השנים, ותחתיו נכללים פריטים רבים 'ר לנשים ולגברים, כמו חולצות פולו, טי-שירטס מודפסות, סווטשירטים וקפוצ'ונים לצד סריגים הנלבשים מעל חולצות מכופתרות, בלייזרים, נעלי מוקסין, מעילי בומבר ומכנסי כותנה מוקפדים.
אחד מסיפורי המפתח הבולטים בקולקציה מציע פרספקטיבה מודרנית על הדפס משבצות הטארטן המופיעות כסגנון סמארט-קז'ואל בצורות שונות על מעילי צמר או פאפר, עליוניות, חצאיות מיני, בלייזרים וחולצות מכופתרות. הפריטים המשובצים נטמעים ברמיקס העל-זמני של אנסמבל פרפי עדכני, הכולל פריטי דנים, גווני בז', לבן, בורדו, אדום, חאקי וכחול כהה, כמו גם בגזרות סטריט ספורטיביות או מחויטות יותר.
גם מראה הדאבל דנים בולט העונה, עם לוקים המורכבים מז'קטים וחולצות דנים המשולבים עם ג'ינסים בגזרות בוט-קאט או גזרות ישרות בהשראת שנות ה-90.
אלמנט נוסף וחשוב בקולקציה הינו ההתייחסות למגמת ה-Quite luxury, אותה ניתן לראות בקולקציות הנשים והגברים. המגמה דוגלת בפריטי לבוש במראה נקי, קלאסי ועל-זמני, כאלו שיעמדו במבחן הזמן וישמשו יסודות חזקים במלתחה. היוקרה השקטה מובאת על ידי שינוי גישה מיתוגית, סלידה מלוגואים גדולים שהיו אולי פופולריים בעבר, ודגש על לוגואים מעודנים, תוך הטמעתם באופן אורגני אל השפה העיצובית. גם מבחינת הצבעוניות הבולטת והמונוכרומטיות, בעיקר בקולקציית הגברים, הנשענת על פלטה שקטה של בז', חאקי, ירוק זית או כחול כהה.
טווח מחירי הביגוד: 109-3500 שקלים, טווח מחירי ההנעלה: 189-1200 שקלים, טווח מחירי האקססוריז: 209-2149 שקלים