"קונים, וגם עוזרים": מותג חדש מקדם את כתב הברייל כאמירה עיצובית

חברה חדשה משתמשת במודל כלכלי בו היא חולקת את רווחיה עם עמותת 'כוונים' במטרה לייצר לה ערוץ הכנסה. המותג משלב עשייה חברתית באמצעות קידום מודעות ללקויי ראייה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
תכשיטים מעוצבים בכתב ברייל
תכשיטים מעוצבים בכתב ברייל | צילום: braillo
2
גלריה

המודל העסקי-חברתי פועל בהשראת המודל של 'TOMS shoes' - מודל כלכלי שחולק את רווחיו עם עמותה במטרה לייצר לה ערוץ הכנסה בנוסף לתקציב ותרומות. הרעיון הוא מותג אונליין שמאפשר לקנות מתנה שיש לה אפשרויות פרסונליזציה ובכך יש אפשרות להכניס תוכן באופן אסתטי לפריטי לבוש, תכשיטים ועוד. אימפקט שופינג.

עיצוב בשילוב כתב ברייל. צילום: braillo
עיצוב בשילוב כתב ברייל. צילום: braillo | עיצוב בשילוב כתב ברייל. צילום: braillo

הרעיון הוא שימוש בפוטנציאל האסתטי של כתב ברייל, המזוהה בדרך כלל עם מגבלה, כקוד וכאמירה עיצובית שהופכת אותו למוכר ושמיש לכולם. ביחד עם המרכז לעיוור בישראל, המותג פועל להפוך את הברייל לשפה של כולם ובכך להניע שינוי עמדות ופתיחות כלפי עיוורים ולקויי ראיה.

תגיות:
עיצוב
/
כתב ברייל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף