המודל העסקי-חברתי פועל בהשראת המודל של 'TOMS shoes' - מודל כלכלי שחולק את רווחיו עם עמותה במטרה לייצר לה ערוץ הכנסה בנוסף לתקציב ותרומות. הרעיון הוא מותג אונליין שמאפשר לקנות מתנה שיש לה אפשרויות פרסונליזציה ובכך יש אפשרות להכניס תוכן באופן אסתטי לפריטי לבוש, תכשיטים ועוד. אימפקט שופינג.
הרעיון הוא שימוש בפוטנציאל האסתטי של כתב ברייל, המזוהה בדרך כלל עם מגבלה, כקוד וכאמירה עיצובית שהופכת אותו למוכר ושמיש לכולם. ביחד עם המרכז לעיוור בישראל, המותג פועל להפוך את הברייל לשפה של כולם ובכך להניע שינוי עמדות ופתיחות כלפי עיוורים ולקויי ראיה.