עם או בלי סוכר? אתגר ה - Pepsi Taste Challenge מתקיים בארץ

חברת "פפסי" מקיימת מבחן טעימה עיוורת בין שתי חברות הקולה המועדפות על הישראלים. הקהל יבחר בין פפסי מקס הדיאטטי לבין המתחרה הסוכרי של חברת "קוקה קולה"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מבחן ה- Pepsi Taste Challenge הבינלאומי
מבחן ה- Pepsi Taste Challenge הבינלאומי | צילום: יוסי לזרוף

במבחן השנה, בחרה Pepsi max את משקה הקוקה קולה הקלאסי האדום הנמכר ביותר, מתוך הידיעה לפיה פפסי מקס, שהינו משקה דיאטטי ללא סוכר, טעים בדיוק ואף יותר מהמתחרה הסוכרי שלו. אתגר ה - Pepsi Taste Challenge מתקיים בכל רחבי הארץ מצפון עד דרום ומזמין את הקהל להשתתף במבחן טעימה עיוורת.

מבחן הטעם של Pepsi החל בשנת 1975 בארצות הברית וזכה שם להצלחה גדולה. המטרה של המבחן הייתה להראות שאנו בוחרים את משקה הקולה שלנו לא לפי הטעם אלא לפי ההרגל.

ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו: "לאחר שבשנה שעברה במסגרת מבחן הטעם של פפסי מקס הוכחנו במבחני טעימה עיוורים שפפסי מקס טעים יותר מהמתחרה ללא הסוכר, אנחנו עולים מדרגה ומאתגרים את הקולה עם הסוכר הנמכרת ביותר. אנו מאמינים שבעקבות המהלך הצרכנים יפנימו שאין טעם לשתות משקה מלא בסוכר, כשיש אלטרנטיבה טעימה יותר ללא סוכר בכלל".

בסיום מבחני הטעימה בשטח, חברת טמפו תצא בקמפיין נוסף אשר יכריז על התוצאות ויכריע אחת ולתמיד - מהו באמת טעם הקולה המועדף על אזרחי ישראל.

תגיות:
פפסי קולה
/
קוקה קולה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף