חברת 'נאוברנד' תשווק בישראל את מותג הסוכריות הבינלאומי ZERO CANDIES מבית יצרן הסוכריות היווני LAVDAS. מדובר בסוכריות ללא סוכר בטעמים: תפוז, מנטה, חמאה, אייס בלו מרענן, תות חלבי, לימון עם ויטמין סי ואספרסו קרמי. אבל מה שמעניין אותנו באמת זה הקמפיין המהמם שלהן. צילומים מרהיבים ואופנתיים המציגים תקריבים של שפתיים בצבעים עזים הממחישים את משחקי הטעמים של הסוכריות. לרגע חשבנו שאנחנו בחו"ל, אבל מדובר בהפקה שהיא נטו ישראלית. וואו.
השקת הסוכריות תלווה בקמפיין שיעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום דבי ורון בתחילת אוגוסט (8.8) ברשתות החברתיות, בדיגיטל ובנקודות המכירה בהשקעה מאסיבית, וזאת במטרה לעורר את שוק הסוכריות ללא סוכר, המוערך בכ-30 מיליון ₪, לפנות לקהלים חדשים ולייצר הזדמנויות צריכה חדשות יום יומיות.