פרקטי ואגרסיבי
חוץ מזה יש כאן שלל טכנולוגיות: מערכת התאורה מתאימה את האלומה למהירות ולתנאי הדרך, וגם, נדמה לי לראשונה באופנוע סדרתי - מערכת מתלים שבשינוי שלה בין ספורטיבי לטורינג מתחדדת זווית ההיגוי, הגובה של המתלה האחורי גדל, מה שנותן תחושה של אופנוע זריז וקצר יותר ומשנה ממש את בסיס הגלגלים. רובוטריק.
באופן די מוזר וקניבליסטי, הבעיה הכי גדולה של הכלי הזה היא אחיו ה־GS, ההרפתקן עם הסקס אפיל. הרי על כל RT נמכרים שלושה GS. וזה אף שה־RT הוא אופנוע הרבה יותר נכון לטיולים ארוכים בזוג. מכונת הספורט־טורינג המושלמת?