את נתון טווח הנסיעה החשמלי, 109 ק"מ, הוא כמעט מאמת במציאות, אנחנו השגנו 100 ק"מ נאים. עם סוללה טעונה ונהיגה במצב היברידי אפשר להשיג צריכה של מעל 50 ק"מ לליטר ב־200־150 הקילומטרים הראשונים, וכאשר הסוללה אינה טעונה כלל יורדת הצריכה ל־16 ק"מ, כמו היברידי לא הכי יעיל. בסך הכל, טוב מאוד. הסוללה היא בקיבולת של 21.4 קילוואט וטעינה (איטית בלבד) אפשרית בקצב של 6.6 קילוואט (3.7 ק"א בדור הקודם), מה שמאפשר טעינה מלאה של הסוללה בתוך 3 שעות ו־24 דקות. יש בחירה בין 4 מצבי טעינה חוזרת.
כמו כן, מי שמקבל רכב צמוד מהמעסיק יוכל לקבל כאן גם הטבת שווי שימוש בסך 1,130 שקל, שעוד לא ברור כיצד תיראה בשנה הבאה. אם אין לכם חניה פרטית שמאפשרת טעינה קבועה, או אחת בעבודה, הגרסה ההיברידית כדאית יותר עבורכם. אבל לאחרים הפלאג־אין היא רכב ברוח הזמן, שיאפשר לרוב הנסיעות שלכם להיות חשמליות. רכב מאובזר, נאה ונעים, שיתרום את שלו להשתלטות הסינית על כבישי ישראל.