יבואנית הרכב הישראלית במהלך נדיר - ולא רק לחברי מועדון | אודי עציון

יבואנית MG הודיעה כי תוריד את המחירים בכמה אלפי שקלים. במיוחד לרגל המאורע יצאנו לבדוק את ה־MG HS, והמסקנות מעודדות מאוד ועושות נעים בנשמה ובכיס גם אחרי רכישת הרכב

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
הדגם החדש של MG
הדגם החדש של MG | צילום: אודי עציון
2
גלריה
תא הנהג - MG
תא הנהג - MG | צילום: אודי עציון

את נתון טווח הנסיעה החשמלי, 109 ק"מ, הוא כמעט מאמת במציאות, אנחנו השגנו 100 ק"מ נאים. עם סוללה טעונה ונהיגה במצב היברידי אפשר להשיג צריכה של מעל 50 ק"מ לליטר ב־200־150 הקילומטרים הראשונים, וכאשר הסוללה אינה טעונה כלל יורדת הצריכה ל־16 ק"מ, כמו היברידי לא הכי יעיל. בסך הכל, טוב מאוד. הסוללה היא בקיבולת של 21.4 קילוואט וטעינה (איטית בלבד) אפשרית בקצב של 6.6 קילוואט (3.7 ק"א בדור הקודם), מה שמאפשר טעינה מלאה של הסוללה בתוך 3 שעות ו־24 דקות. יש בחירה בין 4 מצבי טעינה חוזרת.

כמו כן, מי שמקבל רכב צמוד מהמעסיק יוכל לקבל כאן גם הטבת שווי שימוש בסך 1,130 שקל, שעוד לא ברור כיצד תיראה בשנה הבאה. אם אין לכם חניה פרטית שמאפשרת טעינה קבועה, או אחת בעבודה, הגרסה ההיברידית כדאית יותר עבורכם. אבל לאחרים הפלאג־אין היא רכב ברוח הזמן, שיאפשר לרוב הנסיעות שלכם להיות חשמליות. רכב מאובזר, נאה ונעים, שיתרום את שלו להשתלטות הסינית על כבישי ישראל.

תגיות:
היברידית
/
mg 3
/
רכב חשמלי
/
השוואת רכבים
/
פלאג אין
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף