כדי להתגבר על האמברגו תתחיל טויוטה לייצר את הקורולה ההיברידית בתקינה קנדית באחד ממפעליה ביפן. זאת אחרי ששאר דגמי הקורולה בתקינה צפון אמריקנית מיוצרים רק במפעל החברה במיסיסיפי שבארה"ב.
מדובר בייצור מיוחד לישראל, שמאפשרת לצד מכירת רכבים בתקינה אירופית גם בתקינה קנדית - תקינה אמריקנית + מד מהירות בקילומטרים לשעה.
טויוטה לא הייתה מבצעת את השינוי, המחייב התארגנות לוגיסטית מורכבת, ללא הבטחה של היבואן הישראלי לרכישת אלפי מכוניות בשנה. וכך תגדל התחרות בשוק המשפחתיות, שבו שולטות כעת יונדאי אלנטרה ההיברידית וסקודה אוקטביה ההיברידית הקלה. האם התחרות תוביל לירידת מחירים, כך שנוכל לרכוש קורולה היברידית בפחות מ-170 אלף שקל? נדע בנובמבר.
הדור היוצא יוצר גם במפעל החברה בסלובקיה, מה שאפשר את המשך מכירת הדגם גם לאחר הטלת האמברגו. אבל המפעל בסלובקיה יעבור עם סיום ייצור הדור השישי הסבה לייצור חשמליות, לקראת השקת רנו טווינגו החדשה וגרסת דאצ'יה שתבסס עליה.
עם אורך של 4.29 מטר שמציגה מכונית הקונספט שמקדימה את הדגם הסדרתי, נראה שמדובר במכונית מרווחת למדי, עם עיצוב שמזכיר מאוד את הולוסטר. הייצור יתחיל ב-2026, אבל רק במפעל הטורקי של יונדאי.