זה לא שלא נמכרו כאן פלאג־אינים בעבר, קיה נירו PHEV ו־MG EHS מכרו כאן כל אחד מהם אלפים רבים בשנים הקודמות. אבל השנה ההיצע זינק: נירו פלאג־אין עזבה את הבניין, גרסת הפלאג־אין של יורשת ה־EHS, שנקראת HS הגיעה, ובמקביל נחתו כאן ג'אקו 7, שהפך לרכב הנמכר בישראל, גרסאות פלאג־אין של צ'רי טיגו 7 ו־8, ובקרוב גם לינק אנד קו 01, שחוזר אחרי מתיחת פנים והוזלה, לינק 08 עם טווח רשמי מרשים של 200 ק"מ, טיגו 9 הגדול יותר, אומודה 7 ו־9, וגם BYD סיל U ובקרוב גם סי ליון 5 החדש.
החיסרון היחידי שטופל לעומת החשמלי הוא ההתרעות ההיסטריות של מערכות הבטיחות. הן לא ממש כוילו אחרת, אלא שנוספה אופציה יעילה לנתק כמה מהן ביחד בכל תחילת נסיעה. אין גם אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, אלא אפליקציית שיתוף מסך ודונגל שמספק היבואן. מה שיש הוא המון מקום, מלפנים ועוד יותר מאחור. צריכים להסיע שלושה מבוגרים או שלושה פעוטות בכיסאות בטיחות? זה האוטו. מאחור הרצפה שטוחה, יש יציאת מזגן ושקעי טעינה ובניגוד לסיניות רבות אחרות המושב לא נמוך מדי. תא המטען גדול יחסית לסיניות ומספק בהחלט עם נפח של 435 ליטר. יש גם כיסוי למטען שלא היה בעבר. גלגל רזרבי עדיין אין.
אפשר לבחור בין מצב חשמלי שיתניע את מנוע הבנזין לטעינה אחרי שהסוללה תרד ל־25%, מצב שידחה את ההתנעה ל־9% סוללה, ומצב של שימור הסוללה ונסיעה בטעינה ישירה ממנוע הבנזין. וכך, אחרי שהסוללה התרוקנה, לא השגנו יותר מ־15 ק"מ לליטר כשהמנוע פועל. טעינה מהירה אפשרית בקצב של 65 קילוואט, או איטית ב־6.6 קילוואט.
אבל הנדסת האנוש עדיין לא מספיק טובה, הגיע הזמן למערכות בטיחות מכוילות נכון, ורכב ב־2025 צריך להגיע עם אנדרואיד וקארפליי, ולא עם הבטחה שהם יתווספו בעתיד בעדכון תוכנה לכל המכוניות. גם האחריות על הרכב קצרה יותר מלרוב הסיניות האחרות. הקרוסאובר הזה הוא רכב טוב, שיכול היה להיות מצוין עם קצת יותר תשומת לב שעוד לא מאוחר להעניק לו.