הקרוסאובר ההיברידי הזול בארץ: הרכב שמרסק את השוק ומשתלט על ישראל

הגרסה ההיברידית של צ'רי טיגו 4 חזקה וחסכונית יותר מגרסת הבנזין שאת הטעויות שלה ניסתה לתקן, אבל האם זה מספיק לה כדי להתחרות ביריבותיה מהמזרח הרחוק, כולל היאריס קרוס?

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
צ'רי טיגו 4 היברידי
צ'רי טיגו 4 היברידי | צילום: אודי עציון
3
גלריה
צ'רי טיגו 4 היברידי
צ'רי טיגו 4 היברידי | צילום: אודי עציון
צ'רי טיגו 4 היברידי
צ'רי טיגו 4 היברידי | צילום: אודי עציון

ועדיין מדובר באחד מתאי הנוסעים המרשימים והמרווחים בשוק שלו, בטח במחיר הזה. המושב היה נוח גם אחרי שעות, יש חימום קדמי, מפתח חכם, מצלמות היקפיות - בקיצור, אבזור שלא מבייש רכבים יקרים בהרבה. ולמרות המאמץ עם המסך, הנדסת האנוש לא מוצלחת: מסך התפעול מסורבל ועם טעויות בתרגום, כולל תצוגת צריכת הדלק בלוח המחוונים שטוענת להצגת הצריכה ב"50 הקילומטרים הקרובים", כאשר בפועל כמובן היא מציגה את 50 הק"מ האחרונים, ולא עוסקת בנבואות. חבל שאין אפשרות לאפס ולקבל צריכה במרחקים שנבחר. קורות הצד מאסיביות, וההגה מתכוונן רק מעט לעומק.

במושב האחורי יש יציאת מזגן, עדיין לא מובן מאליו בקרוסאוברים בגודל הזה והמרווח סביר. אבל המושב קצת נמוך, והחלונות קצת קטנים ומחשיכים את התא האחורי. תא המטען הוא בנפח רשמי של 310 ליטר, אך התחושה היא של אחד גדול יותר. גיבנת בצידו הימני מסתירה את מצבר ה־12 וולט שהועבר מתא המנוע, ואין גלגל רזרבי, היבואן מבטיח להציע אחד בקרוב.

תגיות:
קניית רכב
/
רכב חשמלי
/
קרוסאובר
/
צ'רי
/
רכב היברידי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף