הקיץ הגיע ואיתו הצורך לצאת החוצה, להתמנגל ולהכיר אנשים חדשים בחייכם. בחודשי הקיץ גם אפליקציות ההיכרויות עובדות שעות נוספות ואם אתם רוצים להצליח למצוא את אהבת חייכם עוד בימי השמש של 2022, הנה כמה טיפים מהמומחים של Bumble שיוכלו להגדיל עבורכם את הסיכויים:

עדכנו את התמונות בפרופיל שלכם
התמונות הן הזדמנות לשקף את מי שאנחנו, בין אם זה באורח החיים או בתחומי עניין. התמונות הן הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לפרופיל שלנו, אז איך נדע איזו תמונה לבחור?

וודאו שהתמונות צולמו בשנה האחרונה (בלי תמונות בחדר כושר בבקשה). מצאו איזון בין צילומים סטטיים שלכם, לבין תמונות תוך כדי עשיית דברים שאתם אוהבים, שיאפשר נקודת מבט על חיי היומיום ולא רק על המראה. שימו לב שרוב התמונות יהיו תמונות בהן אתם במרכז, והכי חשוב - תמונות בהן אתם מחייכים, תמונות עם חיוך הן המוצלחות ביותר. בחודש שעבר, אנשים בישראל שהוסיפו יותר מ-3 תמונות לפרופיל Bumble שלהם, ראו עלייה של 52% בהתאמות מאשר אלו שלא!

אם אתם לא מצליחים לבחור את התמונה הראשית בפרופיל שלכם מבין כלל התמונות, תוכלו להיעזר בפיצ׳ר בבאמבל - "התמונה הטובה ביותר" - המערכת תסמן את התמונה שתייצר עבורכם הכי הרבה "לייקים", ותעלה אותה לראש הפרופיל.

אפליקציית ההיכרויות באמבל (צילום: יחצ)
אפליקציית ההיכרויות באמבל (צילום: יחצ)

תגדירו את הכוונות שלכם 
האם אתם מחפשים קשר רציני? קשר מזדמן? חשוב שתהיו ברורים לגבי סוג מערכת יחסים שאתם מחפשים. הגדרת הכוונות שלכם מראש, תעזור לוודא שתפגשו אנשים שמחפשים את אותו הדבר - כך שלא תבזבזו את הזמן שלכם ושל אחרים. 

מלאו את ה-Bio שלכם בדברים שמעוררים בכם תשוקה ועניין 
שתפו בתחומי עניין ובדברים שעושים אתכם מאושרים. בישראל תחומי העניין המובילים כוללים: ריצה, יוגה, הופעות חיות, אמנות וצילום. שיתוף המידע בפרופיל יסייע לכם להתחבר בקלות לאנשים בעליי תחומי עניין זהים ויהפוך את השיחה ביניכם  להרבה יותר קלילה וזורמת. אם אם לא שיניתם את הביוגרפיה שלכם באפליקציה בששת החודשים האחרונים, נסו לרענן אותה ולהפוך אותה אקטואלית יותר, בין אם בהתייחסות רצינית על נושא שחשוב לכם או בהתייחסות משעשעת לתופעה חברתית תרבותית. 

התרכזו במה אתם כן, ולא במה שאתם לא
קחו ככלל אצבע לציין רק את מה שאתם כן מחפשים והימנעו מלציין את מה שאתם לא מחפשים (למשל, "לא מחפש שום דבר רציני"). במקום זאת, התרכזו בלכתוב את מה שאתן כן רוצים ומחפשים, למשל "מחפש קשר מזדמן".