אמש (א') סוכנות הייצוג יולי חגגה 30 שנה של עשייה באירוע נוצץ, כמו שאתם יכולים לדמיין באולמי L1, בתל אביב בחסות IL Makiage. במהלך הערב הופיעו נס וסטילה עם הלהיט הויראלי ״תיק קטן״ ואבי אברומי עם מיטב הלהיטים שלו. 

אלין כהן ומירי (צילום: אמיר מאירי)
אלין כהן ומירי (צילום: אמיר מאירי)

לאירוע הגיעו כ-1000 מוזמנים ביניהם המיוצגים והמיוצגות של הסוכנות לדורותיהם: שיר אלמליח, דיאן שוורץ, אבי אברומי, אלין כהן יחד עם אמה מירי, שרית פולק, נס וסטילה, שירלי בוגנים, מאי תגר, יוצאי האח הגדול רוי רייניש יחד עם בת זוגו לין אלפי, טיטי איינאו שהגיעה עם צחי בעלה, אלה איילון, גל רובין, נטע ברזני, נויה אריאלי שהגיעה בלי דור טאוב בן זוגה מאהבה חדשה, ליאם אבני הבן של אקי וסנדי בר ועוד ועוד שמות מוכרים. 

אנחנו הלכנו לעשות סדר ובדקנו מה היו הלוקים שלא רצינו שתחמיצו. אז קבלו אותם והצביעו מה דעתכם:

דיאן שוורץ

לבשה לאירוע שמלה לבנה עם שסע עמוק של בית האופנה מרגוט תיק של בוטגה ונעל של סטיב מאדן. חייבות לומר שזה הלוק שהכי אהבנו, וכשמדובר בלוקים- דיאן שוורץ אף פעם לא מאכזבת אותנו. 

נויה אריאלי 

הגיעה כשהיא לובשת שמלה של מעצבת הכלות נוי אליהו ותכשיטים של דניאלה קפולטו. אהבנו את הצבע, אהבנו את השמלה. שאפו.

שרית פולק

הגיעה כשהיא לובשת שמלה לבנה של זארה ונעליים של טרמינל X. לוק פשוט ודיי משעמם.


טיטי איינאו

לבשה שמלה של רותם חן ונעליים תואמות. אם אתם שואלים אותנו, היא לגמרי סובבה ראשים אתמול באירוע. 

נטע ברזני

בלוק של מאיו בוטיק. בשביל ללבוש צבע כמו שנטע לובשת צריך לדעת לעשות את זה נכון ומדויק, כמו שתוכלו לראות בשמלה של טיטי ממש למעלה, כאן יחד עם התסרוקת והאיפור פחות אהבנו את השילוב המצועצע. 

גל רובין

פיינליסטית הישרדות הגיעה לבושה בשמלה שחורה עם פרחים ממדיים של הודיה אמסלם. אמנם בהישרדות היא לא זכתה, אבל אצלנו היא עשתה את זה פשוט בצורה פנטסטית בלוק שלבשה. 

מאי תגר

לבשה חליפת שני חלקים בצבע שחור מAya muse עקבים של Prada ותיק של Bottega Veneta. מאי את מהממת, ויש לך את זה! you go girl!

אלה איילון

הגיעה בשמלה לבנה של המותג for love & lemons והשלימה את הלוק בנעלי עקב לבנות גבוהות. סגנון שונה ממה שאנחנו רגילים לראות על אלה איילון ואנחנו בחרנו להעריך את הצניעות. 

אלין כהן

הגיעה לאירוע בשמלה לבנה של ריבולב עם פרח שחור מרכזי. חמוד. אין ספק שיכלה יותר

צילום: אמיר מאירי