הסופר מודל בר רפאלי, שבסוף השבוע האחרון כיכבה על השטיח האדום בפסטיבל הסרטים השנתי בוונציה המציין 80 שנה, וכהרגלה היממה את העולם וגם אותנו, שיתפה באינסטוש אלבום תמונות שעשה לנו חשק ללכת ולעשות שיעורי בית על הלוק שלה.

רפאלי העלתה פוסט כשהיא מטיילת לה על אחד הגשרים בוונציה היפה ונהנית מגלידת פיסטוק על הרקע של העיר על המים מאחוריה. היא לבשה שמלת מידי לבנה עם חירורי פרחים מבד שקפקף. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

בלוגרית האופנה יובל כספית לא נותרה אדישה ללוק ממש כמונו ושיתפה לסטורי שלה את הלוק של בר עם תיוג של הסופר-מודל וכתבה ״בא לי לדעת מאיפה השמלה של בר רפאלי. מי עושה את המחקר ומעדכנת?״. רפאלי מיהרה לענות במהירות אצלה בסטורי וכתבה לה ״פשוט תשאלי״. בסטורי שלאחר מכן היא תייגה את מותג הבגדים ממנו השמלה.

בר רפאלי (צילום: אינסטגרם)
בר רפאלי (צילום: אינסטגרם)

אם גם אתן הסתקרנתן, מדובר במותג אמריקאי בקוסנפט רומנטי העונה על השם- DÔEN והוא אכן נשלח לישראל. את השמלה של בר לא מצאנו באתר, אך מרפרוף קצר באתר הבנו כי המחיר לשמלה מתחיל ב1,000 שקלים ומגיע גם ל-2,000 ואם יש לכן את התקציב אז בהחלט שווה קפיצה.

נתעכב על הלוק של ברבור שלנו: את השמלה הלבנה עם עיטורי הפרחים היא השלימה עם תיק הדנים המוכר של לואי ויטון שאנחנו מתות להשיג!! משקפיים שחורים וסניקרס לבנות. מתחת לשמלה היא בחרה בהלבשה תחתונה בצבע שחור, שילוב לא שגרתי ובהחלט מעניין, ויש מצב שהיא התחילה כאן טרנד. 

בר רפאלי (צילום: אינסטגרם)
בר רפאלי (צילום: אינסטגרם)