במציאות הלא פשוטה שהעם שלנו עובר, במלחמה הקשה שגבתה וגובה מחיר כל כך כבד, חשוב לפעמים להרים את הראש עם אופטימיות ותקווה שבסוף, ״יהיה טוב״. סיפור שהגיע לאוזננו הבוקר הצליח לגרום לנו לשמור על אופטימיות זהירה וקצת לשטוף את העיניים מהחדשות הרעות, ולזכור איזה אנשים מוכשרים ומדהימים יש בצד שלנו.

המאפרת הישראלית המוכשרת דורין בר, שכבר נתקלנו בשמה לא פעם כשאיפרה כוכבים גדולים בביצה הישראלית, קטפה בסופ״ש האחרון הישג מרשים שהגיע לאפר את השחקנית ההוליוודית המהממת סופיה ורגרה

סופיה ורגרה באיפור של דורין בר (צילום: דורין בר)
סופיה ורגרה באיפור של דורין בר (צילום: דורין בר)

תפסנו אותה לשיחה קצרה וזה מה שסיפרנו לנו: ״סופיה ורגרה עוקבת אחרי מספר חודשים. לא התייחסתי לזה כל כך בהתחלה. אחר כך התחלנו להתכתב בסטורי״ מספרת דורין, ״קיבלתי צו 8 הייתי בדרום במילואים בבסיס סגור ואז איך שסיימתי סופיה שלחה לי הודעה ושאלה אם אני נמצאת בהוליווד. עניתי לה כמובן שכן, ומבלי לחשוב פעמיים רכשתי כרטיס טיסה לאל איי, מה שנקרא מהמילואים ישר להוליווד״.

״מהמילואים ישר להוליווד״ (צילום: דורין בר)
״מהמילואים ישר להוליווד״ (צילום: דורין בר)

בהקשר למלחמה סיפרה לנו דורין כי סופיה תומכת בישראל, ״היא שיתפה בסטורי שלה על החטופים. לא דיברנו אתר מדי פוליטיקה אבל היא מקסימה ומהממת. יש לי בעמוד האינסטגרם שלי תמונה שאני עם מדים ונשק, ממש מהתמונות האחרונות שפרסמתי (רואים את זה אצלי בעמוד) והיא יודעת וראתה את זה ובכל זאת קראה לי. עבדתי איתה בנטפליקס וגם בצילומים אצלה בבית״.

על החוויה שיתפה דורין שהיה לה מאוד כיף עם סופיה ועל אף שהאנגלית שלה ״לא בשיא״ היא בכל זאת הצליחה לתקשר איתה בצורה טובה. ״איפרתי אותה פעמיים. בפעם הראשונה זה היה במשרדים של נטפליקס. זו הייתה חוויה מדהימה. סופיה בדיוק מוציאה סרט בשם ״גריזלדה״ (יצא בנטפליקס ב-25 בינואר) והיא הזמינה אותי כדי שאאפר אותה לכל הסיקורים והראיונות שעורכים לה סביב השקת הסרט״.

המאפרת דורין ענבר וסופיה ורגרה (צילום :דורין ענבר)