אחרי שהכירו מול המצלמות, זוכת העונה הקודמת של ״האח הגדול״, טליה עובדיה ובחיר ליבה שחף רז נישאו אתמול בחתונה גדולה שכללה את כל כוכבי הביצה. החתונה הייתה בקונספט סרטי ״דיסני״ ואף הזוג המאושר צעד לחופה עם השיר ״can you feel the love tonight״ מהסרט ״מלך האריות״. 

טליה עובדיה, שחף רז (צילום: עידן חסון)
טליה עובדיה, שחף רז (צילום: עידן חסון)

במהלך הערב, הכלה לבשה שלוש שמלות שאת כולן עיצב עבורה המעצב אלון ליבנה, שוחחנו עימו בכדי להבין מאיפה ההשראה לשמלות, ואיך בחר דווקא בעיצובים אלו לטליה. ״כשטליה באה אליי ורצתה שלוש שמלות אז באמת היה את המקום הזה שלה שהיא רוצה להיות נסיכה של דיסני ולהיות עם מראה מאוד נסיכות ומאוד קלאסי״ הוא מספר, ״אבל היה לה חשוב גם לתת טוויסט אופנתי, שהוא אחר וללבוש שמלה שלא ראו כבר משהו כזה פה בארץ. ובאמת החלטנו ללכת מחוך שהוא ארוך ומחטב והוא נגמר בצורה אלכסונית שבחלק העליון שלו יש דיגום של פרח מפוסל, אלמנט מאוד קלאסי אבל גם נתנו לנו קפיצה עכשווית, עם חצאית נפוחה המחוך מפוסל עם קווים לאורכו מחוך מאוד ויקטוריאני״.

טליה עובדיה בשמלת כלה (צילום: עידן חסון)
טליה עובדיה בשמלת כלה (צילום: עידן חסון)

בנוגע לשמלה השנייה שלבשה, הוא מספר לנו ״בשמלה שניה החלטנו ללכת על משהו קצת יותר חצוף, קצת יותר סקס,י אז חזרנו את האלמנט של המחוך עם כל העצמות והקאפים אבל הפעם הלכנו על משהו שקוף יותר, צמוד יותר, קצת מראה של בתולת ים כזה נימפה.. משהו מאוד סקסי, אבל שוב במידה, כי לא עשינו שסע ובחרנו שהשמלה עדיין תישאר סגורה, אבל היה חשוב לנו לעשות משהו שלא ראינו. זה מה שליווה את כל התהליך- לנסות להביא משהו קצת חדש, שיביא משאב רוח מעניין בתחום הזה של השמלות כלה״.

הלוק ה-2: טליה עובדיה (צילום: עידן חסון)
הלוק ה-2: טליה עובדיה (צילום: עידן חסון)

״בשמלה השלישית באמת עשינו סוג אומג׳ לשמלה הראשונה. הלכנו על שמלה חלק שהחלק הראשון שלה הוא סטרפלס קצת אסימטרי, ובחלק התחתון זה בעצם מיני עם טרפז ודיגום של בד שנאסף לפרח שקצת מזכיר את הפרח של השמלה הראשונה, אבל הוא קצת שונה. בכוונה הלכנו על שתי שמלות ארוכות בראשונה ובשניה, ובשלישית רצינו משהו שהוא קצר ונוח, שהיא יכולה לרקוד ולהנות איתו, ולא שמלה שקשה לרקוד איתה וחשופה שכל צד אפשר לראות איזה שהוא משהו, אלא בכוונה ללכת על משהו שהוא אפילו הייתי אומר שיש בו איזשהי נאיביות או תמימות כזאת...  שמלת פרחים מאוד יפה״ מספר אלון ליבנה בריאיון למעריב. 

השמלה השלישית והיפה ביותר בעינינו (צילום: עידן חסון)
השמלה השלישית והיפה ביותר בעינינו (צילום: עידן חסון)

אין ספק שטליה נראתה כמו נסיכה אמיתית, ככה שאנחנו מקווים שהיא הצליחה להגשים אתמול בערב את כל חלומותיה. השמלה השלישית שלבשה הייתה יצירה מושלמת בעינינו ואחד הלוקים היותר מיוחדים שראינו לאחרונה. אמנם אלמנט הפרח הפך להיות אובייקט שמעצבים רבים משתמשים בו, אך אלון ליבנה הצליח לעשות בו שימוש שונה ולתת לו טוויסט שישב על עובדיה פשוט בצורה מדויקת וכל כך נעימה לעין.

טליה עובדיה (צילום :עידן חסון)

״טליה הייתה נראית בעיני בשיא שלה אתמול עם שלושת השמלות״, ממשיך ומספר לנו אלון ״אני לא מפסיק לקבל הודעות, לא מפסיק לקבל פרגונים. בנות כבר שואלות מתי אפשר לקבוע ולראות את השמלות. זה ממש חריג״ .