הדוגמנית טיילור מלכוב בחרה מאז פרוץ המלחמה להוריד פרופיל ברשתות החברתיות, ובחודש שעבר שיתפה מדוע היא בחרה בריחוק וחשפה שעברה תקופה קשה ומטלטלת, כעת, אנחנו שמחים לבשר שלפחות מבחוץ נראה כי תמה התקופה הקשה שחוותה שכן היא עלתה על המטוס להפקת אופנה משגעת בפריז והיא נראית פשוט זוהרת. 

טיילור מלכוב בקמפיין שמלות כלה (צילום :עידן בקשי)

מלכוב עלתה על טיסה לצרפת והצטלמה לקמפיין של המעצב הישראלי-צרפתי דילן פריאנטי שמתמחה בעיצוב שמלות כלה וערב בקו הוט קוטור צרפתי. מטרת הנסיעה היא אמנם הייתה לצילומי הקמפיין אך גם למטרת חופש והנאה, ובעיר כל כך מושלמת כמו פריז אין לנו ספק שהיא הושגה.

שוחחנו עם מי שהיה אחראי על השמלות ההיסטריות שלבשה בקמפיין והופתענו לגלות שמדובר במעצב ישראלי העונה לשם דילן פריאנטי, שמחזיק בחנות בפריז והן בתל אביב, ״הסגנון הצרפתי הוא מאוד מורגש במה שאני מעצב״ הוא מספר לנו, ״אבל אני אוהב מאוד לשלב את זה עם השראות ישראליות. אני אוהב את הקונטרסט בין הקוטור הצרפתי והטכניקה בתפירה והמוגזמות בפרופורציות של אופנת הוט קוטור אבל אני אוהב לשבת את זה עם הסקסיות והקלילות הישראלית״.

טיילור מלכוב (צילום: עידן בקשי)
טיילור מלכוב (צילום: עידן בקשי)

״אנחנו מתמחים בעיקר בעיצובים של שמלות כאלה אבל יש לנו גם כמה שמלות ערב קולקציה שיותר קוטור, כזאת שמיועדת לשטיח אדום או לכלות שעושות חינה מוגזמת או אירועים מאוד מאוד גדולים. השמלות זמינות בשואו רום בתל אביב (רחוב רזיאל 2) וגם בפריז ובכמה נקודות בעולם בחנויות של ריטיילר שמוכרות את המותג שלנו״

כמה זה יעלה לכן?
״בארץ טווח מחירים מתחיל בסביבות ה-12 אלף שקלים להשכרה, יש מין הסתם שמלות ביותר, גם ב-20 אלף שקלים. אנחנו גם עושים עיצובים אישיים.  בצרפת המחירים נעים בין 10-5 אלף יורו למכירה״ 

טיילור מלכוב (צילום: עידן בקשי)
טיילור מלכוב (צילום: עידן בקשי)

הקמפיין עוצר הנשימה צולם ברחובות פריז ועל הביוטי אחראים היו צוות ישראלי שהגיע עם מלכוב מהארץ: מעצב השיער עידן בקשי והמאפרת פז לוי שעשו כהרגלם עבודה נפלאה.