הוזמנת למסיבת ראש השנה האזרחית ועדיין אין לך מה ללבוש? במילה אחת: פאייטים.השנה האזרחית החדשה היא נקודת אור בקור של החורף, במיוחד כשהיא מלווה במסיבות נוצצות שהצליחו להתקבע גם בארצנו הקטנה והפרובינציאלית. ועכשיו, כשמסיבות הסילבסטר מתקדמות אלינו בצעדי ענק, זה בדיוק הזמן לעשות ספירת מלאי של כל הבלינג־בלינג שיש לנו בארון.



כי כשמדברים על מסיבות חגיגיות במיוחד, יש פריט אופנתי אחד שהוא פשוט מאסט - פאייטים. עיגולי המתכת הנוצצים מאפשרים לנו ליצור הופעה שלמה שמתאימה לאירועים חגיגיים בלי טיפה של מאמץ ובלי להיראות מצועצעות או צעקניות מדי. נכון שבחירה בפאייטים יכולה להיות קצת מובנת מאליה כשמדובר במסיבות סילבסטר, אבל אנחנו הרי רוצות לעשות לעצמנו חיים קלים, אז מה אכפת לנו להתעטף בגלאם בלי לשבור את הראש על הלוק הנכון או להוציא הון על קונסטרוקציות מורכבות?



ברשקה, 269 שקל. צילום: יח"צ חו"ל



גם המעצבים מחזיקים בדעה דומה לשלנו וכבר בתחילת דצמבר הם טפטפו פריטים עמוסי פאייטים למדפים בחנויות. כעת אפשר להכריז על ההשתלטות שלהם על מחלקת בגדי הערב. העונה אפשר למצוא פאייטים במגוון צבעים: החל מכסוף, זהוב ושחור הסטנדרטיים, וגם ורוד, לבן, כתום, ירוק, סגול ועוד.



אם את מחפשת פריט אחד מנצח למסיבה, תוכלי לבחור בשמלת מיני מנצנצת. אבל יש גם חצאיות מידי ומקסי, ז'קטים המשלבים פאייטים וקטיפה, מכנסיים בגזרה משוחררת ושלל אקססוריז מגניבים.