במשך שנים הטרנינג כך נראה, לא נחשב לפריט שמשפריץ יוקרה ובצדק. מדובר באאוטפיט שמשדר בעיקר ביתיות, חמימות וכיפיות – כל מה שלא מתיישב לנו כשאנחנו חושבים על סטייל, גלאם ואופנתיות. תוסיפו לזה את ההופעות המנצחות של עבריינים בבתי המשפט בחליפות טרנינג או מפורסמים שנתפסו בעדשת המצלמה בטיול עם הכלב או בדרך לקניות בסופרמרקט השכונתי והרי לכם החותמת הסופית לתדמית הבעייתית שממנה סבל הטרנינג. אבל לא עוד.

BURBERRY ל- FACTORY54 (צילום: יח''צ)
BURBERRY ל- FACTORY54 (צילום: יח''צ)

נראה שבשנים האחרונות ובמיוחד השנה בחסות הקורונה הפך הטרנינג לפריט המבוקש והמושלם ביותר להעביר איתו בחורף את הימים בבית ומחוצה לו. משפיעניות רשת, כוכבים הוליוודיים ומפורסמים מתוצרת מקומית מעלים לרשתות החברתיות סטורי ותמונות בהם ניתן לראות אותם בקולקציות טרנינגים צבעוניות הכוללות כיתובים, הדפסים והופעות אורח של דמויות אהובות. לא עוד מראה מתאמץ ומוקפד במרחב הפרטי אלא תמונות אותנטיות בחליפות פוטר מושקעות. אם בעבר חליפות הטרנינג זוהו רק עם חובבי האימונים והספורט, הרי שבשנים האחרונות בחסות אופנת הרחוב, קיבלנו קולקציות שלמות של טרנינג שמגיע בזוגות או בסינגל.

קסטרו (צילום: שרבן לופו)
קסטרו (צילום: שרבן לופו)

לצד חליפות הפליז והפוטר שמוצעות ברשתות האופנה המקומיות והבינלאומיות נמצא גם חליפות טרנינג של מותגי ספורט דוגמת אדידס, ריבוק ונייקי המאופיינים בטכנולוגיות ייחודיות ובדים נושמים וקלילים שיסיעו לנו במהלך פעילות ספורטיבית. מעצבי העל ובתי האופנה הגדולים הבינו שנוחות היא שם המשחק והם מציעים גרסאות הוט קוטור משלהם לחליפות הטרנינג. כך למשל נגלה שבית האופנה הבריטי ברברי מציע צמד חמד הכולל את ההדפס האייקוני שמזוהה עימו. גם לבתי האופנה קלווין קליין, טומי הילפיגר וראלף לורן יש אופציה חמימה ונעימה לגברים.

ברשקה (צילום: יח''צ)
ברשקה (צילום: יח''צ)

רגע לפני שאתה קופץ לקניון, חנות הרחוב או האתר החביב עליך, קבל עצות זהב לבחירת הטרנינג המושלם: רובנו מתייחסים לטרנינג כבגד לבית ובמידה וזה הייעוד שלו, מומלץ לרכוש טרנינג בגזרה רחבה או במידה גדולה יותר מזו שמתאימה לנו. כשבוחרים חליפת טרנינג לפעילות ספורטיבית חשוב לרוץ במקום, לקפוץ ולהתמתח כדי לבדוק אם היא תתאים לנו לפעילות אנרגטית. כשמדובר בטרנינג שישמש אותנו לפעילות חברתית חשוב שהמידה תהיה מדויקת והגזרה מחמיאה כמו בכל בגד. ודאו שרצועות הגומי לא לוחצות מידי ושאורך המכנסיים נכון ואינכם מטאטאים איתו את הרצפה. כמו בכל מערכת יחסים צמודה הכי חשוב להרגיש איתו בנוח ושכיף לכם ביחד.

פול אנד בר (צילום: יח''צ)
פול אנד בר (צילום: יח''צ)