הממטרים הקלים שהחלו לפקוד את מחוזותינו וניחוחות הסתיו שהגיעו איתם, עשו לי חשק להתעטף. באופן טבעי משכתי מהארון את הפריט הכי מפנק שיש לי - הקימונו. חלוק הבית היפני עבר הרבה גלגולים בעשור האחרון, הבולט שבהם הוא המעבר מפריט בית יומיומי לכוכב במסלולי התצוגות.

הקימונו, שמלווה אותנו בארבע השנים האחרונות, מתאים מאוד לחילופי עונות. למעשה, כבר בשיא הקיץ ראינו אותו על נשים רבות שחיפשו פריט קליל שייתן עוד רובד ללוק, או לכל הפחות כמגן מקור המזגנים. כעת הוא סופר־רלוונטי, כי הוא מושלם לטמפרטורות הסתוויות שמשתנות כהרף עין. בנוסף, הוא סופר־שיק בלי להתאמץ, כך שהוא מתאים כמעט לכל מטרה.

מה שאני אוהבת בו בעיקר הוא הוורסטיליות שלו. מצד אחד כיף לזרוק אותו מעל טרנינג או פיג'מה כשמתנחלים בבית, ומצד שני הוא נראה נהדר מעל כל פריט אחר בארון שלנו. אם זה ג'ינס וטי־שירט או שמלה מושקעת. העונה, הקימונו מגיע במגוון אורכים, והפופולרי בהם הוא הקימונו הקצר, שמכסה במקצת את הישבן. למעשה, מהבחינה הזאת הוא יכול להחליף את הבלייזר המחויט, כי הוא מחלק את הגוף בצורה נכונה, וכשמשלבים אותו עם חגורה הוא יוצר מראה של מותניים צרים.

מבחינת צבעוניות, השמיים הם הגבול. הקימונו מעוצב במגוון צבעים והדפסים: מצבעוניות פסטלית ורכה ועד צבעים בולטים ונועזים. בגזרת ההדפסים אפשר לראות ציורי אבסטרקט, פרחים, צורות גיאומטריות ועוד.  

קימונו: אבישג ארבל - 179 שקל, FEYGE - מחיר 299 שקל  (צילום: מני פאל,יח''צ)
קימונו: אבישג ארבל - 179 שקל, FEYGE - מחיר 299 שקל (צילום: מני פאל,יח''צ)

קימונו (צילום: יח''צ)
קימונו (צילום: יח''צ)
קימונו (צילום: יח''צ)
קימונו (צילום: יח''צ)

קימונו (צילום: יח''צ)
קימונו (צילום: יח''צ)

קימונו (צילום: יח''צ)
קימונו (צילום: יח''צ)

צילום: מני פאל, מיכאל טופיול, באדיבות יאנגה, שילת מזרחי, ניר יפה, Monsoon, אסף לוי, יח"צ