מאז שנכנס לבית הלבן, דווח בארה"ב על עלייה בביקוש לדגם, וכעת נרשמה עלייה במכירות גם בישראל. "בתקופה האחרונה נרשמת עלייה של כ-10 אחוזים לדגם המשקפיים בארץ. ללא ספק, מדובר באחד מהדגמים הקלאסיים והעל זמניים בעולם המשקפיים" מוסר ירון עמיר, סמנכ"ל שיווק רשת אופטיקנה.
משקפי הטייסים, שנמצאים איתנו משנות ה-30, לא מפסיקים להיות אופנתיים ולככב בטופ ליסט של מותגי הסטייל מדי שנה. לזה אנחנו קוראים קלאסיקה. דגם הטייסים הוא הדגם הראשון של מותג המשקפיים ריי באן שנוסד בשנת 1937. הוא יוצר לראשונה ב-1939 עבור טייסי ארה"ב במטרה להקל עליהם את סינוור השמש, ולהוריד את עוצמת האור מהגוונים הכחולים והלבנים הבוהקים שבשמיים. משקפי השמש היו קלים במיוחד בהשוואה למשקפיים שהרכיבו הטייסים עד אותה תקופה ונחלו הצלחה רבה. בהמשך עוצבו מחדש עם מסגרת מתכת, נרשמו כפטנט בשם משקפי הטייס של ריי באן ושווקו לקהל הרחב. במהרה הפכו למותג אופנתי המבוקש עד היום.
ביידן הוא לא הפרזנטור הלא רשמי היחיד למותג. גם דמותו של טום קרוז בסרט "אהבה בשחקים" שיצא לאחרונה בסרט המשך "מאווריק", הרכיב את הדגם הספציפי הזה בסרט המקורי משנת 1986 ותרם רבות לעלייה במכירות של הדגם בעולם כולו.