מותג תכשיטי צ'ארמס איטלקי שנוסד בשנת 1994 ושייך לתאגיד היוקרה  Kering שכולל את בתי אופנה הגדולים והאהובים כמו גוצ'י, אלכסנדר מקווין, בלנסיאגה, ועוד... 

DoDo הוא המותג יוקרתי הראשון שהציע תכשיטים מורכבים ומתקדמים לקהל יוניסקס רחב יותר על ידי שילוב של אסתטיקה שובבה והבעת מסר אישי. 

כשם שהתכשיטים נושאים איתם סיפורים ותרבויות משחר ההיסטוריה האנושית DoDo נושא עמו את הסיפור שלך! אבל רגע לפני הסיפור של כל אחד מאיתנו, חשוב שנבין את הסיפור של DoDo- סיפור שנולד מאהבת הטבע במטרה להחזיר לחיים את הציפור הנכחדת דודו באמצעות קו תכשיטים הנושא את שמה. לכן חרט על דגלו לקדם את נושא הקיימות והמודעות לסביבה, חיות הבר והגנה על הטבע כמותג הראשון שהשתמש ב-100% זהב ופלסטיק ממוחזר בכל יצירותיו, ובכך מהווה מודל לתכשיטנות מקיימת הנעשה בצורה אקולוגית והומנית.

מותג התכשיטים האיטלקי DoDo (צילום: יחצ חול)
מותג התכשיטים האיטלקי DoDo (צילום: יחצ חול)

בעידן הנוכחי שבו כמעט כל אחת ואחד יכולים להרשות לעצמם לענוד תכשיטים, הרעיון העומד מאחורי המותג היה ליצור צ'ארם שיהיה תכשיט יוקרתי ויומיומי מגרם בודד של זהב.

DoDo מאמינים כי ניתן להגיד הרבה על אדם רק לפי תכשיטיו ולכן הקונספט הייחודי של המותג הינו לאפשר לכל אחד להביא את עולמו הייחודי לידי ביטוי דרך התכשיט. לבחור מתוך אוספי תכשיטים אייקוניים, מהדורות מוגבלות פופולריות ויותר מ-200 צ'ארמס ייחודיים בהשראת טבע, מזלות, חיות, מטרות והנאה, להוסיף שיבוצים, לשלב עם פריטים נוספים וכל מה שמאפיין את הסגנון האישי בכדי ליצור תכשיט אינדיווידואלי וייחודי.

View this post on Instagram

A post shared by Dodo Jewels (@dodojewels)

כפי שקראתם לעיל, רוח DoDo יכולה להיות בעלת צורות שונות, כל תליון  נושא קסם המספר סיפור אישי וייחודי. למשל: צ'ארמים של חיפושית שמשמעותם "מזל שיש לי אותך", כתר שמשמעותו "את הנסיכה שלי", עלה שמשמעותו "אגן עליך בכל מחיר", דבורה שמשמעותה "היה עצמך" ועוד ועוד מופלאים.

טווחי המחירים הם החל מ-300 שקלים ויכולים להגיע עד עשרות אלפים. חנות הדגל של DoDo היא בכתובת: ה' באייר 26, כיכר המדינה, תל אביב.