בזמן שכולן רצות לעשות דיאטות בזק פוגעניות או לשכב על שולחן הניתוחים כדי להגדיל את החזה או להשטיח את הבטן, יש פריט אחד חשוב שיכול ברגע לסדר לך את כל מה שמפריע לך, ועל הדרך גם לחסוך לך המון כאבי צוואר וגב ולתקתק אותך בשיק.

כן, קראת נכון. רגע לפני שאת רצה לעשות שינויים קיצוניים ומפחידים שעלולים להזיק לך, כדאי שתכירי כמה טיפים לבחירת חזייה נכונה.

הפריט הזה שגדלנו על זה שהוא לא נוח- יכול להיות דווקא מאוד נוח ומועיל- גם בריאותית וגם אסתטית. לכל אישה מבנה הגוף שלה, וזה תקף גם לחזה, ועל כן יש להקדיש כמה דקות לבחירת חזייה טובה ונוחה, כזו שתתמוך ולא תכאיב, תציק או תלחץ.

אין סיבה שתחכי כל היום לחזור הביתה רק כדי להוריד את החזייה. אם כך את מתנהלת, דעי לך שאפשר אחרת וזה בסך הכל אומר שהחזייה שלך אינה מותאמת לחזה שלך.

בוניטה דה מאס  (צילום: שי פרנקו)
בוניטה דה מאס (צילום: שי פרנקו)

אז מה עושות ואיך בוחרות?

נתחיל בתמיכה.

חזייה טובה תומכת ומונעת המון כאבי גב וצוואר, גם לבעלות חזה קטן וגם לבעלות חזה גדול. בחרי חזייה שעוטפת את הגוף שלך ברכות. שמקיפה אותך בלי ללחוץ ולהוציא 'גלגלים' ומצד שני- שגם לא תהיה רופפת וגדולה. 

איך לבחור נכון את היקף החזייה? תמדדי והקפידי לרכוס אותה על הקרס הכי גדול. אם היא גדולה לך- בחרי מידה קטנה יותר. הרכיסה מראש על ההיקף הכי גדול יאפשר לך ליהנות מהחזייה לאורך זמן, שכן היקף החזייה עשוי גומי, שנמתח ומאבד מהאלסטיות שלו. ברגע שזה קורה, את יכולה לרכוס אותה על קרס פנימי יותר וכך להתאים אותה אלייך כל פעם מחדש.

אחרי שבחרת היקף נכון, בואי נוודה שלא יקרו לך 'תאונות' ושהחזה לא יחליק החוצה כשאת מתכופפת, מרימה יד גבוה או זזה. לכל חזייה יש חיבור בין שני הקאפים. לפעמים זה חיבור רחב, לפעמים צר, לפעמים מקושט עם פפיון או שטות אחרת. זה אומנם נראה חלק לא רלוונטי- אבל הוא משפיע המון וקובע האם תקרה לך פאדיחה מול כל העובדים במשרד או לא.

קחי את האצבע שלך ונסי להכניס אותה מהחלק התחתון של החיבור. אם החיבור תלוי באוויר והאצבע עוברת בקלות יתרה- החזייה לא יושבת טוב והיא תזוז בכל תנועה איתך. אם את צריכה טיפה להתאמץ בשביל להכניס את האצבע- החזייה מונחת היטב. אם זה צמוד חזק לגוף ואף לוחץ- התרחקי ממנה! היא תגרום לך לכאבים ובחילות נוראיות.

טריומף (צילום: שי יחזקאל)
טריומף (צילום: שי יחזקאל)

ועכשיו, אחרי שסיימנו את חלק א' של התמיכה, בואי נדבר על המפגע האנושי של נשות ששת הציצים. כן, אלו שהחזה שלהן מלא גבעות ונראה כאילו יש להם 2 שדיים במרכז הגוף, מעליהן עוד זוג, ומהצדדים- באזור בית השחי- עוד זוג.

לא רק שזה לא מחמיא זה גם לא נעים ונוח. בחרי חזייה עם קאפ שעוטף את כל השד שלך, ויוצר מראה של שד אחד בכל צד. אם זה חותך ומועך את השד- בחרי חזייה אחרת.

ועכשיו לסוד האמיתי, זה שיחסוך לך ניתוח השטחת בטן או דיאטה קיצונית. מוכנה?

כתפיות החזייה עשויות גומי, שמאבדות אלסטיות ונמתחות בכל פעם שאת לובשת את החזייה, מכבסת אותה ומייבשת אותה. לא סתם יש בכתפיות מנגנון של הקטנה והגדלה. תקטיני. בכל פעם שהכתפיות רופפות- הקטיני ותראי איך החזה עולה אט אט למעלה.

ואיך זה קשור לבטן ולדיאטה? כשהחזה שלך מוחזק בגובה הנכון, יש הפרדה ברורה בין החזה לבין הבטן. זה גם יוצר מראה של בטן שטוחה יותר וגם מעניק לך טליה מחמיאה ונשית שמעניקה לך מראה זקוף, צר ואסוף יותר- או- אם תרצי- פשוט דיאטה של 5 קילו ברגע. מעבר לזה, את תגלי שהחולצות שהרגשת שכבר צמודות ולא יושבות עלייך טוב, פתאום נראות נפלא.

אז כן, חזייה טובה שמתאימה לך בדיוק זה לא קל למצוא אבל זה שווה את המאמץ.

לא משנה אם את אוהבת עם או בלי ריפוד, חלקה או עם תחרות, בחרי את הנכונה לך. כי חזייה טובה היא חזייה שאת לא מרגישה אותה. היא תומכת, עוטפת, מחזקת ומאפשרת לך לנשום ולנוע בחופשיות ובכיף לאורך כל היום.