צווארון הגולף שוב יוצא מהארון על רקע מזג האוויר המבולבל, שמאלץ אותנו להיות מוכנות לכל תרחיש אופנתי. אף שכמעט לכל אישה יש לפחות חולצה אחת עם צווארון גולף בארון משנים קודמות, כדאי לשים לב שהוא עבר עדכון אופנתי בכל מה שקשור לסטיילינג ולדרך שבה אנו לובשות אותו.

חולצת גולף 255 ש''ח (צילום: יחצ)
חולצת גולף 255 ש''ח (צילום: יחצ)

החורף הישראלי מושלם לחולצת גולף שיקית ומנחמת. אפשר למצוא אותה בחנויות כעת כמעט בכל הרכב בד - מבד טריקו דקיק ועד צמר עבה מפנק. עם זאת, היא יכולה להיראות לעתים משעממת, במיוחד אם לא לובשים אותה בצורה מעניינת. איך עושים זאת מעניין? מראה שכבות לדוגמה יכול להקפיץ בשנייה את הלוק. ואם עושים זאת בצורה נכונה, למשל על ידי שילוב של כמה מרקמי בדים, הוא ייתן ללוק מראה הרבה יותר שיקי. 

גולברי- סריג גולף יהלומים מחיר 349.9 ש''ח  (צילום: ליאור קסון)
גולברי- סריג גולף יהלומים מחיר 349.9 ש''ח (צילום: ליאור קסון)

אופציה מעניינת יכולה להיות חולצת גולף דקיקה עם קרדיגן צמרי מעליה ומכנסי ג׳ינס. אם את רוצה לשדר מראה יותר רשמי, תוכלי לשלב סריג גולף דק עם ז'קט מחויט מעל. למראה יותר נשי ורך, שיכול להתאים גם לבילוי בשעות הערב, את יכולה לשלב את צווארון הגולף עם חצאית מתנפנפת או חצאית פליסה. ואחרי כל האופציות האלה, אל תשכחי שטייטס וגרביים צמריות עם סריג גולף זרוק מעל, יכולים להיות הבסט פרנד שלך כשאת שורצת מול הנטפליקס בחורף.

לבוטיק 77 - 1339 ש''ח  (צילום: יחצ חול)
לבוטיק 77 - 1339 ש''ח (צילום: יחצ חול)

צווארון גולף (צילום: צילומים: ליאור קסון, רון קדמי, עדי סגל, אסף לוי, טל טרי, יח״צ)
צווארון גולף (צילום: צילומים: ליאור קסון, רון קדמי, עדי סגל, אסף לוי, טל טרי, יח״צ)