מותג הלייף סטייל הפופולרי אלו יוגה (alo yoga) יפתח ביום חמישי (26.1) חנות ראשונה בקניון TLV בתל אביב. ישראל נחרה למדינה הראשונה, אחרי האמירויות וערב הסעודית, בה החליטה הנהלת המותג העולמית להתרחב מחוץ לארה"ב וקנדה.

זוהי החנות הראשונה בעולם המערבי שנפתחת מחוץ לגבולות ארצות הברית וקנדה, והחנות הראשונה תתפרס על פני 500 מ״ר. בהמשך המותג מתכננן לפתוח חנות שניה בקניון רמת אביב ברבעון השני השנה. צעד נוסף, הוא קונספט של "חנות בתוך חנות" בתוך חנות הדגל של סטורי בכיכר דיזינגוף.

alo yoga  (צילום: יח''צ)
alo yoga (צילום: יח''צ)

אלו יוגה, שנוסד ב-2007 בלוס אנג׳לס על ידי דני האריס ומרקו דיג׳ורג׳, כבש בסערה את עולם היוגה והוולנס. המותג נחשב לידידותי לסביבה ולאדם ופועל במפעלים ירוקים. כיום המותג מחזיק למעלה מ-40 חנויות פיזיות ואתר סחר חזק, בהם הוא מציע קולקציות ספורט ואופנה לנשים ולגברים וקו קוסמטיקה טבעית. 

בארץ יציעו את כל הקולקציות, כשכל כמה שבועות תושק קולקציית קפסולה עם צבעים ייחודים ודגמים חדשניים. כרגע לא יוצעו בארץ מוצרי הטיפוח של המותג, מאחר ועדיין הם לא קיבלו אישורים של משרד הבריאות. מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירי alo yoga העולמית, למעט שינויי שערי מטבע, כך שאם נהגתם להזמין פריטים מהאתר האמריקאי תשמרו כמעט על אותו רמת מחירים. כמה כמעט? מדובר בהבדלים של כמה שקלים על כל פריט.

alo yoga  (צילום: יח''צ)
alo yoga (צילום: יח''צ)

דני האריס, מייסד ומנכ"ל alo yoga: ״אנחנו מתרגשים מהחיבור עם הקהילה הישראלית שלנו דרך החנויות החדשות שנפתחות. החנויות האלה, כמו בכל העולם, הן הביטוי האולטימטיבי ללייפסטייל שלalo yoga  והן דוגמה לרוח המותג הייחודית שלנו: מכילה, מעצימה ובעלת מודעות אקולוגית. החנויות בישראל יהיו בעלות אסתטיקה שלווה ומזוקקת שיבטאו את המותג ויהדהדו את המסרים שלנו. מודל ההתרחבות שלנו ממוקד בלהפיץ את התנועה, המיידפולנס והוולנס - וזהו הצעד הראשון כשאנחנו מכירים את alo לקהילה הישראלית בשווקים החדשים שלנו״.

מחברת 911 אופנה, בעלת הזיכיון למותג בארץ, נמסר: ״אנחנו שמחים לצרף את המותג alo yoga לרשימת המותגים שאותם אנו מייצגים בישראל ומתרגשים לקשר בין הקהילה השוקקת בישראל לאחד המותגים החזקים בעולם הוולנס. alo, כמו שאר המותגים שלנו, הוא מותג פורץ דרך, בעל אג׳נדה ערכית ואחראית. הסיפור שלו הוא פרק מסעיר בעולם האופנה הבינלאומי, סיפור ייחודי שמשפיע על עולמות הקיימות".

טווחי המחירים: 60-1,300 שקלים.
טווחי המידות : מ-XXS ל-XXL
.