אחרי חודשים של ספקולציות, ושיתוף פעולה חד פעמי עם מעצב צעיר, המוזיקאי פארל ויליאמס מונה למנהל האמנותי של קו בגדי הגברים של בית האופנה לואי ויטון. בתפקיד החזיק לפניו וירג'יל אבלו, שמת בנובמבר 2021 וידוע כמעצב שעשה היסטוריה בכותלי בית האופנה.
מינויו של ויליאמס, תומך ותיק וחבר טוב מאוד של אבלו, שם קץ לספקולציות הרבות לגבי מי הבא לקטוף את התפקיד הנחשק בבית האופנה הצרפתי.

שמותיהם של מעצבים רבים עלו כהצעות לתפקיד, ביניהן המעצבות הג'מייקניות רוז וגרייס ויילס בונר, כך שעבור מקורבים וצרכנים רבים, הבחירה בויליאמס הייתה מעט בלתי צפויה.  עם זאת, מינויו משקף את ההצטלבות המתמשכת של מותגי היוקרה ובגדי הרחוב, ומרמז על הכיוון בו תאגיד העל LVMH רוצה להמשיך. 

בהודעה שפורסמה אמש בחשבונות הרשמיים של המותג ברשתות, נמסר כי "בית האופנה לואי ויטון שמח לקבל את פניו של פארל ויליאמס כמנהל האמנותי החדש של קו הגברים. הקולקציה הראשונה בעיצובו ללואי ויטון תיחשף ביוני הבא במהלך שבוע האופנה לגברים בפריז". עוד הוסיפו כי "פארל וויליאמס הוא איש חזון יצירתי המשלב מוזיקה, אמנות ואופנה, המבסס את עצמו ב-20 השנים האחרונות כאייקון תרבות בינלאומי. האופן שבו הוא פורץ גבולות על פני העולמות השונים שהוא חוקר, מתיישב עם מעמדו של לואי ויטון כבית תרבות ומחזק את ערכי החדשנות, הרוח החלוצית והיזמות".

כאמור, הקולקציה הראשונה שלו תיחשף ביוני הבא במהלך שבוע האופנה לגברים בפריז. למרות שהוא מזוהה עם מותגים כמו אדידס ושאנל, ועבד גם עם המעצב ניגו של בית האופנה קנזו – לוויליאמס קשר ותיק עם ויטון, לאחר שבשנים 2004 ו-2008 עיצב עבורם קולקציית אביזרים שכללה משקפי שמש ותכשיטים שהבליטו את אופנת ההיפ-הופ הבולטת של אותו עשור.