אנחנו במרחק פסיעה מהאביב, שמביא איתו הפתעות חדשות גם בגזרת האופנה. מסתמן שהטרנד שיסגור את החורף וילווה אותנו אל האביב, הוא הפסטלים, ובעיקר הצבע הוורוד המעודן.

האם אפשר להכריז רשמית שהצבע ורוד פוקסיה הלך מעולמנו לבלי שוב? כנראה שלא. מה שכן, יהיה מקום רב יותר לגוונים נוספים בפלטה הוורודה, שאהובה מאוד על הן על נשים צעירות והן על בוגרות יותר. בעיקר נראה יותר ויותר פריטים בגוון ורוד רך ונשי. 

הוורוד הפסטלי, שכאמור יפרח ככל שניכנס עמוק יותר לחודשי האביב, יאפשר לחובבות הצבע לאמץ אותו ולהיראות סופר־אלגנטיות. בניגוד לפוקסיה הדומיננטי, ורוד בייבי אפשר ללבוש מכף רגל ועד ראש, בלי להיראות מוגזמת.

אם את לא רוצה ללכת על טוטאל לוק ורוד, תוכלי לשלב אותו בצורה חכמה במלתחה שלך, כך שהוא ירכך ויעדן את הפריטים המתלווים אליו. למשל טי־שירט ורודה או חולצה מכופתרת בגון הטרנד מתחת לז'קט כהה. שתי האופציות הללו יכולות להתאים גם עם ג'ינס, למראה קז'ואלי ויומיומי. 

ככל שהמעלות יעלו, נוכל לראות גם שמלות משי וסטן ורדרדות, ונעליים, תכשיטים ואקססוריז בגוון זה, שיאפשרו לאמץ את הטרנד, גם אם בצורה מינימליסטית, ולהכניס קצת שיקיות נשית למלתחה. 

ורוד על ורוד (צילום: יח''צ)
ורוד על ורוד (צילום: יח''צ)

חגיגה של ורוד (צילום: יח''צ)
חגיגה של ורוד (צילום: יח''צ)

דברים ורודים הם שמחה (צילום: יח''צ)
דברים ורודים הם שמחה (צילום: יח''צ)

אקססוריז ורודים  (צילום: יח''צ)
אקססוריז ורודים (צילום: יח''צ)

ולהשלמת הלוק (צילום: יח''צ,באדיבות SWAROVSKI)
ולהשלמת הלוק (צילום: יח''צ,באדיבות SWAROVSKI)

צילומים: דן ספיגלמן, שרבן לופו, אסף לוי, גל ביטון, באדיבות SWAROVSKI, יח"צ