מזל טוב: הדוגמנית והמוזיקאית סופיה ריצ'י (24) נישאה אמש למנהל המוזיקלי אליוט גרינג' (30) שהוא בנו של מנכ"ל ויו"ר חברת ההקלטות יוניברסל מיוזיק. השניים נישאו באנטיב שבדרום בצרפת באירוע שכלל בני משפחה וחברים, ביניהם כמובן אחותה- הדוגמנית ניקול ריצ'י ופריס הילטון, קמרון דיאז ובנג'י מאדן, שהוא גיסה של ניקול.

נתמקד בשמלות שצפו ברשת האינסטגרם וגרמו לנו הבוקר לשפשף את העיניים כמה פעמים:

כמו מלאכית: סופיה ריצ'י בשמלת החלומות של שאנל (צילום: Emilie White)
כמו מלאכית: סופיה ריצ'י בשמלת החלומות של שאנל (צילום: Emilie White)

לטקס החופה, בליווי של אביה, הזמר האגדי ליונל ריצ'י, הכלה לבשה שמלת כלה מותאמת אישית של בית האופנה שאנל שהציגה מעין רכבת מקושטת עם חרוזים לבנים קלאסיים. אם תסתכלו בחלק הפנימי של השמלה, זה שאינו נגלה לעיו תוכלו לראות כיתוב כחול בהתאם לבקשתה של ריצ'י - "S&E" (אותיות החתן והכלה) עם התאריך מתחת. 

בנוסף, היא לבשה במהלך הערב שתי שמלות נוספות אותן עיצבו עבורה בהתאמה אישית בבית האופנה של שנאל. למגזין האופנה ווג סיפרה ריצ'י כי ללבוש באירוע חתונתה שלוש שמלות של שנאל זה "חלום גדול מהחיים".

עוצרת נשימה: סופיה ריצ'י בלוק החתונה השני (צילום: Emilie White)
עוצרת נשימה: סופיה ריצ'י בלוק החתונה השני (צילום: Emilie White)

View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

למסיבת האפטר פארטי של החתונה היא לבשה שמלה לבנה קצרה עם פרח קמליה בחזית, שמסתבר שעוצבה בהשראת פריט משנת 1993 שלבשה במקור קלאודיה שיפר על המסלול .פייר. בין השמלות היפות שראינו לאחרונה. כל כך קלאסית ואצילית ובמקביל נוטפת טרנד. טוב איך לא- שנאל. 

לאחר שהגיעה לדרום צרפת, הכלה פרסמה סדרה של תמונות אינסטגרם כשהיא לובשת אנסמבל לבן לגמרי: אפוד "אמה" של Posse (210 דולר) וחצאית "עיפרון" (235 דולר), שאותם היא אביזרה בסרט שיער של שאנל. ותיק של שנאל.

View this post on Instagram

A post shared by Sofia Richie (@sofiarichie)