קים קרדשיאן לובשת גוצ'י
בעולם האופנה של היום, ניהול מותג עולמי כמו גוצ'י מורכב יותר מאי פעם. בניגוד למתחרים שמזוהים עם סגנון קלאסי ויציב, גוצ'י תמיד היה מותג שנע עם רוח האופנה המשתנה, מה שהופך אותו לפגיע יותר לתנודות השוק. אבל אם ההיסטוריה מלמדת משהו, זה שהיכולת להתחדש ולהמציא את עצמו מחדש היא חלק מהדי.אן.איי של המותג. כפי שמאוריציו גוצ'י נהג לומר לעובדים במטה בפירנצה: "עם המנוע הנכון, החלקים הנכונים והמכונאים הנכונים, אנחנו נזכה במרוץ."